Reggel felkeltem és elmentem lezuhanyozni, Liamet már sehol sem találtam.
Szóval ezt a ruhát vettem fel:Majd lementem a testőrök és én elindultunk az étterembe.
-Kisasszony...-jön oda Liam egyik embere.-Liam úr azt kéri, hogy ne legyen semmi meglepetés buli! -mondja a sofőr.
-Jajj Tarik már megbeszéltük, hogy tegezel! Liamnek buli?
-Igen.
-Miért mi lesz?
-Liam úr születésnapja pénteken.
-Basszus! Elfelejtettem! Annyi volt a munka!
-Azt kéri, hogy semmi ne legyen.
-Rendben!Szerda:
Egész jól állok már a buli szervezéssel lassan mindenkit meg hívtam aki számított, Instagram-on találtam egy fotót ahol mindneki ott volt Liam, Danny és pár nő...
Mindenkit meghívtam a képről...Csütörtök:
Már szinte mindenki vissza jelzett a holnapi napra és már minden rendben van, egy nő nem jelzett vissza...Sara, bár nem tudom ki lehet ő de nem jelzett vissza semmit.
Péntek:
Épp a bulira tartunk Liammel...
-Szóval miért is jöttünk ide?-kérdi Liam.
-Mert itt fogunk enni? Nem azt beszéltük?
-Ahjj nem meg gondoltam magam, inkább menjünk haza a te ételed sokkal finomabb. -húz oda magához.
-Ahj Liam kérlek menjünk be!
-Nem akarok. Inkább csak veled lenni...
-Na jó ez a születésnapod! Szóval...-távolodok el tőle.-Boldog Születésnapot! -mondom mosolyogva.
-Tudtam.-nevet.
-Rendben de most menjünk be és ha lehet lepődj meg!
-Rendben, de csak szólok ma nekem van születésnapom! Ha akarlak ma meg is csókolhatlak!
-Meg ne próbáld mert ha oda bent teszed lehet, hogy más fog történni esetleg véletlen pofon váglak?
-Pontosan ezért szóltam neked! Még időben!
Majd elindultunk be.
-Itt nagyon sötét van.-mondja Liam.
-Hát akkor kapcsold föl a villanyt! -majd tette amit kértem.
-Boldog Születésnapot!-kiabál mindenki.
-Nem hiszem el!-mosolyodik el.-Jack? -megy oda az egyik srác hoz.-Matt? Hogy kerültök ide?-nevet.
-Naslie hívott meg minket. Jó látni téged Liam, hogy vagy?
-Köszönöm jól! Majd később beszélünk.-mondta majd oda lépett elém. -Fantasztikus vagy! A legcsodálatosabb nő vagy akivel eddig találkoztam!
-Igen? -nézek rá.
-Ühüm!Másnap reggel:
Tegnap este igazából semmi komoly nem történt, éjfél körül mindenki haza ment. Mi még egy kicsit össze pakoltunk majd mi is elindultunk haza.
Reggel amikor felkeltem elmentem zuhanyozni majd fel öltöztem, Liam és én ma este elvileg együtt vacsorázunk egy étteremben.Reggel még nem tudtam mi fog rám várni. Hogy miért is?
Kiderült, hogy Liam már egy ideje nem beszélt a barátaival amit tudtam de a szőke csajról nem tudtam, ő az exe volt. Délután eljött az étterembe a csaj és enyhén szólva ki osztott.
-Naslie ugye?
-Igen és te?
-Emily vagyok.
-Ja igen. Liam régi ismerőse ugye?
-Nem csak az ismerőse, hanem ex barátnője.
-Valóban?-először nem hittem el!
-Na figyelj! Eddig Liam mindig vissza talált hozzám és ezután is így lesz! Egyedül engem szeret senki mást! -igen, könnybe lábadt a szemem!
Hogy miért? Mert Liam hazudott! Rá kérdeztem...ki ez a nő? A válasza annyi volt, hogy egy régi barátom!
-Értem! Engem várnak a vendégek szóval ha meg...
-Persze, úgyis van más dolgom! Megyek Liamhez!
-Menj! Szia.-hagytam ott.Ezt nem hiszem el! Ja végülis a mi házasságunk csak kamu, de azért legyen őszinte!
Amit haza értem beljebb mentem amint meg láttad Cody-t, Cody egyből oda futott hozzám.
-Naslie! -Liam rám kapta a fejét.
-Szia Cody. Hogy vagy? Milyen volt a suli?
-Amúgy nem volt rossz! Liam jött értem mert...
-Mert tesi órán fejbe dobott egy fiút.
-Már mondtam, hogy bele futott!
-Kérsz egy kis csokis kekszet?
-Igen!-mondja mosolyogva.
-Nem!-vágja rá Liam.
-Menj írd meg a házid én addig elkészítem.Cody a szoba felé vette az irányt én pedig a konyhába.
-Naslie!-jön utánam Liam.
-Hmm?
-Nem csinálhatsz neki!
-Ugyan miért nem?
-Mert meg kell tanulnia, hogy nem kap meg mindent amit akar!
-Na és rám vagy dühös vagy a másik csajra? Ne velem kiabálj!
-Milyen másik csaj?
-Emily?
-Emily csak egy...
-Csak egy??
-Egy barátom. Régi barátom!
-Valóban?-nézek rá.
-Igen!
-Képzeld, Emily ma volt bent nálam.
-Mi?-akad ki.
-Emily a te exed! Engem pedig ne nézz hülyének! De igazad van nem valódi a házasságunk! Még szerencse mert nem tudnál vele össze jönni! -indultam el a nappali felé mire ő vissza húzott..-Naslie?!-hallom meg Cody hangját.
-Engedj el! Cody hív...-nagy nehezen de végre elengedett.
A könnyeimet le töröltem végül Codyhoz mentem.
-Igen?-erőltetem magamra egy mosolyt.
-Ebbe a feladatba segítenél?
-Persze. Mutasd...-ültem le mellé.
A házit talán negyed óra alatt el készítettünk majd Cody segített nekem a konyhába míg Liam a nappaliba ült.
-Mit szólnál ha Liam mellé le ülnél? Most úgyse tudsz már segíteni nekem.
-Rendben.-ment oda boldogan.
Töltöttem magamnak egy bögre teát majd ki ültem a teraszra és néztem a naplementét.
Gyönyörű a ház és a kilátás is, bár el gondolkodtató, hogy továbbra is itt maradjak?
Persze tudom Cody az első ami részben igaz is, miattam és Asu miatt került ide!A süti kész lett majd ki tettem tálba és oda vittem nekik.
-Naslie nézed te is velünk a filmet?
-Szerintem én most fel megyek és lefekszek aludni mert már nagyon álmos vagyok.
-Kérlek ne! Maradj itt velünk!-mondja Cody.
-Na jó.-fújtam ki a levegőt majd le ültem melléjük.
Amúgy a tv-ben nem is film ment, valmi természet tudományi film.
-Ez a kedvenc részem!-mondja Cody.
Egyszerre néztünk rá Liammel, majd Cody amikor Liam vállára dőlt akkor a tekintetünk egymásra tévedt.
Egyből el kaptam a fejemet és én is a tv-t néztem inkább.
Cody nem sokkal később el is aludt.
-Beviszem a szobájába! Utána beszélünk!-mondja Liam.
-Ma már nem akarok beszélni én is elfáradtam.
-Nem baj!
Be vitte a szobába Codyt és vissza ült a kanapéra.
-Szóval?
-Mit szóval?
-Mit mondott neked Emily?
-Nem mindegy?
-Nekem nem!
-Nekem meg ehhez nincs kedvem! Fel mennék már persze ha lehet! -álltam fel és elindultam fel.
-Naslie nem fejeztem be!
-Mit akarsz hallani? -értünk fel az emeletre.
-Mindent..-fogta meg a kezem amikor már a szobába voltunk fent és maga felé fordított. -Mit mondott?
-Lényegtelen! Már mondtam, amúgy sem számít mert nem vagyunk házasok! -rántottam ki a kezem a szorításából majd a cuccomért indulva el indultam az ajtó felé.-Jó éjszakát!
Csuktam be az ajtót majd a vendég szobába mentem be....
Bezártam az ajtót és az ajtó elé csúsztam le, majd sírni kezdtem.
A francba Naslie! Miért kellett bele szeretned? Miért?! Csak egy munka ez is mint a többi!! Nem Vagy belé szerelmes!Győzködtem magam arról ami tudtam, hogy nem is igaz.
Persze, hogy bele szerettem! Hogy miért? Mert annak ellenére, hogy a rideg és kemény külsejét mutatja belül egy érzékeny és lelki ismeretes férfi, ezen belül elég helyes is!
El döntöttem, holnap el megyek a farmra a hétvégére addig is ki szellőzik a fejem!
YOU ARE READING
A szerelem íze
RomanceLiam Payne egy magabiztos felfuvalkodott férfi akinek senki nem tud megfelelni! Ám megismeri Naslie-t aki talán jó útra tudja terelni. Ha érdekel a történetük nézz be az oldalra és olvasd el! 😘😍🥰