HS13

120 10 3
                                    

POV Roos.

Sorry mensen dat het van hs9 naar hs12 ging, ging iets mis dus hou ik het maar zo,

-

Als we aankomen in een chique restaurant worden we begroet door een man,  hij hangt onze jassen op. Wij knikken dankbaar en zoeken een rustig plekje voor ons tweeetjes. Als we een plekje gevonden hebben komt er een ober naar ons toe en geeft ons de menukaarten. ' Iets te drinken gewenst?' Vraagt de man beleefd. 'Ja 2 champagne asjeblieft.' Antwoord Sam. 'Komt eraan,' en met die woorden loopt de ober weg. We openen de menukaarten en roepen tegelijk: 'PIZZA!' We beginnen te lachen. 'Duidelijk,'  zegt Sam met een grijns. 'Dit is erg lief van je, ik ben wel geschrokken van dat ene bij jou thuis,' zucht ik. 'Lieverd je moet niet naar het verleden kijken, dat is geweest, je moet zijn in je moment, en dat doen we nu, ik wil je iets vragen..' Sam kijkt naar beneden en haalt iets uit zijn zak. Dan komt de ober aanlopen en zet twee hoge glazen champagne neer. Sam doet het ene vlug terug in zijn zak. 'Dankuwel,' zeg ik vriendelijk. 'Heeft u een keuze kunnen maken?'   We krijgen weer een grijns op onze gezicht. 'Ja dat hebben we, 1 pizza Salame,'  zeg ik waarnaar ik Sam aankijk. 'En een pizza Hawai.' Vult Sam mij aan. 'Ik zal het doorgeven aan de kok.' Hij loopt weg. Ik kijk Sam aan. 'Wat is er?' Sam kijkt mij vragend maar toch ook lief aan. 'Je wilde iets vragen?' 'Ohja,' zegt Sam droog. ' Nee laat maar, ik wilde vragen welke pizza je wilde maar dat hoeft nu niet meer,'  zegt hij met een knipoog. 'Ik ga even naar de wc toe.' 'Is goed Roos, wel snel want ik denk dat de pizza's zo komen.' Ik knik en sta op. Ik loop naar de wc toe en ga voor de spiegel staan. Was dat wel echt het ene wat Sam wilde vragen? Ik haal mijn schouders op en open de wcdeur. Als ik klaar ben was ik mijn handen. Ik trek een hendel naar achter voor de zeep, mijn ogen worden groot als ik zie dat er bloed uit komt, vlug kijk ik rond en doe mijn handen af, ik kijk in de andere zeepbuis(^^) en daar komt wel zeep uit. Snel was ik mijn handen en ren de wc uit. Moet ik het Sam vertellen? Als ik Sam zie zitten loop ik naar hem toe en schuif aan. 'Daar ben je weer.' Zegt Sam lief. Dan komt het liedje Lego house op de radio van Ed Sheeran. 'Oewhh!! Dit is zoon mooi nummer!' Ik begin mee te zingen. Maar dan kijk ik naar voren en zie Sam niet meer. Ik kijk naar buiten en zie hem daar staan, hij moest vast ff een luchtje scheppen, maar dan zie ik met WIE hij buiten staat. Mijn hoofd word rood. Dan komt de ober aanlopen. 'Hier de pizz...' 'HOU JE MOND!!!' Gil ik boos en loop het restaurant uit, langs Sam. 'Dropje wat ga je doen?' 'Weg, komt wel goed uit he voor jou?!' Dan kijk ik recht in de ogen van...

Heey koekies, wie zal het zijn?? XXX(hoofdstukje voor de 1k) <3. LOVE YOU KOEKIES!

Stalker.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu