13.rész

93 7 2
                                    

Az esküvő napja:

Még arra gondoltam a mai nap be megyek az étterembe és dolgozok egy kicsit.
-Naslie!-jön be Fanny az irodába.-Te még dolgozol?
-Igen, muszáj!
-Szerintem meg kezdj el haza indulni és készülj!
-Még egy dolgot el kell intéznem...
-Még pedig?
-Most jött meg a hal és már lehet, hogy holnapra vagy pár nap múlva nem lenne szóval ezért el kell mennem és utána megyek majd készülődni! Ígértem!
-Rendben de siess!
-Oké. Tudom!
-Meg amúgy is...-csörren meg a telefonom.
-Bocsi..-majd fel vettem a telefont. -Igen?
-Már elkészültél?
-Még nem! Itt vagyok az étteremben.
-Mi?
-Ha jól tudom akkor te is be mentél dolgozni! Amúgy is mindjárt megyek.
-Rendben! Hívj fel ha végeztél!
-Rendben!
-Akkor várom a hívást! Ja és jó lenne ha végre tegeznél kisfeleségem.
-Rendben! Férjecském...Szia Liam. -majd le tette.
-Látod? Már most a feleségének tart! Tuti, hogy más is lesz ebbe a..-mutatja a gyűrűt.
-Fanny! Nem lesz ebből semmi! Érted? Semmi! Nincs hozzá vagyis nem lesz hozzá közöm!
-Na majd ezt meglátjuk! Szerintem egymásba fogtok szeretni és boldogan éltek majd Codyval plusz még egy vagy két gyerekkel!
-Fanny! Ez nem vicces! Amint Zayn le bukik abban a pillanatban el válunk!
-Szerintem nem fogtok!
-Fanny!
-Jól van na! Menj a halért mert mindjárt esküvő ott leszünk Asumannal mi is!
-Oké.

Majd el indultam a halért és amikor oda értem a fém kis bódé elé ami kívülről nagyon kicsinek tűnik de különben belülről nagyon nagy és nagyon
El lehet benne tévedni!
-Tyler bácsi!-látom meg a talán 70 éves férfit aki a halakat árulja.
-Szia Naslie! Gyere válogass nyugodtan én addig az irodába megyek be! De majd zárd be az ajtót!
-Rendben!-mondom mosolyogva majd be mentem és körbe néztem.
Ki válogattam vagy három táskára valót és elindultam az ajtó felé.
Ami zárva volt!
-Hahó!!!-kiabáltam és zörögtem az ajtón. -Valaki segítsen!!!
A -20 fokos hidegben lehet, hogy meg fagyok ha nem jön senki!
A telefonomat elő vettem és hívni próbáltam Liamet. Nem tudom miért őt de ő volt az első és így őt hívtam.
-Ahjjj...nem hallgatok így meg! Valaki segítsen!!-kiabáltam végül rá néztem a telefonra ami jelezte, hogy nincs térerő. -Ez is csak velem fordulhat elő az esküvőm napján! Valaki kérem segítsen! Hahó! Tyler!!! Kérem! Valaki!-zörögtem azt hiszem utoljára, hogy miért?
Mert annyira át fagytam, hogy lecsúsztam a földre.

Írói szemszög:

Míg Naslie a halasnál ragadt addig a többiek mit sem sejtve csak ültek vagy éppen készülődtek az estére.
Liaméknél:
Liam az irodában ült és várta Naslie telefonját amit végül nem kapott meg.
-Mi lehet Naslieval?-kérdi az egyik haverjától.
-Nem tudom, de tudod milyenek a nők! Az esküvő a legjobb és legkedvesebb napjuk.
-Ez igaz! Lehet bele merült a készülődésbe.
-Biztos erről van szó. Inkább te is menj készülődni!

Fannyéknál:

Fanny elég gyorsan dolgozott, hogy ő is kész legyen az esküvőre. Hívta Naslie-t aki nem vette fel neki a telefont.
-Ez furcsa.
-Fanny valami baj van?
-Naslie-t hívom de azt jelzi, hogy ki van kapcsolva.
-Hát ez meg, hogy lehet?
-Nem tudom....
-Szerintem nincs baj! Csak olyan helyen van ahol a telefonja...
-Liam hív! -vette fel a telefont.
-Naslie ott van még?
-Már elment egy pár órája....baj van?
-Nem vette fel a telefont és azt hittem...
-Erről szó sincs Liam úr, de Naslie nekem sem veszi fel a telefont.
-Akkor mégis hol lehet?
-Nincs ott a házába?
-Nem nincs! Azt mondta a takarítónő, hogy nem ment haza senki! Hova ment még el Naslie?
-Hát a halashoz de Tyler itt van és azt mondta Naslie el ment onnan. Fel hívom Asuman-t és meg kérdezem, hogy látta-e.
-Majd hívj, hogy mi van...szia.-majd ki nyomta a telefont.

A szerelem ízeWhere stories live. Discover now