Mert Ve Karanlık Gerçekler

191 11 7
                                    

Sabah odama giren güneş ışınları ile uyandım. Aşşagı indiğimde babam ve annemin kahvaltı masasını hazırladığını görünce içimden sevinç çığlıkları atıp Yanlarına gittim ve annemin yanağını öpüp babama yöneldim. Onu da öpüp sandalyeme oturdum . Muhabbet ederek Kahvaltımı yapıp odama çıktım. Odama girmemle pencereye gitmem bir olmuştu. Sonra ney yaptığımı farkedip kendime söverek dolabımın önüne gittim . Kot taytımı ve salaş tuniğimi giyip üstüne deri ceketimi geçirip çantamı omzuma asıp saçımı düzeltip evden çıktım .

Okula yürürken Dilarayla karşılaşınca konuşa konuşa okula girdik . Telefonumu elime alıp saate bakarken birine çarpmamla telefonumun elimden düşmesi bir oldu . Yere eğilip telefonumu aldıktan sonra ayağa kalkıp karşımda bana bakan Murat ' a " Özür dilerim " diyerek ilerlemeye çalıştım . Önüme geçip " Bence evine git " diyerek yanımdan geçip gitti . Neye uğradığımı şaşırıp Dilara'ya döndüğümde o da şaşkın gözlerle bana baktığını görünce onun da birşey bilmediğini anlayıp yürümeye başladım. Sınıfa girip 3. sıraya oturdum .

"Biliyor musun Şevval Mert'e 'Seni seviyorum ' demiş ondan sonra Mert onu reddetmiş . Bence en doğrusunu yapmış o kadar kız varken Şevval ile sevgili olacak değil ya "
Çaprazımdaki kızın yanındaki kıza söylediği şeyleri duyunca beynimden vurulmuşa döndüm ve sinirle ayağa kalkıp ona doğru yürüyünce beni farketmiş olacak ki geriledi . Yanına ulaşıp sinirimin esiri olarak " Sen ne dedin '' diye bağırdığımda " Ne gerçek değil mi ? Murat sizi görmüş . Bütün okul çalkalanıyor daha yeni mi duydun !" dediğinde sinirle sınıftan çıktım ve Murat ' ı aramaya başladım. Bahçeye çıkıp banka oturmuş Murat ' ı görünce direkt yanına gittim ve "Sen herkese ne yalan uyduruyosun ha derdin ne ?" diye bağırdığımda ayağa kalktı ve sırıtmaya başladı. Ona bir adım daha atıp "Komik birşey mi var " dedim ses tonumu daha da yükselterek .
" Seninle bir derdim yok . Sadece gerçekleri okuldaki kızlara anlattım . Kulağına nasıl geldi anlamadım "

Söylediği şeylerin ardından histerik bir kahkaha attım ve konuşmaya başladım
"Demek gerçekler . Kanıtla " dediğimde sırıtması daha fazla yüzüne yayıldı . Sinirle soluyarak "Senin derdin ne ya söylesene ? Gerçek olmayan bir olayı nasıl herkese anlatırsın . " dediğimde cebinden telefonu çıkardı ve birkaç tuşa basarak bana çevirdi.
Ekranda ben ve Mert ' in Discoveryye bindigimizde çekilen videomuz vardı. Benim 'Seni Seviyorum ' dediğim yerden sonra ekran karardı ve telefonu tekrar cebine attı .
Ağzım şaşkınlıkla açılırken arkamdan belime sarılan ellerle irkildim . Tam arkamı dönecektim ki Mert ' in sesiyle olduğum yerde kaldım.
"Reddedildiğini nereden biliyorsun ?"
Ne ? Nasıl? Mert daha demin ne dedi . Beni seviyor mu yani ? Yoksa burada rezil olmayayım diye mi söyledi ?

Şaşkınlığımı belli etmemeye çalışarak bir Murat ' a bir etrafımızdaki topluluğa bakıyordum. Herkes bağırışlarımızı duyunca toplanmıştı .

" Vayy çifte kumrular " Murat ' ın cümlesi ile gözlerimi Murat ' a odakladığımda o sadece Mert ' e bakıyordu. Ben gergince kıpırdanınca Mert kulağıma yaklaşıp " Gidelim '' dedi . İçimden sevinç dansımı yaparken başımla onayladım . Mert benden ayrılıp Murata yaklaştı ve birşeyler fısıldadıktan sonra bana dönerek gülümsedi ve " Hadi " dedi .

Topluluğun arasından ilerlerken kızların fısıltı ile " Şanslı kız " dediklerini duyuyordum . Bu beni daha fazla gülümsetirken kalabalıktan ayrılıp arka Bahçeye doğru ilerliyorduk . Bir tane bank bulup oturduğumuzda başımı önüme eğip "Teşekkür ederim " dedim .

O da bana doğru eğilip "Ne için ? " dediğinde başımı kaldırıp "Öyle demek zorunda değildin . Ama beni ordan kurtardığın için teşekkür ederim ." Dedim.
Derin bir iç çekerek " Seni oradan kurtarmadım . Sadece sana edeceğim teklifi herkesin önünde yaptım diyebiliriz. Tabi bu benim için biraz kötü olsa da " dedi . Söyledikleri nefesimi kesmeye yetmişti . Sonra son cümle aklıma gelince kaşlarımı kaldırarak "Benim için kötü oldu derken .?" Dedim . O bana dönüp" sana herşeyi anlatırım ama bir şartla ." Dediğinde " şart ? " diyerek sorumu ona yönelttim.
" Sana anlatacaklarımdan özellikle annen baban ve benin annem babam olmak üzere kimse bilmeyecek "
" Tamam kimseye söylemem ama sen de bana Murat ' ın neden böyle şeyler yaptığını anlatıcaksın "
Dediklerime başını salladı ve " Burada anlatamam okul çıkışı yakınlarda bir yerde otururuz o zaman anlatırım . Tamam mı ?"
Kafamı salladım ve ayağa kalkmaya yeltendim . Mert bileğimden tutunca tekrar banka oturdum ve 'Noldu ' bakışlarımı ona gönderdim. Beni anlamış olacak ki " Sana daha konuşacaklarımız bitti demedim . " dediğinde sesindeki yumuşaklık ve cümlesindeki sertlik ile birkaç saniye ona baktım sonra kafamı önüme çevirdim.

Çenemde ellerini hissedince kızardım ve kafamı ona çevirdim.
"Konuşurken teklifimi kabul edip etmediğini söylemedin. "
Cümlesi afallamama sebep olmuştu . Daha biraz önce bana gizlice çıkma teklifi etmişti ve ben bunu es geçerek konuşmaya devam etmiştim . Aptal ben

''Şey '' ağzında birşeyler gevelerken yüzüm kızarmıştı.
" Ney ?"

"Cevabımı zaten biliyosun neden beni domatese çevirmeye çalışıyorsun ?"

Kurduğum cumleye Mert kahkaha atarken ben sadece onun mükemmel kahkahasını dinleyip tebessüm etmiştim. Beni seviyordu... Yani buyuk bir ihtimalle böyle olması gerekiyordu çünkü kimse sevmediği birisine çıkma teklifi eder miydi ? ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tabeladan adının ' MAVİ ' olduğunu anladığım bir cafede oturmuş ve siparişlerimizi vermiştik. Mert birazdan bana anne ve babasından bile sakladığı şeyleri anlatacaktı .

" Salih' i tanıyorsundur . Biraz serseri tipli olsa bile çocukluk arkadaşım ve kardeşim kadar çok seviyorum onu . Ben direk olaya gireyim en iyisi yoksa Salih ' e olan sevgimi anlatırken eve geç kalacağız ...''
Ahh keşke beni de öyle sevsen
"Biz birgün okul dönüşü - o zaman 11. Sınıftaydık - Salih beni bir yere götüreceğini söyledi ve okuldan çıkıp belalı sokaklarda yürümeye başlamıştık . Sokak köşelerinde esrar kullanan kaynıyordu ki bu zaten beni tedirgin etmişti. Ben de etrafa bakmamaya çalışarak Salihi takip ettim . Biraz yürüdükten sonra büyük , depo gibi bir yere geldik . İçerisin çok fazla alkol ve ter kokuyordu . Bir yandan içimden ' Sen neye bulaştın Salih ' derken bir yandan da sabahtan beri yaptığım şeye devam ederek onu tekip etmeye devam ettim . Sonra insanların arasından geçerek bir odaya girdik . Oda boş olduğu için anında Salih ' in yakasına yapıştım ve ' Burası neresi ' dedim. O ise sadece 'siniri?i atmak için buraya geliyorum' demişti. Nasıl sinirini atıyorsun diyeceğim sırada odaya iri yapılı bir adam girdi ve Salihe sıranın onda olduğunu söyledi . Salih hemen üstünü değiştirip dışarı çıktı ve ben de arkasından gittim . Sonra biraz daha ilerleyince önümde kocaman bir dövüş alanı vardı . Boks sahası da diyebiliriz tabi . Ondan sonra Salih sahaya çıktı ve tişörtünü çıkardı ve karşısında olan adam ile dönvüşmeye başladı . Ben de o zaman anladım ki sinirini böyle atıyor üzerinden . Sonra ben de bir süre sonra sinirimi atmak için orda dövüşmeye başladım . Tabi yasa dışı dövüş olduğu için birgün polisler bsınca herkes tabana kuvvet kaçmıştı. Ben de kaçarken Murat benden yardım istedi çünkü az önce dövüştüğü adam onu baya hırpalamıştı . Ben ona yardım etmeye çalıştım ama polislerin sesleri gelince kaçtım. Çünkü annem ve babam bunları duyarsa çok kötü olurdu . Ben kaçıp Murat ' a yardım etmeyince o da haliyle yakalanmış . Sonra işte babasının parası ile zor çıkmış polisin elinden . Sonra da benden intikam alma peşine düştü zaten . Gerekirse intikam için birini öldürebilecek biri olduğunu beni bıçaklayıp gittiğinde anlamıştım . O yüzden sana pek yaklaşmak istemedim . Çünkü seni gerçekten çok sevdiğimi anlarsa sana zarar verecekti . Ben de o yüzden sana seni sevdiğimi söylemedim. Ama tabi bu sabahki dedikodular sayesinde aklında oluşan düşüncede emin olmak için benim sabrımı denedi . Ben de san olan aşkımı herkesin ortasında açıklayınca aldığı cevaptan memnun oldu . Rotasını sana çevirdi . Ama ben yanında olduğu müddetçe sana asla zarar vermesine izin vermem. Belki şu an bizim masada bir dinleyici bile olabilir çünkü yapamayacağı şey yok . Bunun sebebi de arkasında babasının olması . Ve babası da karanlık ve zaten karanlığı ile ünlü olan mafya babası Rasim Kartal . "

İlk Görüşte AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin