16.rész

105 10 6
                                    

Liam Payne:

Reggel amikor felkeltem Naslie-t már nem találtam a házban. Gondoltam biztos az étterembe ment de ott sem volt.
Amikor haza értem elég furcsa volt még mindig, hogy nincs otthon. Felmentem a szobájába és meg találtam a levelet az ágyán.

,,Ne keress! Majd jövök!''

Akkor ezt most mire véljem? Egyből át mentem Asumanékhoz.
-Szia sógor.-köszön Asuman.
-Szia. Naslie?
-Azt mondta nem mondhatom el hol van szóval ha meg bocsátasz inkább elmegyek mielőtt elmondom!
-Na és Fanny?
-Ott van bent. Menj csak be! Szia.-majd elment.
-Liam?-néz rám Fanny.
-Szia. Naslie?
-Hát nem tudom hol lehet, de az is lehet, hogy csak pihennie kell és elment ki Szellőztetni a fejét.
-De csak úgy elment én pedig aggódom érte!
-Sajnálom Liam! De, ha bele gondolsz most van a szüret.
-Igen tudom.-először nem gondoltam át amit mondott.
-Szóval a szüret nagyon fontos. Sőt....
-Na és...-esett le.
-A szüret?
-Azt akarod mondani, hogy elment a szünetre?
-Hivatalosan ezt nem mondhatom!
-Hol van a szüret?
-Egy farmon! -majd csörgött a telefonja.-Nézd..-mutatja a telefont boldogan.
-Beszélhetek vele?
-Szerinted jó ötlet?
-Nem hiszem.
-Szia Naslie! Biztonságban meg érkeztél?-hangosítja ki a telefont.
-Szia, igen itt a farmon minden olyan tökéletes. Végre egy kicsit pihenhetek. Szinte ez az éden.
-Ezt, hogy érted?-kérdi Fanny.
-Csak úgy, hogy ez a farm neve.-nevet bele a telefonba.
-Ja, na és Liam? Liam hívott?
-Igen...-halkul el a hangja.
-Fel vetted neki a telefont?
-Nem! Nem tudnék mit mondani neki. Viszont majd később beszélünk! Vigyázz Asumanra, tudod milyen...Szia.
-Szia. -majd le tették.-Most már tudod hol van.
-Köszönöm Fanny.-öleltem meg.-Most mennem kell! Szia.
-Menj csak. Szia.

Naslie Fatis:

A buszon ülve csak gondolkodtam és gondolkodtam, egy idősebb néni ült le mellém aki a medve cukor evése mellett valamit beszélt a másik oldalról ülő hölgynek.
Nekem pedig a telefonom kezdett el csörögni.
A képernyőre Liam Payne volt ki írva.
-Nem veszem fel! Ch..biztos is, hogy nem! -nyomtam ki a telefont.
-Édesem! Látszik mennyire szereted ezt a fiút! Remélem azért meg bocsátasz neki!
-Ami azt illeti bonyolult a mi kapcsolatunk. Nagyon is!
-Semmi sem olyan bonyolult. Képzeld nekem is volt egy nagy szerelmem.
-Na és mi történt?
-A férfi és nem lehettünk együtt, mert az édesapám nem engedte. John egy gazdag ember volt én pedig...egy elég szegény lány voltam. Titokban akartunk össze házasodni...az apám és az ő anyja rá jött és szét választottak minket. Engem az apám elvitt egy közelben levő farmra...ott nőttem fel onnantól kezdve.
-Na és a férfi?
-A férfit azóta nem láttam! Nem tudom mi lehet vele! De ezzel csak azt akartam mondani ne szalaszd el a lehetőségedet!
-A szerelmünk nem valós! Mármint azért házasodtunk össze, mert Liam unoka öccse Cody a szüleit elvesztette egy autóbaleset során és én...vagyis az én húgom...-folytattam a történetet.-Vagyis a lényeg az egész történet alatt a lényeg az, hogy Liam és én pár hónapja össze házasodtunk de csak érdekből amint Zayn-t lecsukják mi el válunk!
-Nem hiszem, hogy elfogtok! -a nénivel egészen a farmig beszélgettünk és elég jó társaság volt ahhoz, hogy ne beszéljek vele!
Így egy újabb jó embert ismertem meg.

A farmra érve felhívtam Fanny-t, amikor le tettük a telefont be mentem a házba.
A megszokott folyosón haladtam végig és benyitottam a szobába.
-Csak Naslie?-hallok meg a hátam mögött egy hangot.
-Ferit bácsi?-kérdem mosolyogva.
-Hogy vagy?
-Köszönöm jól és maga?
-Én is jól köszönöm, pont jókor jöttél! Ma este lesz a nagy nap. -ahhjj utálom azt a napot.-Szóval amint ki pakoltál és gyere is!
-Rendben!

Úgy tettem ahogy mondott...ki pakoltam el mentem lezuhanyozni majd ismét fel öltöztem!

Bementem a nagy terembe vagyis ezt szokták rá mondani és le ültem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bementem a nagy terembe vagyis ezt szokták rá mondani és le ültem.
-Szóval a mai nap a kibeszélő est lesz a téma.

Utálom a kibeszélő estet! Hogy miért? Mert nem lehet hazudni vagy éppen füllenteni!

Mindenki végig mondta az ő egyéni kis történetét.
Volt aki drog problémák miatt hagyta ott a férjét mert már nem bírta vele.
Volt olyan is aki alkohol miatt és olyan is volt aki bántalmazás miatt!
Utálom az ilyen férfiakat, aki kezet mer emelni egy nőre az nem is férfi! Sőt...ha azt mondanám rá, hogy egy állat akkor az állatokat sérteném meg vele!
-Naslie!-szólal meg Ferit bácsi. -Kérlek mondd el miért jöttél el ide.
-Hát én azért jöttem mert..-kezdtem el mesélni a történetemet ami talán nem is volt olyan nagy dolog a többiekéhez képest és részben úgy érzem tök felesleges, hogy ide eljöttem. Így csak fel tartom a gyógyulók sorát.-Szóval ezért vagyok itt. De a többiekhez képest az én történetem unalma...
-Vagy inkább a legizgalmasabb! -mondja az egyik nő. -A nevem Elisa.
-Naslie.-fogtunk kezet. Mentünk oda az üdítős bárhoz.
-Na és ez a Liam...szeret annyira, hogy utánad jöjjön?
-Nem mondtam neki, hogy hova megyek szóval nem tud ide jönni.
-Ennyire haragszol rá?
-Hát lehet, hogy felesleges haragudnom rá ugyanis nem igazi a házasság.
-Nincs olyan házasság ami ne lenne igazi! -jön oda egy másik nő.-Rose vagyok!
-Naslie. Örvendek.
-A házasság két ember között olyan mint egy kötelék! Nem azért házasodsz meg valakivel mert nem szereted!
-Hát azt hiszem a mi házasságunk így történt.
-Na és miért mentél hozzá?
-Cody miatt, Liam unokaöccse miatt.
-Ez csak egy álca, igaz? Te valójában szereted ezt a férfit tiszta szívedből.
Féltem igazat adni neki de tudtam, hogy igaza van, szeretem Liamet. A házasságunk valódi is lehetne, ha Liam is szeretne de ez csak egy irányú szeretet.
Nem sokkal később már a szobámban voltam és elmentem lefeküdni.

Másnap reggel egyből elmentünk szüretelni én fel másztam a létrára úgy könnyebben elértem a fáról a gyümölcsöt.
-Na és ez a Liam, hogy néz ki? Biztos nagyon helyes!
-Még hogy helyes pfff...-szedtem tovább a gyümölcsöt.
-Hát akkor?
-Egy arrogáns, nagy képű...-léptem mellé egy létra fokot majd úgy éreztem, hogy esek le, de amint a földre értem volna valakinek a karjaiba estem bele.
-Hát úgy látom belém estél!-a hangja nagyon ismerős volt...
-Liam?-nézek rá.
-A férjed?-jön oda Rose.
-Igen a férje vagyok.-majd le tett.-Liam Payne.
-Örvendek a nevem Rose. Viszont én most vissza megyek.
-Mit keresel te itt? -nézek rá.
-Nem is tudom, ha a feleségem eljön otthonról akkor nekem miért kéne ott maradnom?
-Na és Cody?
-Anyánál van! Nem is örülsz, hogy itt vagyok?
-Honnan tudtad, hogy ide jöttem?
-Fanny-t faggattam amikor kimentem a mosdóba és telefonált valakivel és Fanny hangosan ki mondta a farm nevét és gondoltam miért is ne jöhetnék ide!
-Hát rosszul tetted!
-Jó akkor csak segítek!-vissza mentem a létrára majd folytattam.
-Ez könnyű...-emeli fel a ládát.
-Még, hogy könnyű ....-fogtam meg pár gyümölcsöt és felé dobtam az utolsót a kezébe fogta.
Rám nézett és fél mosolyra húzta a száját!

 Rám nézett és fél mosolyra húzta a száját!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A szerelem ízeWhere stories live. Discover now