الفصل 35

8.3K 369 16
                                    

ادم بغضب: انتى بتقولى ايه ياااااملكه وانبى احنا مش نقاصين...

ملكه بإنهيار: بقول انى مش هقدر اكمل معااااه يااابابا انا فى عذاب من يوم ماتجوزته ومحدش حاسس بيه قولتى هيتغير مش بيتغير وبقول استحملى عشان ولادك بس واللهى مقدره استحمل..

اسد : ياااملكه حرام عليكى خالينا نرجع ونحل مشكلنا بنفسنا...

ملكه: انسى ..

حازم: استهدوا بالله وفهمونى...

ملكه: يااااعمى انا كنت هاجى قبل موضوع عشق..

آسر: عملك ايه بس.

ملكه ببكاء داخل احضان أخيها: ترضى اختك تضرب وتتهان...

مسك آسر بأسد: بتضربها ليه متجوز جاموسه دى ملكه الشناوى اللى فضلت تجرى وراها عشان تتجوزها ولو مش عارف امتها يبقى تطلقها...

أسد.بغضب: ملكش دعوه ياااآسر انت ..ماشى يااااملكه انا راجع عاوزه تيجى اهلا وسهلا مش عاوزه انتى حره...

ملكه : وانا مش عاوزه..

أسد وهو يرحل: برحتك..

ظلت ملكه تبقى بأحضان والدتها بشده وصغاريها ينظرون لها...
____________________________
ذهب إلى الفيلا وهى معه لم تتحدث منذ خروجها من القصر...
دخل قبلها وجلس على الكرسى..وظلت هى واقفه...
تميم: اقعدى..
جلست عشق امامه..

تميم. : بصى بقى انا متجوز الجوازه دى عشان اريح دماغى مش اكتر ولا اقل ماشى..تعملى فيها زوجه ورايح فين وجاى منين معرفكيش وانتى برده حره برحتك ميفرقش معايه اصلا وبعد فتره نطلق.. تمام..

عشق بثبوت: تمام وفرت عليا كلام كتير...

تميم: انا طالع انام...وانتى شوفيلك اى اوضه نامى فيها..ثم أكمل بسخرية..ياااازوجتى العزيزه...

صعد إلى الأعلى بمجرد رحيله انفجرت كل دموعها وظلت تبكى بشده..اخذت حقيبتها وصعدت إلى إحدى الغرف عندما نظرت للسرير ألقت بجسدها عليه وظلت تبكى حتى ذهبت فى النوم..

_____________________________
كانت تجلس بجانبه على السرير تبكى بشده وهو يواسيها..

نور ببكاء: معقول عشق ..يوم جوزها يبقى كدا..احنا اللى عملنا فيها كدا كنا بعاد عنها كانت دايما لوحدها..كنت بقول هربيها احسن من تربيتنا بس سبتها ومهتمتش بيها ونستها انا كرهت نفسى اوى...

حازم : مش لوحدك انا كمان كنت غلطان فى حقها...

نور: وأسد اللى هيخرب بيته وهيضيع حب عمره بتصرفاته وعميله..وسليم اللى واجع قلبى عليه...

حازم: معقول احنا ضيعنا عيلنا من غير مانحس ..

نور: غلطنا فى حقهم بس لازم نصلح الغلط...

حازم: متقلقيش بكره الايام تعلمهم مش دا كلامك..

نور: معاك حق...

لقاء بعد فراق الجزء الثاني من الحب الغير مقصود..بقلم رانيا وجدى حيث تعيش القصص. اكتشف الآن