38.BÖLÜM

2.1K 97 36
                                    

CE:*Kamera kayıtlarını izlemiştim. Nasıl ya her seyi berke mi yapmıştı. Sinirle aşağı indim. Berkeye yumruk attım yere düştü. Kalkar kalkmaz bi yumruk daha attım. Emiri çağırdım*
E:Buyur abi
CE:Berkeyi depoya götürün. Ben icabına bakcam.
E:Nasıl ya
CE:Emir dediğimi yap konuşma!
C:D-deniz
CE:KARIŞMAYIN İŞİME!
CE:*Berkeyi depoya götürdüler cemrenin kolundan tutup ona da hesap sordum* SEN NİYE BANA SÖYLEMİYOSUN HA
C:D-deniz ben k-korktum. Ablanın iyi olmasını istiyosan söylemezsin dedi. Söylersen hem ablana hemde o sevgiline her şeyi yaparım acı çektiririm dedi. Korktum söyleyemedim.*Gözlerimden yaşlar süzülüyordu*
CE:YA OFFF CEMRE OFFF
C:B-ben özür dilerim.
CE:AYNI ŞEYLERI YAPIP YAPIP ÖZÜR DİLEMEKTEN VAZGEÇ ARTIK CEMRE
C:D-deniz...
CE:YA NE VAR DENİZ DENİZ! O PİÇ SENİ DÖVERKEN SEN BANA NASIL YALAN SÖYLERSİN YA NASILLL! YA SANA BAŞKA BİŞEY YAPSAYDI CEMRE HA?
C:D-deniz bağırma korkuyorum.
CE:Bana bak cemre bundan sonra her ne olursa olsun. Bana haber veriyorsun! Duydun mu?
C:Tamam
CE:Söz mü?
C:Söz.
CE:Aferin. Şimdi berkeye ne yapıcaz?
C:Sen berkeye bişey yapıcaksın ama ablam ne olucak?
CE:Ablana da kamera kayıtlarını izletiriz bişey demez.
C:İnşAllah.
CE:Ben berkenin kafasına sıkıcam.
C:Ne?
CE:Duydun işte kafasına sıkcam.
C:A-ama o senin kardeşin.
CE:Bu kardeşlik değil şerefsizlik.
C:Babanla konuşsan bi.
CE:Boşver babamı kendi kararımı kendim vericem.
C:Aaa kapı çaldı kesin ablam geldi. Ne diycez?
CE:Doğruları. Şimdi git kapıyı aç.
C:Hoşgeldin abla
Y:Hoşbulduk cemoşum.
CE:Hoşgeldin Yaren
Y:Hoşbulduk enişte. Bekoş nerde?
CE:Yaren gel benle.
Y:Nereye
C:Abla denizle gidelim gel. *Beraber kamera odasına çıktık. Kamera kayıtlarını izledik ablam izlerken ağlamıştı.* Abla iyi misin?
Y:Ben böyle biriyle nasıl sevgili olmuşum ya nasıl?
CE:Yaren berkeyi depoya aldım. Ama ne yapıcağımı bilmiyorum. Aslında aklımda kafasina sıkmam var ama cemre sıcak bakmadı. Sen ne dersin?
Y:Ben artık onun hakkında konuşmak bile istemiyorum. Ne yaparsan yap.
CE:Tamam. Ben depoya gidiyorum. Sizde evden çıkmayın. Bu arada yaren berkeyle ilişkim bitti ben gidiyorum falan deme bundan sonra burdasın.
Y:Ama-
CE:Aması yok. Hadi görüşürüz. *Depoya gittim berkeyi bağlamışlardı.*
Emir çözün ağzını.
E:Peki abi.
B:Hoşgeldin abicim. Ne yapcan öldürcen mi beni?
CE:Gerekirse evet.
B:Buna sen bile inanmadın.
CE:Yıllarca kardeş diye düşman beslemişiz aramızda.
B:Biraz öyle oldu.
CE:Demek bana acı çektircektin. Benim gözümün yaşına bakmıycaktın.
B:Burdan kurtulıyım en büyük düşmanın ben olcam.
CE:Benim düşmanım olman için benim seviyemde olman lazım.
B:Sana bunca zaman neler yaptım neler ama ben başkalarına suç attım. Sen de onları kovdun.
CE:Ne yaptın lan bana.
B:Hmm meselaa geçen sene zehirlenmiştin ya hani yemeğine ilacı ben koydum. Sende aşçıyı kovdun.
CE:Şerefsiz.
B:Aslında seni öldürmeyi son planımda yapmıştım. O doktorun sana verdiği sinir ilaçları varya onları ben verdim o doktora. Bi 10 bin nakit verince hemen kabul etti. Bilerek dağ evine gittim. Senin hastaneye gideceğini biliyodum. Senle uğraşamazdım demi?
CE:Beni yağızın elinden neden kurtardın?
B:Seni kimse öldüremez. Çünkü SENİ BEN ÖLDÜRÜCEM!
CE:Emir
E:Buyur abi
CE:Ben gidiyorum. Buna yarın sabaha kadar yemek su vermeyin. Sabah icabına bakıcam. 1 dakika bile yanından ayrılmayın. Eğer bu burdan kaçarsa gözünüzün yaşına bakmam sıkarım kafanıza!

Arkadaşlar selamlar. Bölümü 1 saat gecikmeyle attım. Dışarda işlerim vardı kusura bakmayın. Yarın görüşmek üzere...
Yorumlarda buluşalım..

Mafya'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin