C:Neyse tamam uyu sen. Dinlen biraz.
CE:Tamam aşkım.
C:İyi geceler.. *Aşağı indim abimle aysude abla televizyon izliyorlardı.* Abi ben bahçedeyim hava alacam.
Yi:Tamam Cemre.
C:*Bahçeye çıktım. Masaya oturdum. Arkadan ses geldi.* K-kim var orda? ABİİİ
Yi:Cemre bişey mi oldu?
C:Abi arkadan bi ses geldi bakabilir misin?
Yi:Tamam abim bakıyım.Yi:Bisey yok Cemre.
C:Yok mu?
Yi:Yok.
C:Tamam sizi de böldüm kusura bakma.
Yi:Sıkıntı yok abim.
C:*Yeniden masaya oturdum. Bi ses daha geldi. Bu sefer ben gittim arka tarafa. Yavru kedi vardı.* Yaa sen çok güzelsinnn ama korkuttun beni. Niye ses yapıyosun?
Ar:Ben ses yaptım.
C:Hih sen kimsin yaa. Git burdan çabuk.
Ar:Şşş önce sessiz ol.
C:İMDA- * ağzımı kapatıp beni duvara yasladı.
Ar:Sus dedim sana. Ben Ares. Hatırlamadın mi beni? Hani lisede peşinden koşan biri vardı. Sana aşık olan. Ama sen sırf beni kıskandırmak için sevmediğin halde biriyle sevgili oldun. Hemde 1 sene. Şimdi hatırladın mı? Bana bak şimdi gidiyorsun. O sevgilinden ayrılıyorsun. Yarın akşam seni almaya gelicem. Eğer bundan birine bahsedersen ilk önce o sevgilini sonra abini senin gözlerinin önünde öldürürüm. Sonra zaten benim olursun. Tamam mı?
C:*Kafa sallamak zorunda kaldım. Gözlerimden akan yaşlara engel olamadım. Dedikleri doğruydu.*
Ar:Şimdi elimi çekiyorum ses çıkartırsan döverim seni. Tamam mı?
C:*Yine kafamı salladım*
Ar:Aferin. Şimdi git eve dediklerimi yap. Tamam mı?
C:T-tamam.
Ar:Aferin hadi git şimdi.
C:*Koşarak eve gittim. Hemen odaya geçtim. Deniz uyumamıştı. Ben koşarak ona sarıldım.*
CE:Cemre güzelim ne oldu? Bebeğim canımın içi niye ağlıyorsun?
C:K-korktum ç-çok korktum.
CE:Neden korktun Cemre söylesene?
Yi:*Cemre eve koşarak girdi bizde aysudeyle koşarak cemrenin peşinden çıktık. Cemrenin peşinden bizde odaya girdik. Cemre cellata sarılmış ağlıyodu* Cemre abim ne oldu?
C:T-tamam anlatıcam herşeyi en baştan.
CE:Anlat hadi dinliyoruz.
C:Benim lisede peşimde olan biri vardı. Beni seviyordu. O peşimi bıraksın diye ben sevmediğim biriyle sevgili oldum.
CE:Bana dediğin o 1 yıllık ilişki o muydu?
C:Evet. İşte daha demin dışarı çıktım arka taraftan ses geldi ilk abimi çağırdım. Abim baktı bişey yok dedi. Ben oturmaya devam ettim. Bi ses daha geldi. Arkaya gittim. Karşımda küçük bi kedi vardı. Sonra arkamdan gelmiş. Benim ağzımı kapattı. O eve git sevgilinle ayrıl yarın akşam seni almaya gelicem dedi. Bundan kimseye bahsetme senin gözünün önünde ilk önce o sevgilini sonra abini öldürürüm dedi.
CE:Tamam Cemre korkma bana abine sana hiçbişey yapamaz o. Plan yapmamız lazım.
Yi:Cemre sabah olunca o ite yazıyosun. Ben cellattan ayrıldım beni al diye. Sonra o seni almaya gelince bizde onu alıyoruz.
C:Tamam abi.
Yi:Hadi uyuyun şimdi. Sabah ola hayrola..Arkadaşlar evde değilim. Bu bölüm kısa oldu. Özür dilerim şimdiden. Kendinize iyi bakın. Hayırlı akşamlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'm
RandomCemre görmemesi gereken olaylara şahit olur. Zorla kaçırılır. Kaçıran yakışıklı bir çocuktu ama mafyaydı ve sinir hastasıydı. Cemre ne yapacak...