Heei koekies, ja idk iemand een leuke naam hoe ik jullie kan noemen? Oke maar ehm, ff tussendoor, IK BEN ZO BLIJ :D, oke Mell, je had jeelf beloofd niet te stressen xD. Oke sorry maar echt bedankt! Door jullie word ik helemaal happy!! Ik ga de laatste tijd veel updaten, WANT IK HEB 1000 KOEKIES (lezers :p) Ik weet het ik zie allemaal boeken met 600K ofso, maar ik ben gewoon trots XD. Ik probeer zo vaak mogelijk te updaten, want op school zegt iedereen ook dat ik super goed schrijven kan, zelf ben ik er onzeker. Sorry mensen voor dit gepraat^^ lees lekker door en bedankt!! ;). En sorry idk hoe je wiecht (XD) shrijft. En of Stalker met hoofdletter moet, is t wel een persoon?? .....
Ik voel een steek in mijn maag en een brok in mijn keel. Ik kijk uit mijn ooghoeken recht in de ogen van Sam. Ik schrik, ik had hem niet moeten vertrouwen, alle jongens zijn hetelfde. Sam grijnst. Hij draait zijn geicht om naar de Stalker ^^. 'Ik neem het wel van je over.' Zegt hij stoer, ik zal hem wel missen. Ik vond hem echt leuk. 'Oke, pas op, ze is een wiecht.' Sam knikt en trekt aan mijn arm. 'Doorlopen.' Zegt hij met een pistool op mijn wang gedrukt. Op de gang geeft Sam me een knuffel, 'Gaat het?' Vraagt hij bezorgd. 'Wat was dat!?' 'Rustig maar het was een val voor hem, we hebben hem erin geluist. Ik zou jou toch nooit laten gaan! Ik had het mis, hij houd wel van me. Ik open de deur op een kier en kijk de kamer binnen, maar het raam staat open en er is niemand meer. Ik geef Sam een knuffel. 'I-Ik was zo bang ik-ik d-d-dacht dat er iets met je was, ik was zo bang dat je niet van mij hield..' Stotter ik. 'Natuurlijk hou ik van je! Maar ik moest iets doen, sorry dat ik je bang heb gemaakt.' Ik schud mijn hoofd. 'Geeft niet.' 'Zullen we ergens wat gaan eten?'Ik knik en pak mijn jas, ik doe hem aan en geef Sam zijn jas aan hem. 'Dankje,' zegt hij terwijl hij een kusje op mijn wang drukt. Hij doet de voordeur open en houd hem voor mij open, ik stap naar buiten en Sam volgt, hij doet de deur dicht en draait hem 3 keer om, goed bewaakt. Hij pakt mijn hand waardoor ik een blos op mijn wangen krijg, we stappen in de auto en rijden weg.
JE LEEST
Stalker.
Mystery / ThrillerDit verhaal gaat over een zwerver Roos. Totdat ze een dag rondloopt en een hand op haar schouder voelt. Ze heeft een stalkerr. ;$ Komt ze ooit nog van hem/haar af? Wie schuilt er achter het masker??