Ik voel de adem van diegene in mijn gezicht. Tranen van mij vallen op de grond, het liefst wil ik schreeuwen. 'Ik ga nu de trekker overhalen, en je zult 10 minuten flauwvallen.' Zegt de stem, het was dezelfde stem als bij die put, verdacht. 'Oke?' Dan realiseer ik me wat hij zei, Sam leeft nog! Een glimlach siert mijn gezicht. 'OKE!?' Schreeuw die in mijn oor, angstig knik ik. 'Ik tel af, 3,2...1' Ik kijk uit mijn ooghoeken naar de persoon, hij heeft hetzelfde masker op als die meneer die ik in de spiegel zag. Ik zie dat hij de trekker overhaalt en schiet, net optijd rol ik weg, de kogel gaat door het raam, hopelijk hebben mensen het gehoord en kunnen ze andere waarschuwen. 'Klootzak,' sis ik. Hij kijkt me boos aan, dan richt hij het pistool weer op mij. Trillend loop ik rondjes met mijn gezicht op hem gericht, dan ren ik naar hem toe en geef hem een trap. Hij knalt met een klap op de grond, vlug pak ik de sniper uit zijn handen en richt het pistool op hem. Ik kijk boos. 'Waag het om nog een keer hier te komen en Sam neer te schieten!!' Gil ik. Ik ben zo boos. Hij staat op en wrijft over zijn wang. Er komt een grijns op zijn gezicht. Ik kijk onbegrijpelijk, dan begint hij te lachen. Ik richt uitdagender de pistool op hem. Hij lacht harder. 'HOU JE KOP!' Schreeuw ik. Hij slaat zijn armen over elkaar en schud zijn hoofd lachend heen en weer. Dan voel ik een hand op mijn schouder..
JE LEEST
Stalker.
Mystery / ThrillerDit verhaal gaat over een zwerver Roos. Totdat ze een dag rondloopt en een hand op haar schouder voelt. Ze heeft een stalkerr. ;$ Komt ze ooit nog van hem/haar af? Wie schuilt er achter het masker??