HS14

109 8 5
                                    

 'Dikke trut!' Sis ik. Lucy kijkt mij aan. 'Kijk is aan wie we daar hebben..' Zegt ze bitchie terug. 'Mag ik weten wat hier aan de hand is?' Sam snapt er niks van. 'Dit is Lucy. *kuch* Kut naam!' Lach ik gemeen. Lucy geeft mij een stomme blik terug. 'Ga door.' Zegt Sam terwijl hij mij met grote ogen aankijkt. 'Lucy is een oude vriendin van mij.' Ze rolt met haar ogen. 'Stomste fout die ik maken kon..' Sist ze. 'En even later ging ze met mijn ex ervandoor. Toen stak ze ook nog eens het huis van mijn opa en oma in de fi-' 'DAT IS HELEMAAL NIET WAAR!' Onderbreekt ze mij. 'WIE DEED HET ANDERS? DOOR JOU ZIJN MIJN OPA EN OMA DOOD!' Lucy slikt. 'Dat is niet waar..' 'DAT IS HET WEL!' Sam pakt mijn hand. 'Rustig maar.' Ik schud mijn hoofd. 'DIE TRUT MOET GEWOON HELEMAAL OPDONDEREN!' Dan gaat er een telefoon. 'Ik ben het niet.' Onschuldig steekt Sam zijn handen in de lucht. Lucy pakt haar telefoon en neemt op. 'Heey Maxiee.' Zegt ze uitdagend. Ik slik. Max is mijn ex.

P.o.v Lucy.

'Hoor ik Roos op de achtergrond?' Ik slik. 'Ja..' 'Awh die bitch weer.' Ik giechel. 'Maar Sara is heel de tijd aan het huilen.' 'Ik hoor het.' Giechel ik. 'Geef haar maar een dikke knuffel!' 'Hier heb je haar anders even.' Voor ik kan antwoorden hoor ik aan de lijn: 'Mwama bwen jwij dwat?' Snikt ze. 'Heey liefje, mama komt zo thuis oke?' Dan spuugt Roos opeens haar drinken uit. 'MAMA?!' 'Doei lief.' Zeg ik snel waarneer ik ophang. 'Je bent moeder'... van Max..' Dan opeens val ik neer...

Heey mensen :), ik ben jullie heel dankbaar voor de 1,6K! Door jullie voel ik mij bij een sippe dag weer helemaal goed! Als ik dan verdrietig ben klik ik op mijn boek en dan staat er groot: 1,6K. Ik ben zo blij!! Maar ik kan niet meer heel vaak updaten omdat mijn inspiratie een beetje down is. Maar lees asjeblieft mijn boek liefde overwint alles! Dat is in de winkel ook al bijna een echt boek, ik heb het laten lezen aan de boekhandel en die gaven het aan iemand en nu yay :D. Maar dat zet ik nu ook op wattpad! :D Asjeblieft lees het! Laten we over de 1,6K Heen komen!!! Lots of love,!

Stalker.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu