3 héttel később...
Liammel azóta nem nagyon találkoztunk viszont Summerrel annál többet, nagyon jó fej amúgy csak kicsit nyálas a hangja. Amitől néha a falra mászok.
Liam a mai nap kicsit később ment be dolgozni mert az elmondása szerint el aludt.
-Jó reggelt Naslie!-jön be a konyhába majd tüsszent egyet.
-Jó reggelt. Tán náthás?
-Nem dehogy is...
-Szerintem főzök egy levest és sokkal jobban lesz. Csak feküdjön a kanapéra.
-Nem lehet ma fontos dolgom van.Majd ki lépett az ajtón.
-Nem hiszem el, hogy ilyen makacs vagy! -néztem utána.Talán három óra telt el és Liam az ajtón be lépett.
-Liam, jól van?
-Nem...nagyon rosszul vagyok..-kaptam el. Majdnem elesett , a kanapéhoz vezettem majd le ült oda.
-Fel megyek át öltözni...
-Hozok le ruhát és itt átöltözik addig fel megyek az emeletre.
-Rendben...Majd fel mentem és le hoztam a ruhákat majd vissza föl mentem a papucsért.
-Naslie!-hallom meg a hangját.
-Jövök! -megyek le majd oda álltam elé.
-Azt a...
-Hozom a levest.-mosolygok rá.
-Már gondolat olvasó is...-mosolyodik el.
A levest be vittem neki, ő be kapcsolta a tévét és míg meg ette én vittem neki egy plédet.Láttam, hogy elaludt, a levest elvittem tőle és kikapcsoltam a tv-t.
Elég sokáig aludt, majd amikor felébredt már a vacsora is kész volt.
-Naslie, még itt?
-Igen, nem akartam addig magára hagyni. Nehogy baj legyen.
-Ez kedves.
-Summer kisasszony itt volt és azt üzeni, hogy sürgősen beszélniük kell.
-Rendben. Majd fel hívom. -megnéztem, hogy még lázas-e szerencsére már nem volt az így úgy gondoltam el megyek.
-Viszont én most már megyek.
-Naslie szeretnék veled beszélni normális körülmények közt.
-Rendben. Ez mit jelent?
-Vacsorázunk együtt.
-Majd még ezt meg beszéljük de most mennem kell! Le késem a buszt.
-Rendben. Viszlát. Ja és...-fordultam felé.-Köszönöm...
-Ugyan, bárki meg tette volna.
-Ez igaz.
-Viszlát!-léptem ki az ajtón.Amint haza értem abban a pillanatban neki álltam tanulni. Végül tanulás közben aludtam el.
Másnap amikor már be értem a munka helyemre, meg láttam Liamet és Summert. Elég ideges el tűntek...
Közelebb mentem.
-Jó reggelt!-köszöntem hangosan.
Mert ők a kanapén ültek és eléggé bele merültek a beszélgetésbe. Summer el ment majd Liam a ház felé indult.
-Naslie!-szólal meg Liam.
-Tessék!?
-Fontos elintézni valóm van majd utána el jövök érted és...-szólal meg a telefonja. -Igen tessék? Igen én vagyok, ő a nővérem. Mi?-sápad el...-Melyikbe? Máris megyek!-mondja már majdnem sírva.
-Liam mi történt?
-A nővérem...-nyelt nagyot..-A férje...-nyelt ismét..-És Cody...-állt meg a mondatban.
-Liam mondd már!
-Autóbalesetük volt! Most azonnal oda megyek!
-El kísérem ilyen állapotban nem vezethet majd én vezetek!
-Nem kell!
-Liam!
-Na jó! Gyere menjünk.Ültünk be az autóba majd elindultunk a kórházba.
Liam azonnal be futott a kórházba, bezártam az ajtót majd én is utána mentem.
Dolgok nagyon gyorsan történtek, Danny is megérkezett közben...
Ki jött az orvos, Danny kiabálni kezdett végül elmondta a hírt.
-Sajnálom de a szülők sajnos...-nem tudta el mondani az orvos mert félbe szakította Danny.
-Ne merje azt mondani, hogy nem élték túl!
-Sajnálom! Az ütközés és az üveg szilánkok...-szedi össze magát az orvos.-Az üveg szilánk olyan mélyre hatolt mind a kettejük tüdejébe, hogy ki lyukadt az, sajnálom...nem élték túl.
Ez még engem is meg rendített szegény kisfiú...egyedül maradt...sírtam el magam én is.
-Na és Cody?-kérdem meg az orvost.
-A kisfiú jól van csak a lába sérült meg. Nem mondtuk meg neki a rossz hírt!
-Ne is mondja!-mondja Liam.
-Rendben. Engedelmükkel..-ment el az orvos.2 héttel később:
Minden elcsendesült, végül Liam magához vette Codyt.. tudtuk, hogy ez bajt fog eredményezni.
Egy kis időre én is oda költöztem Cody miatt...
-Cody kérsz valami finomat?
-Igen...
-Na és mit?-kérdem mosolyogva.
-Mondjuk azt a finom csokis sütit.
-Rendben. Máris készítem.
-Kopkop!-jelenik meg az ajtóban Fanny.
-Mit szólsz ha addig amíg én elkészítem addig te és Fanny játszatok valamit?
-Rendben.
Majd Fanny fel vette és be vitte a szobába.
Elkészítettem a sütit és már szinte meg is sültek. Fannynak el kellett mennie végül csörögni kezdett a telefonom.
-Igen?
-Naslie Fatis-t keresem.
-Én vagyok! Na és ön kicsoda?
-A rendőr főkapitányságról hívom önt Asuman Fatis miatt..
-Asuman?
-Nem a rokona?
-Asuman az én húgom...ugye nem történt semmi baj?
-Kérem fáradjon be és akkor mindent el mondok.
-Melyikre? -elmondta, hogy melyikre.
Végül Codyval együtt oda mentünk, ahol a telefonomat kint hagytam.Írói szemszög:
Míg Naslie az irodában volt a főkapitánnyal Naslie telefonja meg csörrent.
-Szia Naslie!-szólal meg Liam.
-Szia nagybácsi...
-Cody? Miért te vetted fel a telefont?
-Mert Naslie a rendőr bácsival beszél.
- Mi? Melyik rendőrségen vagy?
-Nem tudom.
-Add oda egy bácsinak aki el tudja mondani...
Liam egyből elindult a rendőrségre.Naslie Fatis:
Bent a főkapitány fogadott és Asuman aki egyből meg ölelt!
-Mit tettél?-kérdem..
-Semmit esküszöm...
-Akkor miért vagy itt?!-akadok ki.
-Naslie kisasszony...-szól hozzám a parancsnok.-A húgát bolti lopáson kapták.
-Hogy?-kaptam rá Asumanra a fejem.
-Igen, a bolt vezető nem tett feljelentést de ezt meg kellett tudnia.
-Rendben...Elindultunk ki az irodából majd a főnökömet láttam meg. Ez a nap már rosszabb nem is lehetne.
-Asuman majd otthon megbeszéljük ezt!
-Nasie én..
-Egy szót se halljak! Indulj haza! Ha meg tudom, hogy nem haza mentél akkor én esküszöm...szólok a szüleinknek és akkor mész vissza!
-Rendben! -majd be ült egy taxiba.
-Naslie! Kérem üljön be az autóba!-szól már szinte parancsol rám Liam.
-Rendben.
Be ültem majd percek alatt haza is értünk.
-Tarik kérlek vidd a szobájába Codyt.-mondja Liam.
Remek. Ha eddig nem is de most tuti, hogy ki rúgnak!
-Naslie a rendőrség nem egy olyan hely ahol egy 8 éves kisgyerek lehet!
-Tudom és sajnálom de a húgom...
-Igen tudom! De ez túl sok Codynak...érted? Még egyszer ne forduljon elő.
-Rendben! Nem fog Liam úr.-mondtam gúnyosan.
Tudtam, hogy igaza van de nem tehetek róla! Asuman a húgom! Nagyon szeretem annak ellenére, hogy hülyeséget csinál! A testvérünket nem mi választjuk, Asumant nem is értem, hogy tehette ezt. Ha kert pénzt mindig adtam neki és..
Mindegy is. Töröltem meg a szemem....Meg is érkezett az újabb rész! Remélem ismét tetszik és hamarosan meg lepetéssel készülök nektek! Ha tetszik kérlek nyomj egy Vote-t majd iratkozz fel, hogy maradj le a legújabb részről! ❤️❤️
YOU ARE READING
A szerelem íze
RomanceLiam Payne egy magabiztos felfuvalkodott férfi akinek senki nem tud megfelelni! Ám megismeri Naslie-t aki talán jó útra tudja terelni. Ha érdekel a történetük nézz be az oldalra és olvasd el! 😘😍🥰