CE:*Gözümü açtım. Kafamın arkası ağrıyordu. Ama hastalıktan dolayi değildi. Kafama darbe aldığım içindi. Depodaydım. Biri beni kaçırmıştı. Ama kimdi beni kaçıran? Ayak sesleri geliyordu baktığımda aslında tamda tahmin ettiğim kişiydi. Yağızdı.* Ne istiyosun lan
Y:Sakin cellat bey sakinnn.
CE:Siktirtme sakinini
Y:Şşş küfür yookkk. Şimdi sana bi kaç soru sorcam eğer sorularımı cevaplarsan bu depodan çıkarız ama hemen bırakmam seni. Ben senin gibi değilim iyi bi mafyayım. Seni evimde tutarım. Anlaştık mı?
CE:...
Y:Anlaştık mı?
CE:...
Y:Cevap ver bana sinirlendirme istersen. Anlaştık mı?
CE:....
Y:Ufaktan ufaktan başlayalım o zaman. *Bi yumruk attım* Anlaştık mı?
CE:....
Y:*Bi yumruk daha attım* Anlaştık mı?
CE:Beni böyle yaparak soruna cevap vereceğimi sanıyorsan yanılıyosun.
Y:Peki. O zamam ben bi cemreyi arıyım da buraya gelsin.
CE:Sakın!
Y:Seni cemreyle tehdit edicez anlaşıldı.
Sorumu son kez soruyorum cellat. Anlaştık mı?
CE:Tamam lan tamam. Anlaştık arama cemreyi.
Y:Aferinn şimdi sorularıma cevap ver.
Cemrenin neyi oluyosun?
CE:Herşeyi.
Y:Ne?
CE:Ne anlarsan artık.
Y:Sen cemreyle sevgili misin?
CE:Evet.
Y:*Çok sinirlenmiştim. Bende seviyordum cemreyi. Çocukluk arkadaşım olması umurumda bile değildi. O sinirle cellatı dövdüm.* Cemre benim olcak duydun mu lan?
CE:Çok bekle.
Y:*Bi yumruk daha attım* Cemreyi senin elinden alıcam.
CE:Alamıycaksın alamazsın.
Y:Senle çok güzel bi oyun oynayalım cellat bey. Hemen anlatıyorum oyunu. Oyunun ismi cemre senin. Tek yapman gereken cemre senin demek. Ne kadar basit bi oyun 2 kelime sadece. Cemre senin.
CE:Evet bayaa basit 2 kelime Cemre benim.
Y:Hahaha eğer olurda cemre senin demezsen sana acı çektircem. Oyun çok basit hadi başlayalım.(CEMREYE BAKALIM)
C:*Hava kararmaya başladı ama deniz hala gelmedi. Arıyordum ama telefonu kapalıydı. Kapıya çıktım. Kapıda denizin en yakın koruması vardı. Denizin sağ kolu gibiydi.*
E(Emir):Buyur yenge nereye
C:Deniz yok bak aksam olcak arıyorum ama telefonu kapalı. Onu merak ediyorum. Ya başına bisey geldiyse?
E:Tamam yenge ben bi kaç adama söylerim onlar bulur. Sen eve geç merak etme.
C:Teşekkür ederim.
E:Rica ederim yenge.
C:*Oturma odasına geçtim ama içimde kötü bi his vardı. Ama deniz güçlüydü bişey olmaz ona diyip kendimi avutmaya çalıştım.* İnşAllah iyisindir deniz.(CELLATLARA BAKALIM TEKRARDAN)
Y:Evet başla bakalim.
CE:Cemre benim.
Y:*Yumruk attım* Duymadım?
CE:Cemre benim.
Y:*Bi yumruk daha attım* Duyamıyorum?
CE:Cemre benim.
Y:*Adamlarıma* Bunu çözün burdan şuraya bağlayin. *Adamlarım sandalyeden çözdüler. Dıger yere bağladı. Şimdi ayaktaydi. Elleri yukardan bağliydi.* Sopamı verin bana!
CE:*Kaçmaya çalıştım ama 4 kişi tutuyorlardı. Kaçamadım.*
Y:Cezalar artıyo cellat. Evettt cemre kimin?
CE:Benim.
Y:*Sopayla karnına gücüm yettiği kadar vurdum*
CE:Aaaaa
Y:Cemre kiminmiş?
CE:*Bi an nefesim kesildi ama kendime geldim.* Benimmiş. *Sopayla yine karnıma vurdu. Her vurduğunda nefesim kesiliyordu. Ama vazgeçmiycektim* Cemre benim duydun muu?
Y:*Sopa da işlemiyordu. O her cemre benim dediğinde sinirim artıyordu. Elimdeki sopayı aldım hiç durmadım art arda vurdum* KİMİN LAN CEMREEE??
CE:*Çok kötü vurmuştu. Vücudum yanıyordu ama vazgeçemezdim.* C-cemre benim.
Y:*Zayıf olmasına rağmen çok güçlüydü. İyi dayanmıştı. Aklıma harika bi fikir geldi* Cemre kimin?
CE:Cemre b-benim.
Y:Biliyo musun cellat ben çizim yapmayı çok severim *cebimden bıçağımı çıkardım.* Aklima çok güzel bi fikir geldi. Ben bunu yaptıktan sonra cemre benim desende vücuduna bakınca deliye dönüceksin.
CE:*Nasıl yani ne yapacaktı bana? Dediği şey kafami karıştırdı. Ama ne olursa olsun cemreyi bırakamazdım...*#skfc ailem selamlarrr. Şu an trendlerde 9.sıradayız. Sizlere ne kadar teşekkür etsem az. Bundan sonra her bölüm sonu size bölümle alakalı bi kaç soru sorcam hadi sorulara başlayalım.
1.) Sizce yağız cellata ne yapıcak?
2.)Ve cellatı kim kurtaracak?
Soruları cevaplarsaniz çook sevinirim.
Her bölüm sonu böyle soru sormak istiyorum. Sorıyım mı?
Canlarım sizleri yorumlarda bekliyorum iyi akşamlarrr.
Yarın 21.00'da görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'm
AcakCemre görmemesi gereken olaylara şahit olur. Zorla kaçırılır. Kaçıran yakışıklı bir çocuktu ama mafyaydı ve sinir hastasıydı. Cemre ne yapacak...