K:Oğlum
CE:Niye geldin ki berke kızar.
K:Sen benim oğlumsun cellat seni ben büyüttüm oğlum. Geldiğinde daha bi kaç günlüktün seni bize Allah gönderdi. Sen benim oğlumsun. Berke kendini hakli zannediyo
CE:Haklı zaten
K:Hayır hakli değil. Ama size zarar verir diye korkuyorum. O yüzden siz burda kalın araba göndericem. Paranda her zaman banka hesabında olcak. Acil bişey olduğunda telefon etmen yeterli.
CE:Olmaz kabul edemem.
K:Niye oğlum niye?
CE:Berke senin öz evladın o ne isterse o olur. Sana şuan baba demem bile doğru değil çünkü berke istemiyo. Berke bize bakmanı da istemiyo o yüzden biz başımızın çaresine bakıcaz.
K:Oğlum yapma böyle.
CE:Böyle olması gerekiyo. Ben iş bulup çalışıcam. Cemrelerin evi yeter bize. Biraz biraz para biriktirip araba da alırız. Sonra cemreyle evlenicez.
K:Oğlum lütfen yapma ben senden kopamam.
CE:Benden kopma. İstediğin zaman gelebilirsin. Ama yardım istemiyoruz.
K:Yardım değilki bu çocuğuma bakmak benim görevim.
CE:Berke izin vermeden senin yardımını kabul edemem kusura bakma.
K:Bana niye baba demiyorsun?
CE:Baba dememe berke izin vermiyo,kerem amca demeyede kalbim izin vermiyo.
K:Ben berkeyle konuşucam tekrardan gelicem.
CE:Kapımız her zaman açık.
K:Kendinize iyi bakın.
CE:*Babam gitmişti. Ona çok baba demek istiyordum ama berke istemiyordu ve haklıydı. Kerem amca demeyede kalbim izin vermiyordu beni büyütüp yetiştiren adama amca denirmi? Denmez. Gözlerim dolmuştu yine.* Ben bi elimi yüzümü yıkıyım.
C:*Deniz yine ağlıycaktı biliyordum. Peşinden yukarı çıktım.* Deniz
CE:Efendim.
C:İyi misin?
CE:İyi olmaya çalışıyorum yaşadıklarımi unutmak istiyorum ama olmuyo. Ya babam geliyo ya da berke geliyo.
C:Gel *Denizin sarılmaya ihtiyacı vardi biliyordum. Ona sarıldım. O ağladı o ağlayınca bende ağladım.* Bugün dinlen yat biraz.
CE:Yok iş bulmam lazım.
C:Deniz niye dinlemiyosun beni
CE:Cemre dediğimi yaparım biliyosun. Sende itiraz etme işte. Bugün iş arıycam. Tamam mı?
C:Tamam sen nasıl istersen öyle olsun. *Aşağıya indik*
CE:Ben gidiyorum hadi baybay.
C:Görüşürüz dikkat et kendine.
CE:Siz de dikkat edin. *Yürümeye başladım. Cemreyle tanıştığım sokağa geldim. Burda ben adam öldürmüştüm cemrede beni görmüştü. Onu evime götürmüştüm. Başımızdan çok şey geçmişti ama biz birbirimize deli gibi bağlanmıştık. Seviyorduk birbirimizi. Sokağın köşesine dönerken karşıma berke çıktı.*
CE:Berke
B:Nasılsın abicim?
CE:İyiyim sen nasılsın?
B:Seni alakadar etmez.
CE:Peki.
B:Bu sokak senin cemreyle tanıştığın sokak. Benimde işlerimi zora sokan sokak. O gün cemre burda olmasaydı. Ben de seni öldürcektim.
CE:Keşke öldürseydin.
B:Babama yalvarmışsın. Bize yardım et diye.
CE:Ben kimseye yalvarmadım. Babam size yardım ediyim mi dedi bende berke izin vermeden olmaz dedim.
B:Bakıcaz düşüncem izin versem mi? Vermesem mi?
CE:Tamam işim var gitmem lazım.
B:Izin vermiyorum.
CE:Niye sokak senin mi?
B:Benim var mı bi diyeceğin?
CE:Berke işim var oyalama beni.
B:Oyalarsam ne olur?
CE:Bişey olmaz.
B:İyi. Benle gel.
CE:Nereye?
B:Çok konuşma yürü benle.
CE:Tamam. *Berkeyle gidiyordum ama beni öldürebilirdi. Yine de peşinden gittim. Yarım saat falan yürüdük. Depo gibi bi yere geldik.* Berke napıcaz burda?
B:Konuşma yürü hadi.
CE:Tamam tamam. *Depoya girdik girmemle birlikte şoka girdim. Cemreyle yaren sandalyeye bağlıydı.* Berkeee
B:Şşşş sakin ol. Onlara bişey yapmadım.
CE:Berke çöz çabuk onları.
B:Kes lan çözmüyorum napıcan beni mi dövücen?
CE:Berke lütfen.
B:Dediklerimi yaparsan çözerim. Yapmazsan dayak yersin. Anlaştık mı?
CE:*Cemreyle yarene baktım ağızları kapalıydı. Ama yalvaran gözlerle bana bakıyorlardı. Kabul etmek zorundaydım. Başka çarem yoktu.* Tamam anlaştık.
B:Aferinn lan sana. Şimdi ilk görevin geliyo.. İlk görevin çok basit sadece 3 kelime söyliyceksin. Söylersen cemreyle yarenin ağzındaki bantları çıkarırım. Söylemezsen 10 dakika boyunca dayak yersin. Cümle şu: Ben cemreyi sevmiyorum.
CE:Ne?
B:Ne değil ben cemreyi sevmiyorum diyeceksin.
CE:Diyemem.
B:Dayak yiyeceksin yani.
CE:*Karşımda 3 tane dev gibi adam vardı. Ama cemreyi sevmiyorum diyemezdim.* Ben cemreyi seviyorum.
B:Pekii 10 dakikanız başladı.
CE:*3 adam da saldırmaya başladı. Tabiki gücüm yetmedi. Hayvan gibi vuruyorlardı. Baya bi dövdüler.*
B:Tamam yeter! Evet özgür bey dayak yemeyi özlemişsindir diye düşünüyorum. Ne zamandır dayak yemiyosun.
CE:Hee baya özlemişim.
K:NOLUYO BURDA?Arkadaşlar selamlarrr.. Nabiyonuzz? Size bi kaç sorum var.
1.)Cellat babasının yardımını kabul etsin mi?
2.)Kitabımız mutlu bi şekilde mi devam etsin? Yoksa mutsuz,üzüntülü bi şekilde mi?
Sizleri seviyoomm dün geç attığım için bugün erken atıp hatami telafi ediyorum. Kendinize iyi bakın. Yarin aksam görüşmek üzere..
655 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'm
RandomCemre görmemesi gereken olaylara şahit olur. Zorla kaçırılır. Kaçıran yakışıklı bir çocuktu ama mafyaydı ve sinir hastasıydı. Cemre ne yapacak...