HaticexoTBS

179 14 5
                                    

    DAHA ASIL OLAYLAR BAŞLAMADAN BİRAZ ARA VERMEK İÇİN SİZE KENDİMİ TANITICAĞIM . HADİ BAŞLAYALIM

Adım:
Hatice Basri . Ama benim kendime bir isim koyma şansım olsaydı kesinlikle Hatice Kübra koyardım
Yaşım :
13  . Evet biraz küçük yaştayım ama akıl yaşa değil başa bakar diyerekten kendimi savunuyorum ;)
Doğum tarihim ve Burcum :
23 Ekim ' de doğdum . Akrep burcuyum . Yükselenimi bilmiyorum .
Doğduğum ve bulunduğum şehir :
Bursa doğumluyum ve hala Bursa 'da yaşıyorum . Eğer şansım olsa İstanbul'da yaşardım . İstanbul her zaman kalbimde ;)
Kaç kardeşiz :
Lanet bir abim ve erkek kardeşim var . Tek Kızım ayrıca ortancayım .
Göz rengim :
Kahverengi  çoğunlukla sinirliyken de koyulaştığını söylerler.
Hobilerim :
Kitap okumak , şarkı dinlemek , Sinema , bisiklete binmek , matematik testi çözmek ... Hobilerim çoğunlukla tembellikten ibarat . Ama bunları yaparken okulumu da aksatmıyorum .
Fobilerim :
Rahatsız edilmek en nefret ettiğim şeyler listesinde ilk üçümün arasında , ders çalışmayı hiç sevmem . Kafam daha çok sayısala bastığı için en sevdiğim ders Matematik ve aynı zamanda en yüksek dersim de matematik .
Korkularım :
Arkadaşlarımı kaybetmek ve yüz üstü bırakılmak , yazdığım kitabın okunmaması ve begenilmemesi  , yükseklik korkusu , kapalı alan korkusu , teşekkür belgesi almak ( ki hiç yaşamadım ) , öğretmenlerimden azar işitmek ...
Kemdimde sevmediğim özelliklerim :
Kıskanç olmam , yalnızlığı seviyor olmam ( nedenini ben de bilmiyorum . Yalnızlık benim için paha biçilmez )  , bir ünlüye bağımlı olmak ( Bu yüzden çoğu kez televizyon izlemem yasaklandı ) , fazla düşünmem ( Düşünce aleminin kurucusu olma durumu da denebilir )  , korumacı olmam ( herkesi korumak isterim ve sahiplenmek . O yüzden sınıf Başkanlığı görevini çok seviyorum ) ...
En sevdiğim müzisyen grup veya şarkıcılar :
EXO , Kolpa , Yalın , Emre Aydın , Murat Dalkılıç ...
En sevdiğim kitap :
Labirent serisi / James Dashner
En sevdiğim ünlüler :
Furkan Palalı , Vini Uehara , Thomas Brodie Sangster , Park Chan-yeol
En sevdiğim diziler : Sana bir sır vereceğim , Kızılelma , Exo Next Door ... ( Üç dizi de Final oldu :( )
Kaç senedir wattpaddeyim : Yaklaşık 2 yıldan fazla . Wattpad ile tanışınca göz sorunlarım başladı . Fazla telefon ekranına bakmaktan :) .

Neden HaticexoTBS :
Hatice ismim olduğu için  , son harfim ile başlayan exo koreli bir şarkı grubu , TBS ise Thomas Brodie Sangster ' ın kısaltması

Neden 'İlk Görüşte Aşk '  : Çünkü Şevval Mert ' i ilk gördüğünde onun gözlerinin yeşilliğinde kaybolduğunu hissediyor ve ona aşık olmaya başlıyor . Tabi aynı zamanda Mert de aynı evrelerden geçiyor .
Wattpadde en sevdiğim hikayeler :
Kötü Çocuk , Tecavüz Serisi ( biliyorum ismi kötü ama içeriği hiç öyle değil ) , Öğretmenim , Sessiz , Pisikopat ...

Şimdi ise neden geç bölüm yayınladığımı söyleyeyim :
Bildiğiniz üzere ben de okula gidiyorum ve ödevler sınavlar derken yazamıyorum . Ayrıca sıkıntılarımdan biri de vote ve yorumlar hiç denecek kadar az . Buna gerçekten çok üzülüyorum ve kimse beğenmiyorsa neden yazıyorum ki diye düşünüyorum . Lütfen yorum ve votelerinizi bekliyorum .

Kendimle veya hikaye ile ilgili sorularınızı yorumlarda belirtebilirsiniz.

Kitabın 2. Aşaması başlıyor ...

İlk Görüşte AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin