Sonunda üniversiteli oldum. 4 ilk 4 orta 4 lise derken 12 yılın ardından artık üniversiteli oldum . Bugün kayıt yapmaya gidicem. Yaşasın ...
Ben böyle düşünürken annemin sesiyle düşüncelerimi terkedip kendimi annemin sözlerine odakladım .
" Kızım bugün kayıta gidicez zaten çabuk hazırlan kahvaltıya gel."
Ben de hemen kalkıp kot pantolonumla üstüne salaş bir bluz giydim . Hemen Aşşağıya indim annem krep yapmıştı . Hemen sandalyeye oturdum . "Anne kayıta siz gelmiceksiniz dimi ? "
" Yooo gelicez Şevval Hanım seni tek başına göndericeğimi mi sandın ? "
" Hayır anne yaaaa Lütfeeeeen ben tek gidicem . Hem ben ana kuzusu muyum . Artık üniversiteliyim kendim gidebilirim ."
"Bi düşünmem lazım . "
"Ufffff" diyerek krepleri yemeye devam ettim . Kahvaltımı bitirip yukarı çıktım ki o anda Dilara aradı.;
"Kanka hadi hazırlan sizin kapının önündeyim." Ben cevap vermeden kapattı.
Hemen anneme seslendim;
"Anne Dilara gelmiş birlikte gidicez sizin gitmenize gerek yok "
"Tamam hadi hazırlan kız zile basıyo"
Hemen Aşşağıya indim annemi öpüp dışarı çıktım. Dilaraya da sarılıp yürümeye başladık. Üniversitenin evime yakın olması benim için avantajdı.
Okula girdik ve kayıt yaptırma yerlerine ulaştık. Tam fotoğrafımı ve sınav belgemi çıkarıyordum ki birinin bana çarpmasıyla elimdekiler yere düştü. Kafamı çevirdim ve karşımdaki taşa " Biraz yavaş olur musun ." Dedim sertçe . Tam yerdekileri toplayacakken o da eğildi ve Özür dileyerek topladı ve bana verdi . Ben de " önemli değil" dedim aslında o suçluydu ve benim böyle sakin olmam olağanüstü birşeydi. Sıra bana gelmişti . Hemen kayıdımı yaptırdım ve canım okulu gezmek ve yeni sınıfımı görmek istedim . Dilarayla yeni sınıfımıza doğru ilerledik. Tam sınıfa girmemle bana çarpan çocukla karşılaşmam bir oldu . O da mı bizim sınıftaydı ?
Neden sorduğumu bilmediğim halde ona ;
"Sen de mi bu Sınıftasın " diye sordum . O da;
"Adım Mert ve evet ben de bu sınıftayım . "
Ben de yanından geçtim ve sınıfı gezinmeye başladım ve bana Mert ' in seslenmesiyle ona döndüm.
" Peki senin adın ne ? "
Ona doğru ilerledim ve " Şevval"
Dedim . Bana elini uzattı ve ;
"Ilk karşılaşmamız biraz hoş olmadı ama yine de tanıştığıma memnun oldum."
"Bencede " dedim ve sınıftan çıktım. Eli boşta kalmıştı ve kesinlikle şaşırmış olmalıydı. Arkamdan Dilara geldi ve "Kızım napıyosun . Senden Özür diledi sende ona atar mı yapiyosun?"
"Ne biliyim öyle yapasım geldi. Hem ne olcak sanki"
"Garip davranıyorsun. Noluyo sana üniversiteli olmak sende kafa mı yapıyo? "
"Ufff boşver" dedim ve okulu gezmeye başladık. Ve o gün bir daha onu yani Mert ' i görmedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte Aşk
Teen FictionBütün masum aşklar sadece masum değildir. Içine illaki birşeyler karışmıştır . Bu da öyle bir hikaye. Aşk , gizem ve biraz da komedi . Keyifli okumalar :) Oyuncularımız Mert : Furkan Palalı Şevval: Pelin Akil Şevval'in Babası Mehmet : Burak S...