Birlikte

174 8 6
                                    

Selam ! Yazmayalı uzun zaman oldu . Hatta bayağı uzun zaman oldu . Yazmayı özlemişim ...  Ne  zamandır bölüm beklediğinizi biliyorum . Özür dilerim . Teog maduru bir genç olduğum için sadece kitap okumak için giriyordum . Bu aralar biraz daha rahatım denebilir . Bölüm biraz kısa oldu ama bir sonraki bölümü uzun ve güzel yazmaya çalışıcam . Bu kitap için yaptığım bütün planlar yok olduğu için bölümlerde aksaklıklar olacak . Biraz karışık bir duruma geldi kitap . Ama eger okumaya devam ederseniz sevinirim . Bu aralar daha yeni yazdığım kitaba odaklanıyorum . O kitap için çok güzel planlarım var . Ve düzeni çok olumlu . O yüzden o kitabın daha çok üzerinde duruyorum . Eğer isterseniz o kitabı okuyabilirsiniz . Biraz ileriki bölümlerde duygusala bağlıyor . Ama bu sizin tercihiniz . Neyse biraz uzun oldu . Diger kitabımı okumak isteyenler profilimde bulabilirler . Adı Saklı aşk .

Sizi seviyorum ★★★♡♡♡♥♥♥☆☆☆

Mert ile el ele tutuşmuş okula doğru yürüyorduk . Ne kadar Murat ' ın yapacaklarından korksam da Mert 'ten vazgeçecek değildim . O psikopatın da bir daha yanına yaklaşmayacaktım .

Mert dışarıdan 'ana kuzusu ' lakabına yakışır derecede masum birine benziyordu . Hatta fazlasıyla benziyordu . Çünkü okula ilk başladığımda bunu farketmiştim . Asıl sessiz olandan korkacaksın diye boşuna dememisler Belki de sadece yakın çevresine karşı sevecen ve kibar duruyordu . Ama kim bilebilirdi ki arka mahalle kavgalarında başrol oynadığını . Yasal bile değildi !

"Farkındaysan çoğu kişi bize bakıyor . " diye fısıldadım Mert ' in kulağına . Büyük ihtimal ile dünkü olaydan dolayı dikkatleri uzerimize çekmiştik .

"Farkındayım ve umrumda değil  " dedi mırıldanır gibi .

Gözlerimi devirip önüme döndüm . Öğrenci kartlarını turnikelerden okutup okula giriş yaptık . Neden bize baktıklarını çözemiyordum . Sadece dün bir olay oldu diye bütün ilginin bizde toplanması can sıkıcıydı . Fazlasıyla !

"İlk ders ne ?" diye sordu Mert , ben etrafı seyrederken .

"Hiçbir fikrim yok " dedim düşünür gibi yaparak . Çünkü hangi dersin olduğuna bakmamıştım . Telefonumu çıkarıp not bölümüne dirdim . Dersimiz Temel tasarım ve Plastik sanatlar dersiydi . Lisedeki gibi değildi . Lisede fizik kimya biyoloji burada Temel Tasarım ve Plastik sanatlar ... Liseyi mi özledim ne ?

" Temel tasarım ve plastik sanatlar . " dedim telefonun ekran kilidini kapatırken .

Kafamı kaldırıp ona baktım . Göz göze geldiğimizde zaten onun da bana baktığını anlamıştım . Gözlerimi kaçırmadan ona bakmaya devam ettim . O da inatla gözlerini benim gözlerime kilitlemişti . Yaklaşık bir dakikalık bakışmayı bize doğru geldiğini farketmediğim Murat bozdu .

"Aşk böcekleri sizi . Siz ne kadar tatlısınız öyle . "

Psikopat çocuk . Neden hala bizimle uğraşıyorsa sanki . Ben bir de bunu iyi biri zannedip Mert' le kabga etmiştim zamanında . Ah salak kafam !

"İşine bak Murat " dedi Mert yeşil gözlerini benim kahverengilerimden ayırarak . Sonra arkasına yasladı ve kaşlarını çatarak ona bakmaya başladı .

" Biraz kibar ol . Görgü kurallarını bir öğrenemedin . Bencil ve kaba çocuk seni ! " dedi dalga geçercesine .

Mert' in yüzüne bir gülümseme yayıldı . Ama bu daha çok sırıtmaya benziyordu .

"Derdin ne ? Açık konuş !" dedi Mert .,  yine aynı şekilde Murata bakarken .

"Bütün fakültenin konuştuğu aşkınızı tebrik etmek için geldim . Tebrik ederim kardeşim . " dedi yüzüne sinsi bir sırıtış ekleyerek . Cidden bunlar nasıl anlaşıyor . Bakışlarla birbirlerini dövüp sona kelimeleri mi bırakıyorlardı yoksa tam tersi miydi ?

İlk Görüşte AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin