Rustig beëindigt hij de kus. 'Sorry,' zeg ik met een rood hoofd. Ik doe mijn haar achter me oor. Ik zie ook dat Sam rood is. 'Het geeft niet, ik vond het wel fijn.' Zegt die zo zacht dat het bijna niet te verstaan is. Achter de kast zat vast een egel ofzo. We lachen even en toen kuchte hij even. 'Hoeveel geld moet je betalen als je het huis nu weer aan de bank geeft?' Vroeg Sam lief. 'Ehh ik dacht 100, want ik leef^^ hier pas 1 dag. Ik snap niet waarom ik dit eerst deed, een dak boven je en een vriend om je heen is zo anders.' Ik pink een traan weg. 'Altijd heb ik op straat enzo gewoond.' Dan voel ik een arm om me heen. 'Het is goed, je kan een poos bij mij intrekken, we hebben een logeer kamer voor meisje en een jongen. Wij hebben genoeg geld, en je mag heus wel even bij ons intrekken.' Ik kijk Sam aan. 'Dat is een heel lief aanbod Sam, maar ik denk dat je ouders enzo mij dan raar gaan vinden, omdat ik zwerver ben.' ''Was.' Verbeterde Sam me. Ik lachte en ik voelde een kusje op mijn wang. 'Roos?' Vroeg Sam met een rood hoofd. 'Ja?' "Wil je mijn vriendinnetje zijn?' Vroeg Sam lief. Er ging van alles door me heen. Waarom wil die dit? Ben ik nog zwerver? Wat moet ik zeggen? 'Ja tuurlijk.' Zei ik droog. Sam keek op. ''Echt?' ik knikte. Hij trekte me in een knuffel. 'Pak je spullen maar in beauty.' Ik blooste toen hij dat zei. 'Heb ik niet ;$.' Zei ik heel droog. 'Dan kan je meteen mee haha.' We liepen naar de voordeur. We liepen naar buiten en daar stond zijn fiets. Hij klopte op zijn bagagedrager en ik sprong achterop.
-
Toen we aangekomen waren stond ik voor een soort huis/villa. me ogen werden groot en mijn mond stond open.Hij sloeg een arm om me heen en samen liepen we naar binnen, toen ik binnen was zag ik een lange gang. 'Wil je bij mij slapen?' Ik knikte dankbaar. 'En hier is dan mijn kamer.' Zei hij en hij beëindigde de rondleiding. Ik liep een groote kamer binnen ik zag van alles. 2 persoons bed, tv's, computer, inloopkast, zelfs een kelder! 'Mooi.' Serieus Roos? Mooi!? Kan je niets anders verzinnen. Hij lachte en nam me mee, hij duwde me op het bed en ging naast me liggen. 'Mijn ouders zijn er een week niet.' Ik knikte. 'Waarheen?' Vroeg ik nieuwschierig. 'Zaken, enzo.' Ik lachte en hij tikte zijn vinger op mijn neus. Hij klapte in zijn handen en het licht ging aan. 'Omfg.' Zei ik droog. Hij lachtte en zette de tv aan. Ik kruipte dicht tegen hem aan en hij sloeg een arm om me heen, zo lagen we een tijdje. 'Alles is nu zo anders..' zei ik.
Omg mensen, ik ben zoo blij ;). Voor jullie is het miss weinig maar voor mij veel <3_<3. Dit verhaal is 69 keer bekeken! Dankjewel allemaal, jullie zullen wel denken ja wtf, dat is niks. XD, maar voor mij wel, blijf vooral doorlezen, ik probeer zovaak mogelijk te updaten dus dat komt wel goed, ik heb alleen nog maar 11 stemmen, kunnen jullie verandering daarin brengen?:). Jullie zijn top ! X
JE LEEST
Stalker.
Mystery / ThrillerDit verhaal gaat over een zwerver Roos. Totdat ze een dag rondloopt en een hand op haar schouder voelt. Ze heeft een stalkerr. ;$ Komt ze ooit nog van hem/haar af? Wie schuilt er achter het masker??