CE: *Cemreyle birlikte yukarıya odamıza çıktık ve konuşmaya başladık.* Sence ne yapmalıyım?
C:Benim yüzümden babanla aranı bozma. Sen babanla barış. Eskisi gibi hayatına devam et.
CE:Sensiz olmaz.
C:Ama cel-
CE:Aması falan yok. Seni seviyorum. Sende yanımda olcaksın.
C:Sen nasıl istersen.
CE:Hadi aşağı inelim konuşalım berkeyle.
C:Tamam.* Aşağı indik*
CE:Berke babama söyle yarın gelsin konuşalım.
B:Tamam. Cemre sen masayı kaldır. Eline sağlık.
C:Afiyet olsun
B:Sen nasıl oldun cellat iyi misin?
CE:İyiyim.(ARADAN 1 GÜN GEÇER YARIN OLUR.)
*Kapı çalar*
B:Hoş geldin babacım.
K:Hoş bulduk oğlum.
B:Geç otur sen. Ben çağırıyım onları.
K:Tamam.
B:Şşş hadi babam geldi.
CE:Tamam geliyoruz.*Berke gitti*
C:Cellat ne diyceksin babana.
CE:Sen karışma ben halledicem.
C:Tamam.
CE:Hadi. *Aşağı indik babam masada oturuyordu. Yanındada berke. Babamın karşısına ben berkenin karşısına cemre oturdu.* Baba ben senle barışmak istiyorum. Özür dilerim. Yaptığım hatanın farkındayım. Ama kalbime söz geçiremedim. Ben cemreyi seviyorum. Cemreyi de yanımıza alalım. Lütfen. Ailemize 1 kişi daha eklensin. Olmaz mı?
K:Bana bak cellat bizim kadınları sevmediğimizi biliyosun. Sebebinide biliyosun. Eğer cemre bu evde bizle kalcaksa ona iyi davranmamı bekleme benden. Tamam mı?
CE:T-tamam baba.
K:Gel bakalım bi sarılalım.
CE:*Babamla sarıldıktan sonra cemreyle odamıza çıktık. Oturduk konuşmaya başladık.*
C:Cellat hani baban dedi ya iyi davranmayız diye napıcaklar bana.
CE:Cemre sen her şeyi düzgün yap sözlerinden çıkma sana bişey demezler. Tamam mı?
C:Tamam. Cellat bisey sorabilir miyim?
CE:Sor
C:Sen niye bu kadar soğuk davranıyorsun bana.
CE:Ben soğuk davranıyorum cemrebu benim her zamanki halim.
C:Tamam.
CE:Hadi aşağı inelim. Sema gelmiştir. Yemek yeriz.
C:O hizmetçi kız mı?
CE:Evet de noldu?
C:Hiiiç yok bişey. *O sema denen kız gelmişti cellata aşıktı. Cellata söylesem olmazdı inanmazdı bana. Napıcaktım?
Cellatla beraber aşağı indik yemek hazırdı. Semayı gördüm. Bana sinsice göz kırptı. Oturdum yemeği yedim. Masadan kalkmadım. Herkes yemeğini yedikten sonra televizyonun karşısına oturup televizyon izledik. Ben izlerken uyuyakalmışım.*
CE*Cemre uyuyakalmıştı. Benimde uykum gelmişti sabah yeniden babamlarla işe gidicektim. Cemreyi kucağıma aldım. Odaya çıktım. Cemreyi yatağa yatırdım. Tişortümü çıkarıp bende yattım. Sabah kalktığımda cemre yanımda yoktu. Yataktan sıçradım. Tuvalete baktım yoktu. Aşağı mutfağa indim ordaydı. Su içiyordu. Geri yukarı çıktım üstümü değiştirdim.* Cemre ben çıkıyorum.
C:Tamam kolay gelsin.
CE:Sağol evden çıkma bi yere tamam mı?
C:Tamam* Cellat gitti evde sadece o hizmetçi kız ve ben vardım korkuyordum çünkü manyaktı. Televizyonu açıp izlemeye başladım. O arada yanıma sema geldi.*
S:Merhaba hanımefendi. Ben sana cellattan uzak dur demedimmi? Hemen cellatla sevgili olmuşsunuz.
C:Evet biz birbirimiz seviyoruz.
S:Sen dayak istiyon galiba.
C:Y-yapamazsın. C-Cellata söylerim.
S:Bide beni tehdit ediyo yaaa. Sen evi gezdinmi hiç gel bi gezdiriyim. *Saçından tutup yerde sürüklemeye başladım.
C:Aaaaa yapma lütfennn...
CE:*Telefonumu evde unutmuştum. Kapinin önüne geldiğimde yapma sesleri geliyodu. Hemen kapıyı açtım. Gördüğüm manzarayla şoka uğradım* Cemree
C:Cellaat kurtarr beniii...
CE:*Koşarak semanın yanına gittim. Tokat atıp dışarı attim. Cemrenin yanına gittim.* Cemre iyi misin sen?
C:(Cellata sarılır.) Cellaaatt sen gelmeseydin o manyak dövcekti beni.
CE:Şşş tamam geçti bak ben burdayım. Işede gitmiycem bugün tamam mı?
C:Teşekkür ederim.
CE:Hadi yat bakalım biraz. *Cemreyi yatırdım. Hizmetçiye gerek yoktu. Bundan sonra yemekleri cemre yapabilirdi. Daha mantıklıydı. Ama babamla berke bunu kabul edecek miydi?*(Arkadaşlar selamlar,
Öncelikle geç kaldığım için hepinizden özür dilerim. Durumumla ilgili bahsedecek olursam,hala hastanedeyim. Doktor ameliyata gerek yok dedi. Bunun yerine beni 1 hafta daha hastanede tutacaklarmış. Yani bu hafta sonuna kadar. Siz şimdi diyeceksinizki hastanede işin mi var bölüm at. Maalesef birincisi telefona uzun süre bakmam yasak. İkincisi aldığım ilaçlar beni uyutuyor. O yüzden uyku düzenim kalmadı. Gecenin saat 2 sinde uykum yokmuş gibi ama gündüz uykum oluyo ve uyuyorum. Dediğim gibi ilaçların etkisinden dolayi. Allah izin verirse önümüzdeki pazartesiden itibaren aktifligime yavas yavas geri dönmeye çalışcam. Geçmiş olsun mesajlarınız için hepinize teker teker teşekkür ediyorum. Sizleri seviyorum. Allah'a emanetsiniz...)SON BİR SORU SORCAM İNSTAGRAM HESABI AÇALIM MI? SOHBET MUHABBET EDER DERTLEŞIRIZ. İSTİYOSANIZ AÇAYIM. İSTEMIYOSANIZDA CANINIZ SAĞOLSUN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'm
RandomCemre görmemesi gereken olaylara şahit olur. Zorla kaçırılır. Kaçıran yakışıklı bir çocuktu ama mafyaydı ve sinir hastasıydı. Cemre ne yapacak...