We liggen nog steeds tv te kijken. Sam ligt volgens mij half te slapen. Opeens hoor ik de voordeur met een klap dicht gaan, wie kan dat nou zijn? In paniek begin ik aan Sam's schouders te schudden. Zachtjes roep ik: 'Sam Sam, wakker worden asjeblieft!' Ik hoor wat gerommel in de keuken. Sam word wakker. 'Wat is er lief?' Angstig kijk ik hem aan. 'Er is iemand binnen.' Sam kijkt verbaasd. 'Ik ga wel even kijken.' Zegt Sam. Aan zijn stem te horen is hij ook wel een beetje bang. 'Nee niet doen. Weet jij veel wie het is!' Roep ik bezorgd. Blijkbaar hoorde diegene ons, want de voetstappen klinken luider. Angstig ga ik in de kast zitten. Ik hou hem op een kier. De voetstappen zijn nu heel dichtbij. 'Sam kom!!' Roep ik in paniek. Dan gaat de deurklink naar beneden. Ik zet de kastdeur op een kier. Ik tril helemaal. 'Pstt Sam.' Dan gaat de deur open. Ik hoor een schot. Ik voel mijn wangen nat worden. Nee, nee, nee dit mag niet, dit is een nachtmerrie. Dit is niet echt! Ik hyperfentileer helemaal. Dan kijk ik weer en zie langzaam bloed uit Sam komen wat zich langzaam op de vloer verspreid. Ik huil hard. Ik wil wel schreeuwen. Dan word ik uit de kast getrokken. Ik kom met een klap aan op de vloer. Ik tril. Mijn vingers zijn blauw. Dan voel ik iets op mijn wang. Ik kijk uit mijn ooghoeken opzij. Het is een pistool die tegen me wang gedrukt is.
——————————————————
Hallo allemaal. Ik dacht ik doe even wat. Ik heb jullie heel lang laten wachten voor een hoofdstuk. En nu is het alsnog heel kort. Sorry daarvoor, maar ik moest wel iets doen. Ik heb meer dan 700 lezers. Echt bedankt. Door jullie word ik weer vrolijk. Echt sorry voor de wachttijd enzo. Maar ik heb er een heel goeie rede voor: Mijn overgroot oma is deze maandag overleden. R.I.P. En ik had vandaag 24-2-15 begrafenis. Sorry ik ben heel over stuur en ook heel mijn fammilie. Dus sorry, echt bedankt, ik probeer m'n insperatie weer op te pakken, hoe was dit korte stukje?? :)
Groetzz.. Mij. x
JE LEEST
Stalker.
Mystery / ThrillerDit verhaal gaat over een zwerver Roos. Totdat ze een dag rondloopt en een hand op haar schouder voelt. Ze heeft een stalkerr. ;$ Komt ze ooit nog van hem/haar af? Wie schuilt er achter het masker??