POV SAM
'Roos?' Ik kijk om me heen. 'Waar ben je?' Langzamer hand krijg ik door dat ik in iets nats sta. Ik kijk naar beneden en mijn ogen worden groot. 'Kom je nog?' Ik kijk op en zie Roos staan. 'Waar was je?' Vraag ik bezorgd. 'Ik liep alvast naar huis. Kom je?' Ik schud mijn hoofd. 'Hoezo niet?' Ik wijs naar beneden. Roos komt naar mij toe lopen.
POV ROOS
Sam wijst naar de grond. Ik snap niet wat hij doet en ik loop naar hem toe. 'Wat is er?' Hij geeft mij een kijk-naar-de-grond blik. Ik kijk naar de vloer en zie dat Sam in een plas staat. Maar niet zomaar een plas. En grote plas bloed. 'W-wat is er gebeurd sinds ik weg was?' Sam haalt zijn schouders op. 'Niets dat ik weet.' Zegt hij met een rood hoofd. 'Dat komt er niet zomaar!' Sam slikt. Het bloed loopt door in een lijn, preccies die richting op waar Lucy heen liep. Ik geef Sam een blik. 'Ik heb jou ontmoet toen je mij redde. Je schoot 2 mensen neer. Ik weet niet goed hoe je bent!' Sam slikt weer. Ik volg het bloedspoor en als ik bijna om de bocht ben voel ik dat iemand mijn arm pakt. 'Sam laat me gewoon los! Ik wil weten wat hier gaande is!' Ik probeer mijzelf los te rukken, maar het lukt niet. Ik draai me om. 'SAM!' Schreeuw ik. Ik kijk recht voor me en zie niet Sam... 'Sam? Vind je dit grappig?!' Opeens hoor ik uit de mond van de man voor mij: 'Smoeltje dicht jij!' Dat is niet de stem van Sam.
POV SAM
Wat is dit toch? Denk ik bij mijzelf. Verdenkt ze me? Ik heb niks gedaan! Ik zucht. Ze is mijn vriendin en ze vertrouwt mij niet genoeg. 99% vertrouwen is niet genoeg. Die 1% zit in de weg!
YIPPIE STALKER HOOFDSTUKIEEE.
Wat vonden jullie?
Vote
Comment
Plz
LYALLBUNNY'S
JE LEEST
Stalker.
Mystery / ThrillerDit verhaal gaat over een zwerver Roos. Totdat ze een dag rondloopt en een hand op haar schouder voelt. Ze heeft een stalkerr. ;$ Komt ze ooit nog van hem/haar af? Wie schuilt er achter het masker??