14.rész

113 8 2
                                    

Reggel amikor meg ébredtem arra keltem, hogy nagyon reszketek! Éreztem, hogy meg fagyok! De még Liamnek sem tudtam szólni, majd Liam kopogni kezdett.
-Hahó! Naslie? Bemehetek?-nem válaszoltam..-Naslie!-jön be a szobába.-Naslie gyere kész a reggeli. -fogta meg a takarót.
-Ne! Nagyon fázok! Hagyj békén! Ne vedd le rólam a takarót.
-Jó rendben.-ér hozzá a homlokomhoz. -Forró vagy. Szerintem lázas vagy. Felhívom az orvost. Jó napot! Azt mondja nagyon fázik. Forró neki a homloka nagyon és nagyon sápadt. Rendben! Köszönöm! Visz hall.-majd le tette a telefont.-Azt mondta meztelenül a hideg vízbe kell fürdened. Az le viszi a lázad.
-Le ne merj vetkőztetni! Hallod!-emel fel majd a fürdő felé visz. És a hideg vizet elkezdi rám engedni.-Milyen ember vagy te? Liam! Fejezd be nagyon fázok! Ettől nem lesz jobb...

Végül magát is le locsolta hideg vízzel.

Pár órával később...

Liam be feküdt mellém az ágyba és oda húzott magához.
Az álom is elnyomott annyira meg nyugodtam a karjai között.
Olyan biztonságot éreztem mint még soha senkinél.

Amikor felkeltem sokkal jobban lettem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor felkeltem sokkal jobban lettem. Meg persze azt vettem észre, hogy Liam-en fekszem.
Felkeltem mellőle úgy, hogy ne vegye észre így ki tudtam menni a szobából és elmentem főzni neki.
Meg főztem vagyis el készítettem Liam kedvenc ételét, sushit. Ezért azt készítettem neki.
-Szia.-jön ki a konyhába.
-Ahh szia. -mosolygok rá.-Főztem neked.
-Hmm..jó illata van de amúgy is neked pihenni kéne, van szakácsunk.-ezt utálom.
-Nem baj!
-Jó reggelt gerle pár!-jön be Danny.
-Jó reggelt!-köszönünk egyszerre.-Jól vagyunk köszönjük!
-Na és te?-néz rám Danny.
-Én?
-A tegnapi után. -meg ráztam alig láthatóan a fejem, hogy ne mondja el.
-Mi történt tegnap? -kérdi Liam idegesen.
-Semmi!-vágom rá.
-Danny!-néz mérgesen Dannyre.
-Bezárta valaki a hűtő házba és én szabadítottam ki!
-Mi?!-néz rám mérgesen.
-Elmegyek felöltözni!-menekültem el onnan Liam tekintete elől.
Liam pillantása néha meg tudna ölni, viszont a mai nap után, hogy láttam azt az arcát ahol gondoskodni tud egy emberről. Azta...
Elmentem fel öltözni majd erre esett a választásom:

A szoba ajtóhoz lépve a kilincsre tettem a kezem de végül az ki nyílt magától

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A szoba ajtóhoz lépve a kilincsre tettem a kezem de végül az ki nyílt magától.
-Miért nem mondtad el? -néz a szemembe.
-Mert...
-A feleségem vagy! Senki nem bánthat érted?! Senki nem bánthat! -ölel magához.
Beszippantottam azt a tökéletes illatát, amiben a cigi és a parfüm szag keveredett. Imádom az illatát!
Naslie! Állj le! Csak Cody miatt van veled! -mondtam magamnak.
-Hívok testőröket és az tuti, hogy melletted lesz! Nem fog bántani Senki így!
-Liam felesleges!
-Meg keressük, hogy ki bántott oké?
-Liam! Nem kell lényegtelen! Viszont be kéne mennem az étterembe pár papír miatt amit neked is alá kell írnod mint társam.
-Rendben! Úgyis nekem is be kell mennem a cégbe.
-Oké, akkor menjünk.
-Felöltözök és mehetünk...

Amire oda értünk az étteremhez a testőrök már ott álltak. Liam be kísért és alá írtuk a papírokat.
-Szívem!-szólal meg Liam. Először meglepődtem, majd rá néztem.-Elmegyek a céghez! Majd utána ide jövök és fel veszlek! Fel óra, max egy óra! Minél előbb be adom a Cody-ért való papírokat a bíróságra!
-Rendben. Minél előbb legyen nálunk ne kelljen Zayneknél lennie!
-Rendben.-puszilja meg az arcom majd el megy.
-Ahj...-mondja Fanny.-Nagyon aranyosak vagytok! Na és azok az emberek? -mutat az ajtó felé.
-Hát...tegnap valaki bezárt a hűtő házba és ma meg tudta Liam Danny által. Ezért állította mellém őket.
-Ahjj...de aranyos!

Liam ahogy vissza ért nagy mosoly ült az arcára.
-Na mi volt?-nézek rá.
-Hát amúgy sok minden! De ami a legfontosabb, hogy be adtuk a Codyval való papírt a bíróságra!
-Ez fantasztikus!-ölelem meg.
Utána esett le, hogy mit csináltam.
-Gyere menjünk haza!

Pár nappal később:

Liam és én már a tárgyaláson ülünk ahol Cody is ott van. Nagy mosollyal az arcán ül mellettem a teremben.
-Mivel Zayn Maliknak egy kisebb ugye adódott! Az-az bezárták a drog problémák, adás-vétel illetve illegális fegyver kereskedése miatt, így Cody Payne gyámságát Liam Payne és Naslie Payne kapják!
-Na de bíró úr a rendőrségen ki derült, hogy nekem semmi közöm ezekhez! -akad ki Zayn.
-Üljön le vagy ki zavarom a teremből!
-Bíró úr!-áll fel Zaynék ügyvédje.-Liam Payne az itt megjelent úr...-mutat Liamre.-Múltkor ha jól tudom neki is volt egy ilyen ügye! Vele miért nem foglalkoznak?!
-Helyt adok! Azt nézem, hogy Codynak mi lenne a jó! Liam Payne-t akkor egyszer idézték be a másik félt Zayn Malikot pedig már nem először viszik be ezért a rendőrségre! A döntésem végleges!
-Naslie!-ölel meg Cody.
-Jajj Cody! Annyira örülök végre velünk leszel!
-Menjünk haza.-mondja Liam.

Amint haza értünk Cody abban a pillanatban a szobába sietett végül ismét ki jött hozzánk!
-Szóval milyen mesét nézzünk?-kérdi Cody.
-Mondjuk...-mondja Liam miközben a meséket nézi.-Meg írtad a házid?
-Ühüm.-bólogat Cody.
-Akkor te választhatsz mesét!
-Rendben! Naslie segítesz?
-Persze.-megyek oda.-Mit szólsz ehhez?-mutatok fel egy nagyon régi de szép mesét.
-Szépség és a szörnyeteg? Ezt nem szeretem ez olyan lányos mese.
-Rendben. Akkor ez?-mutatom fel a Szilaj-t.
-Ez a kedvencem! -majd elkezdtük nézni a mesét.
Codynak talán fel óra kellett és elaludt én pedig a kanapén aludtam el.
Egyszer csak azt vettem észre, hogy valaki fel emel és arra keltem fel.
-Liam...tegyél le!
-A.A. Beviszlek a szobába.
-Betudok én is menni!
-Cshh...Cody alszik már! -ezért maradtam csendben és hagytam, hogy Liam vigyen.
Az ágyra tett majd ő is mellém bújt!
-Te mit csinálsz?
-Tudod, Cody úgy tudja, hogy férj és feleség vagyunk de ha nem talál minket itt az feltűnő lesz neki ha esetleg fel kel éjjel vagy rosszat álmodik. Mit mondunk akkor neki?-néz rám.
-Jó rendben! De legalább maradj a te feleden! Látod ez a te feléd ez pedig az én felém.-húzom ki a láthatatlan madzagot!
-Igenis főnök asszony!
-Köszönöm!

Majd Liam felém fordult én pedig neki hátat fordítottam de bunkónak éreztem magam így felé fordultam.
Egymás szemét néztük csak...

,,Hát meg hoztam az első részt egy kis késéssel! Igyekszem gyakrabban hozni részt, de azért remélem tetszeni fog a mai rész! Ha tetszik nyomj egy Vote-t és ha tetszik a történet iratkozz fel nehogy le maradj a legújabb részekről! 😇😇🥰''

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Hát meg hoztam az első részt egy kis késéssel! Igyekszem gyakrabban hozni részt, de azért remélem tetszeni fog a mai rész!
Ha tetszik nyomj egy Vote-t és ha tetszik a történet iratkozz fel nehogy le maradj a legújabb részekről!
😇😇🥰''

A szerelem ízeWhere stories live. Discover now