Naslie Fatis:
Reggel felkeltem és a húgom szobájába mentünk be. Mert az ébresztőt nem volt hajlandó le kapcsolni.
-Asuman! Miért nem tudod le kapcsolni az ébresztőt?-kérdem egy kicsit mérgesen.
Majd amikor le kapcsoltam a telefonja egyből feloldódott, meg láttam a papírt ami miatt Cody nem maradt Liamnél.
-Ne nyúlj hozzá majd én le kapcsolom!-ült fel.
Csak pislogtam és néztem ki a fejemből! Ezt nem értem...
-Ez mi? -majd Asuman le fagyott.-Asuman ez mi?!-kiabáltam rá.-Mit tettél?! Miféle ember vagy te?!-kiabáltam rá ismét.
-Nővérkém én meg tudom magyarázni...
-Nem hiszem el, hogy ezt tetted! Hogy tehetted ezt? Egy ártatlan kisfiúról van szó!
-Nem azért csináltam kérlek Naslie...-sírja el magát.
-Akkor mégis miért?!-kiabálok rá ismét.
-A pénz miatt és már így utólag nagyon bánom!
-Na és most mit fogsz tenni? Hogy kapja vissza Liam az unoka öccsét? Ha? Szegény fiúnak a szülei meghaltak és most egy olyan emberre bízták rá őket akiket nem is ismer! Asuman te a szüleiddel nőttél fel nem? -amire egy aprót bólintott.-Ezt most el kell vinnem Liam-hez!
-Nővérkém kérlek ne!
-Figyelj Asuman! Meg kell tanulnod vállalni a felelősséget a bűneid miatt!
-Csak a pénzért csináltam!
-Na és én mikor nem adtam neked pénzt!
Erre Asuman el sírra magát, el vittem a telefonját és be mentem a szobámba majd fel öltöztem.
-Most hova mész?-kérdi Asuman.
-Liamhez!
-Mit tettél már megint Asuman?-kérdi Fanny.
-Semmit!
-Vagy inkább épp eleget! Miatta vették el Codyt Liam-től! -majd ki mentem az ajtón amit végül be is csaptam magam mögött.Az utam egyből Liam háza felé vezetett.
-Naslie?-jön ki Liam.
-Liam?-amint rá néztem elszállt a bátorságom.
-Minden rendben?
-I-igen...
-Nekem nem úgy tűnik.-mosolyog rám.
-Ami azt illeti el kell mondanom valamit...
-Naslie egy kicsit később nem érne rá? -kérdi.
-De persze.
-Ne haragudj de sietnem kell a bíróságra.
-Rendben...-mondom majd ő elment.
-Ja...-fordul hátra.-Ma nem itthon eszek.
-Rendben. Viszlát.
-Szia.Végül én is haza indultam miután kitakarítottam nála, aztán a szobámba mentem.
Ahova Fanny követett.
-Na mizujs?-kérdi majd le ült az ágyamra.
-Nem tudtam vele beszélni.
-De végülis jobb is így nem?
-Nem! Nem akarok neki hazudni, ha utána ki akar rúgni akkor rúgjon! Nem érdekel! Keresek másik helyet vagyis...akkor ott lesz az étterem. Egyszerűbb lesz...
-De Naslie...most, hogy alakul köztetek valami?
-Nem alakul köztünk semmi! Csak a főnököm, semmi több!
-Jó oké, értem.
-Holnap el mondom neki!Másnap délután:
Liam ismételten nem volt itthon a munkája miatt még ma meg főztem neki és az asztalnál ülve vártam, hogy haza érjen...
Liam be lépett de éppen telefonált amiből én csak ennyit értettem.
-Rendben! Meg kell találnunk mindenképpen azt aki ellopta az iratot! Rendben! Köszönöm Emily. -majd le tette a telefont.-Szia Naslie.
-Mr. Payne beszélnünk kell...
-Muszáj most? Csak mert most a fényképezős embert keressük.
-Ami azt illeti pont erről lenne szó.
-Hallgatlak...
-Tudom, hogy meg fog haragudni és ki is fog rúgni de nem érdekel! Liam én vagyis nem én hanem a húgom amikor..
-Igen?
-Amikor a múltkor itt volt akkor le fényképezte az iratot és át nyújtotta Zaynéknek! Kérem ne haragudjon én nem tudtam róla! Itt a telefonja és azt tesz amit szeretne!
-Hogy?-akad ki. Amit amúgy nem is csodálok.
-Én tényleg nem tudtam semmiről de nem akartam úgy dolgozni itt, hogy hazudok! De ha ki rúg én azt is meg értem. Asuman nem tudja mit tesz...
-Van róla fogalmad, hogy most kihez került Cody?! A húgod hibájából?!-kezd el kiabálni.
-Sajnálom...
-Mit sajnálsz? Meg bíztam benned és te át vertél!!! Nem értem, hogy miért?!
-Ha át vertem volna akkor nem mondtam volna el! Én nem tudtam, hogy miért jön az nap ide Asuman! Sajnálom! Szedem a cuccom és holnap már nem jövök!
-Jól is teszed!-meg fogtam a táskám és ki léptem az ajtón.
-Ha fel akarja jelenteni a húgom akkor csak tegye meg! Magánál van a bizonyíték! Azt csinál vele amit akar! -nem mondott semmit de ahogy az udvaron haladtam még hallottam azt, hogy Liam szinte mindent össze tört.Amire haza értem már sírtam...
-Naslie...-ölel meg Fanny.
-Asuman!-kiáltom el magam. Asuman elém állt.-Szedd a cuccod és holnap vissza mész a szüleinkhez!
-Na és a suli?
-Nem érdekel!
-Naslie!-szól bele Fanny.-Ezt gondold át. Itt a suli neki muszáj ki járnia.
-Jó maradj! De most, hogy tudd nagyon haragszom rád! Ha Liam be adja a rendőrségre a telefont és fel jelent akkor...
-Akkor el fogadom a büntetésem! Igen tudom...Pár héttel később...
Nem is tudtam másra gondolni csak Codyra és Liamre! Elrontottam mindent ha akkor Asuman nem jön oda akkor én már rég..na mindegy.
Két hét telt el! Liam nem adott be semmit a rendőrségre vagyis nem kaptunk papírt és bírósági végzést sem.
Ennek ellenére az éttermet elkezdtem ki díszíteni és hamarosan nyitunk is. Aminek nagyon örülök.
A japán/kínai tanárom is be szállt üzlet társnak mellém...Egy nappal később...
Az étterem végre meg nyit. A étterem a Naslie's nevet kapta.
Na és ki jelent meg üzleti vacsorán az én éttermemben?
Na ki más mint a nagy híres Liam Payne!
-Naslie?-jön oda hozzám Danny.
-Szia..-mosolygok rá.-Hát ti?
-Üzleti vacsora, Liam választotta.
-Szóval Liam választotta! Értem. Te akkor nem...
-Megiszunk egy kávét.
-Mindjárt, csak át öltözők.Át öltöztem az öltözőbe és ezt vettem fel:
Majd végül ki mentem Dannyhez.
-Hozhatok valamit?-kérdi Fanny.
-Én egy expresszot szeretnék. -mondja Danny.
-Én egy fekete kávét kérek.
-Máris hozom.
-Szóval?-néz rám Danny.
-Mi?
-Hogy vagy? -kérdi.
-Voltam már jobban is.
-Én nem fogok haragudni rád ugye azt tudod! Nem te követted el a...
-Ezt valaki nem tudja.
-Ne is foglalkozz vele. Van kedved ma együtt vacsorázni?
-Öhm...ma nem érek rá. De majd esetleg legközelebb.
-Rendben, akkor jössz a bárba majd?
-Nem hiszem, most nagyon sok dolgom van és szinte ki se látok belőle.
-Hát akkor majd ez is legközelebb.
-Danny!-hallom meg Liam hangját.
-Most mennem kell.
-Menj csak. Danny?
-Hm?-fordul vissza
-Köszönöm.-öleltem meg.
-Mit?
-Hogy nem haragszol rám.
-Nem a te hibád!
-Viszont! Tudom, hogy te tudsz énekelni...
-Igen?
-Mit szólnál hozzá ha valamelyik este itt játszanál?
-Rendben.-mondja kedvesen.-De most mennem kell.
-Menj csak. -majd a kávét bár nem ittuk meg de a kávét ki vitte nekik Fanny.Fel keltem a székről majd a táskámat fogtam meg és a szemem valahogy Liam-re tévedt.
Egy pillanatra meg álltam mivel egymást néztük de végül el kaptam a fejem onnan...
-Fanny, később jövök most el kell mennem ha valaki keresne ma már nem hiszem, hogy vissza jövök.
-Miért? Baj van?
-Nem, nincs. -majd az ajtó felé indultam az ajtónál pedig egy erős kart éreztem meg a karomon és végül vele találtam szembe magam...Hát itt az új rész remélem tetszik, ha igen kérlek nyomj egy Vote-t és ha még tetszett iratkozz fel le ne maradj az új részről!
U.I: Bocsi a rész késéssel...😅🥰🥰
STAI LEGGENDO
A szerelem íze
Storie d'amoreLiam Payne egy magabiztos felfuvalkodott férfi akinek senki nem tud megfelelni! Ám megismeri Naslie-t aki talán jó útra tudja terelni. Ha érdekel a történetük nézz be az oldalra és olvasd el! 😘😍🥰