99.BÖLÜM

1.6K 70 97
                                    

3 Ay Sonra..

CE:İpeğin hazırladığı kahvaltıyı cemrenin odasına götürdüm. Yatağın yanına oturdum. Cemreye yemeğini yedirdim. Bulaşıkları mutfağa koyup yeniden yukarı çıktım. Cemrenin kıyafetlerini  çıkarıp banyo yaptırdım. Sonra kıyafetlerini giydirip saçlarını kuruttum. Yatağa yatırdım. Ayaz artık Berkelerdeydi. Bunu yaklaşık 1 Ay önce  Cemre istedi. Berkelerde kabul etti. Eve kimseyi almıyorum. Ben cemre ve İpek. İpeğin de üst kata çıkması yasak. 7/24 Cemremle ilgileniyorum. Çünkü Cemre artık sona geldi. Ben de onla birlikte sona geldim. İntihar etmek istemiyorum. O yüzden Allah'a her gün dua ediyorum. Ben cemresiz yapamam. Cemremle birlikte beni de al yanına diye. Cemre şuan yürüyemiyor. Yemeğini yiyemiyor. Suyunu içemiyor. Günde bi kaç kelime konuşabiliyor. Kafası çoğu zaman yerinde değil boş boş tavana bakıyor. Cemrenin yanına uzandım. Kafasını bana çevirip ters ters baktı. Belli ki beni hatırlamadı. Yataktan kalkıp odanın kapısının önüne çıktım ve oturdum. Gözümden akan yaşlara engel olamadım. Her gün olduğu gibi... Gözyaşlarımı silip yeniden odaya girdim. Cemre bana baktı. Gözleri açıldı gülümsedi. Beni hatırladı. Hemen yanına gittim. Yüzünü avuçlarımın içine aldım. İlk defa bu kadar uzun uzun bakıştık. Cemrenin gözünden akan yaşları sildim. Kafasını yavaş yavaş kaldırdı. Dudağıma küçük bi öpücük kondurdu. Sesi az da çıksa seni seviyorum dedi. Gözleri kapandı. Hayır hayır hayır. Olamaz. Olmaz. Olmamalı.
Benim papatyam,hatunum, küçüğüm,prensesim,herşeyim,bitanem, karım,Cemrem uykuya dalmıştı. Ama bi daha uyanmamak üzere uyumuştu bu sefer. Cemreye sarıldım sıkı sıkı sarıldım. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Cemre beni böyle görse çok kızardı. Ama kendimi tutamadım özür dilerim Cemre ama kendimi tutamıyorum. Sen ağlama lan diyeceksin ama yapamıyorum. Telefonu elime alıp herkesin olduğu gruba yazdım. 10 dakika sonra odanın kapısı açıldı. Herkesin gözü ağlamaktan kıpkırmızı olmuş. Cemrenin yanındalardı. Ben sırtımı duvara dayadım ağlıyorum. Yiğit abi geldi yanıma sarıldı. Beraber ağladık. Sonra Ayaz geldi yanıma baba annem niye uyanmıyor dedi. Bi daha uyanamayacak diyemedim.*

Yi:*Cellata ilk defa bu kadar içten sarıldım. Cellatla beraber ağlarken cellat nefes alamıyor gibiydi. Cellatın eli kalbine gitti.* Şş cellat iyi misin?
CE:K-kalp
Yi:*Hemen cellatın gömleğinin düğmelerini çözdüm. Ambulansı zaten çağırmıştık. Ambulanstaki çalışanlar geldi. Kalp masajı yapmaya başladılar. Ben de dahil herkes ağlıyordu. Daha şimdi cemreyi  kaybettik. Belki de cellatı da kaybedecektik. İkisini de ambulansa bindirdiler. Bizde arabalarla hastaneye gittik. Yaren berke ve aysude morga indi. Cellatı yoğun bakıma aldılar. 5 dakika sonra cellatın üstünü örttüler. Doktor odadan çıktı. Başınız sağolsun dedi. Kalp krizi geçirmiş cellat. Yaşı küçük olunca da kurtulamamış. Aynı gün 1 saat içinde iki cenaze. Ben de morga indim. Olanları söyleyince,aysude bayıldı. Berkeyle birlikte ağlayarak cenaze işlemlerini halletmek üzere yola çıktık..

20 Sene Sonra..

A:Anne,baba merhaba. Ben geldim. Şimdi siz yanındaki kim diye soracaksınız. Yanımdaki kız Gökçe. Karım. Daha küçüksünüz diyeceksiniz belki ama sizde küçüktünüz evlendiğinizde.  Baba biliyo musun semanın da abisi var. Ve aynı yiğit dayım gibi. Sizleri çok sevdiğimi sakın unutmayın. Ben yeniden gelicem..

Bu güzel aşıkların hikayesi burda sona erdi. Kötüydü sonu belki ama önemli olan onların aşklarının güzelliğiydi...

20 Ocak 2021 Tarihinde başladığımız yolculuğumuz bugün yani 2 Ağustos 2021 Tarihinde sona erdi. İlk kitabım olmasına rağmen sizlerle birlikte çok şey başardık. Hepinize ayrı ayrı çok çok teşekkür ediyorum. Küçüklerimin gözlerinden,büyüklerimin ellerinden öpüyorum.

Sizleri çok sevdiğimi asla unutmayın.

9 Ağustos 2021'de Okulumdaki Psikopat  adlı kitabımızla yeniden burada olacağız. Kendinize iyi bakın. Allah'a emanet olun..

Mafya'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin