9.BÖLÜM

3.5K 118 6
                                    

C:*Berke Cellati bıçaklamıştı. Şoka girmiştim. Cellat yerde yatıyordu. Yanına koştum.*  Cellat aç gözünü cellat aç gözünü bırakma beni hadi bitanem aç gözünü. Allahın belası hadi hastaneye götürelim cellatı.     *Berke telefonu çıkardı ambulansı aradı. Ambulans geldi hastaneye gittik. Berke gelmemişti. Bi insan bu kadar acımasız olabilirdi. Hem abisini bıçaklamıştı hemde hastaneye gelmeye gerek bile duymamıştı. Ailece böylelerdi galiba. Ameliyathane kapısının önünde diz çökmüş ağlıyordum. Doktor kapıdan çıktı. Doktorun önüne dikildim.*   Doktor cellat iyi mi?
D:Ameliyat başarılı geçti. Normal odaya alıcaz birazdan. Detayları odada konuşuruz.
C:*Cellatı normal odaya almışlardı. Yanına gittim uyuyordu. Yanındaki koltuğa oturdum. Elini tuttum. Onu izlemeye başladım. Aradan yaklaşık 15 dakika falan geçmişti. Uyandı.* Aşkım iyi misin? Ağrın falan var mı?
CE:İyiyim bi tanem iyiyim.   * Odaya doktor girdi.*
D:Evet cellat bey nasıl hissediyosunuz iyi misiniz?
CE:İyiyim iyiyim.
D:Ağrınız var mı?
CE:Biraz.
D:Ağrı kesici vericez sıkıntı olmaz. İsterseniz bugün taburcu olabilirsiniz.
Ama 1 hafta boyunca çok dikkatli olun dikişleriniz patlamasın.
CE:Tamam. Teşekkürler doktor bey.
D:Geçmiş olsun.
C: *Doktor odadan çıktı. Taburcu olabilirsiniz demişti ama gidecek yerimiz yoktu bizim evde ablam vardı ama ablam kabul etmezdi zaten. Başımızdan neler geçti hiç arayıp sormadı bile.*  Cellat.
CE:Söyle.
C:Şşeyy doktor dediya taburcu olabilirsiniz diye biz nereye gitcez.
CE:Bilmiyorum bakıcaz. Derken içeri berke girdi.
B:Hadi bakalım gidiyoruz. Çıkış işlemlerini hallettim.
C:Hayır senle gelmiycez.
B:İstersen benle inatlaşma cemre hanım yoksa cellatın zarar görür. Tamam mı??
CE:Berke bize bulaşma artık.
B:Abicim boş konuşma hadi hazırlanın. Bekliyorum.
C:*Cellata baktım çaresizce kafasıyla onayladı. Banada işaret yaptı.  Kalktım cellatı giyindirdim. Ve maalesef berkeyle yine o eve gittik. Bizi yine bir zulüm bekliyordu...

Arkadaşlar selamlar ve hayırlı akşamlar.. Bu bölüm kısa oldu biliyorum. Bir sonraki bölüm yarın gelecek biraz hastayım. Dinlenmem gerekiyo. Sizleri seviyorum. Kendinize iyi bakın. Yarın görüşmek üzere...

Mafya'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin