17.BÖLÜM

2.7K 101 14
                                    

CE:*Dağ evine geldik. Cemre uyumuştu. Arabadan indim. Cemreyi kucağıma aldım. Eve girdik. Cemreyi koltuğa yatırdim. Üstüne battaniye örttüm. Sobayı yaktım. Ev hemen ısındı. Kürşat çok belalı bi mafyaydı. Cemreye zarar gelecek diye korkuyordum. Televizyonu açtım film izlemeye başladım. O sırada cemre uyandı.* Günaydın uykucu.
C:Günaydın. Beni arabadan sen mi indirdin?
CE:Başka kim indirecek?
C:Doğru teşekkür  ederim.
CE:Uyuyodun uyandırmak istemedim.
C:*Kafamı sallayıp cellatın dizine yattım. Beraber film izliyorduk. Benim saçlarımla oynuyordu. Bu anın bozulmasını hiç istemiyordum. Film bitti.* Acıktın mı?
CE:Biraz
C:Ne yapıyım ne istersin?
CE:Nohutlu pilav yap yeter ya.
C:Tamam.*Mutfağa gittim. Nohutlu pilavi yaptım. Yanina ayran da yaptım. Hazırı vardı ama olsun benim yaptığımı içsin. Masayı hazırladım.* Cellat yemek hazır.
CE:Tamam bi tanem geliyorum.
C:*Aaaa bana bi tanem dedi ilk defa. Gülümsedim.*
CE:Hoşuna gitti galiba.
C:Evet *diyip kafamı öne eğdim. Utanmıştım. Eliyle çenemden tuttu,kafamı kaldırdı*
CE:Niye utanıyosun?
C:*Kıpkırmızı olduğuma emindim. İlk defa böyle davranıyordu. Ben kafami tekrar öne eğecekken bi anda kafamı kaldırıp beni öptü. Ve geri çekildi. Ben şok içerisindeyken o bana gülüp mutfağa geçti. Utandığımı biliyordu. O yüzden gülmüştü. Bende üzerimdeki şoku atlatip mutfağa geçtim. Bana bakıp bakıp  gülüyordu.* Yaa cellat gülmesenee.
CE:Tama tamam gülmüyorum hahahaha.
C:Hâlâ gülüyosun.
CE:Tamam tamam. Bu arada bundan sonra bana deniz diyosun.
C:Neden ki?
CE:Hayatımdaki özel kişilerin bana deniz demesini istiyorum. Cellatı herkes kullanıyo ama sen herkes değilsin.
C:Tamam deniz. Beğendinmi yemeği?
CE:Eline sağlik çok güzel olmuş.
C:Ayranı içtin mi?
CE:İçtim tadı değişik ama çok güzel.
C:Ben yaptım.
CE:Neyi?
C:Ayranı.
CE:Gerçekten mi?
C:Evet.
CE: 10 parmağında 10 marifet var haa..
C:Öyle. Deniz
CE:Efendim.
C:Şu an rüyada gibiyim.
CE:Neden?
C:İlk defa böyleyiz senle sen bana bağırmıyorsun çok iyisin senle ilk defa bu kadar çok konuşabildik.
CE:Cemre benim sana bir şey söylemem lazım.
C:Evet dinliyorum.
CE:Cemre ben sinir hastasiyim.
C:Neee
CE:Evet o yüzden bu kadar çabuk sinirleniyorum. Ve sinirlendiğimde gözüm hiç bir şeyi görmüyo. Sana zarar vericem diye korkuyorum.
C:A-ama ilaçları var bunun.
CE:Kullanmıyorum.
C:N-neden?
CE:Sevmiyorum ilac kullanmayı.
C:P-peki.
CE:Cemreeee
C:E-efendim.
CE:Yine kekelemeye başladın. Benden korkmana gerek yok. Tek yapman gereken benim sinirli olduğum zaman üstüme gelme yeter. Şu an gayet iyiyim.
C:Tamam.
CE:Ben doydum. Eline sağlık.
C:Afiyet olsun.
CE:*Telefonum çaldı. Açıp hoparlöre verdim. Arayan adamımdı. Ama gelen ses hayırrr*
K(Kürşat):Merhaba Cellat Bey. Nasılsıniz?
CE:Noluyo lan.
K:Ne yani kendinizi bişey zannedip bizi alt edebileceğinizi mi sandınız? Heee tebrik ederim. İlk başta küçük bi galibiyetiniz var ama destek göndererek o işi de hallettik. Ben türkiyedeki en büyük mafyayım Cellattt sen kimsin?
CE:Ne istiyosun lan?
K:Seni ve sevgilini. Kendi ayaklarınızla ayaklarıma kadar geleceksiniz. Gelmezsek ne yaparsın diye sorma hiç istiyosan eğer biz uğraşırsak sevgilinin arkasından dua edersin. Fatiha falan okursun.
CE:Allah belani versin lan.
K:Geliyosunuz o zaman. Kaçmaya falan uğraşmayın buluruz. Senin depodayım bekliyorum ÖZGÜR DENIZ CELLAT.
CE:ALLAH KAHRETSİN.
C:D-Deniz ne yapıcaz. Öldürcek mi beni?
CE:Sakin ol bişey yapamaz. Oraya gidersek bize ne yapar bilmiyorum. Ama gitmezsek seni kaybetmeyi göze alamam.
C:Gidelim deniz ölceksekde beraber ölelim.
CE:(Bu kız beni seviyordu. Göz göre göre ölümü göze alıyordu.* Tamam.
Cemreee.
C:Efendim Deniz.
CE:Seni seviyorum. Bunu hiç bir zaman unutma.
C:Bende seni seviyorum Denizim.
CE:*Cemrenin dudağına yaklaştım. O da gözlerini kapatti. Dudaklarimiz birleşti. Çok güzeldi. Bi kaç dakika öpüştükten sonra ayrılıp arabaya doğru gittik.*

C:Denizle ilk defa öpüşmüştük. Bunun böyle bi zamanda olmasını istemezdim. Belkide şuan denizle ölüme gidiyorduk. Hiç bişey bilmiyordum. Tek bildiğim denizin beni sevdiğiydi...

Arkadaşlar dün gece bölüm atamadim size sözüm olan bölümü şimdi atıyorum. Akşam 22.00'da yeni bölüm atıcam. Görüşmek üzere..

Mafya'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin