Mama: Syandra draga, hai ca au venit frații Weasley sa te ia, ești gata?
- Nu mama, zi-le sa intre, mai am puțin, spunele sa vina sus.
Mama: Bine SyaÎn timp ce mama ii chema pe Fred si George în casa, eu eram în camera mea încercând sa mi pun și ultima bluza în geamantan.
De odată, ii aud pe gemenii mei preferați cum ma strigau:Fred: Scorpie? Iar nu ești gata?
George: iar așteptăm 1 an după tine?
- Nu pot sa mi pun ultima bluza în geamantan, și ma enervează siiiii....scorpii sunteți voi!
Fred: a da, stai ca vezi tu!În momentul ala Fred și George dau buzna în camera, ma trântesc pe podea și încep sa ma gâdile
- BAAAAA......GATAAAAAA......MOOR!!!
Fred: Da, mori? Aaaa...ia auzi ma, ca moare.
George: Minte, gâdilo!
- BAAAAA....GATAAAAAAAA, zic eu printre râsetePeste 5 min ma lasă în pace și ma ajuta sa mi inchid geamantanul.
- sunteți și voi buni la ceva O DATĂ în viata.
George: ba io cred ca asta și o cere rău da tot!
Fred: și eu cred la fel!
- GATA, GATA, GLUMESC!
F&G: asa credeam și noi.Peste 10 min coborâm jos, îmi iau rămas bun de la părinții și frații mei și plecam spre casa dragilor nostii prieteni de familie, familia Weasley (ps: încă era vacanta de vara, deeeeci, cu frații mei ma întâlneam direct la Hogwarts, ultimele zile din vacanta mi le pertreceam cu familia Weasley)
Ajunși acolo o vedem pe Molly care ne aștepta cu bratele deschise:
Molly: O doamne, ce mare te ai făcut Sya!
- bună ziua doamna Weasley! Ma bucur sa va revăd.
Fred: Vezi mama, am adus o teafăra!
George: data viitoare sa nu ne mai subestimezi și sa zici ca o sa murim toți trei.
Începem toți 4 sa rademRon, Harry și Hermione: SYAAAAAAA!
În momentul ala, vin toți 3 spre mine sa ma îmbrățișeze și picam toți, adică na, le am amortizat căderea, pt ca picasera toți peste mine.
Hermione: baaai, nu va mai aruncati asa, DOAMNEEEEE!
Ron: ești ok Sya? Ne a fost foarte dor de tine, scuze de reacție.
Harry: sper ca ești ok.
- Da, da, e totul ok și mie mi a fost foarte dor de voi!Cei trei se ridica de jos, iar Fred îmi întinde mana pt a ma ajuta sa ma ridic. În momentul ala am simțit cum îmi baga cineva în cuțit în picior și pic din nou pe jos.
Molly: Doamne draga mea, ești bine? Fred ajut o tu te rog frumos!
Fred: da mama! Ești ok Sya?
- Sa zicem ca da, ma doare foarte tare piciorul.
Fred ma ridica și îmi pune o mana pe talie, simt cum un fior ma trece pe știrea spinării, iar în burta mi s a creat un gol care era plin cu frluturi, am rămas încremenita.
Fred: Ești ok?
- Da, da, hai sa mergem.Întram în casa, cum îl vad pe Arthur, vine și mi sare în brate ( Arthur era ca un al 2 lea tata pt mine)
- auuu
Arthru: Doamne, scuze Sya, nu am vrut, cine ți a făcut asta?
Fred: întreabă-l pe fitu!
Privirea lui Arthur se atintise direct pe George.
George: ceeeee, eu nu am făcut nimic! E vina lui Ron!
Ron: spre apărarea mea, nu am vrut s o fac, doar am vrut sa o iau în brate.....in timp ce am sarit peste ea, și accidental i am împins și pe Harry și Hemione peste ea....mdaaaa, dacă ma gândesc mai bine, e vina mea.
- ba nu Ron, nu ai făcut o intenționat, e ok, îmi revin eu.
Fred: jur, uneori îmi vine sa te dau cu capu de ce prind când vad cat de calma poți sa fi în situații d astea.
Molly: FREDERICK!!!
Fred: gata, gata
Arthur: du te și du o pe Sya în camera, va sta în camera cu tine și George.
George: dar sunt doar 2 paturi...
Fred: ma sacrific eu, se uita la mine și mi face cu ochiul.Fred ma duce sus și ma trântește pe pat
- Hei, scorpie, ai grija la picior!
Fred: auzi, vezi ca io te am carat pana aici, clar?
Începem amndoi sa radem
Fred: ești ok? Te doare?
- da, e mai ok, dar tot simt cum îmi baga cineva un cuțit în coapsa.
Fred se așează pe pat lângă mine
Fred: care picior?
Ii fac semn la stângul
Atunci Fred îmi pune mana pe coapsa, simțeam din nou senzația aia ciudata, n o mai simțisem cu nimeni pana atunci, ma înroșesc, fred ma vede...si vrea sa ma tachineze puțin asa ca mana stânga mi o tine în continuare pe coapsa și mana dreapta mi o pune pe talie, se înroșește și el.
Incet, încet fetele noastre roșiatice se apropiau, erau atât de aproape încât, vârful nasurilor noastre se atingeau....in momentul acela pe ușa întra Molly și GeorgeMolly: Sya draga, ti am adus o punga cu gheata sa pui la coap-.....ăăăăuuuuuu, am întrerupt ceva?
Eu și Fred sărim unul într un cap al patului și unul în cealaltă parte a patului, nici nu ma mai interesa de coapsa
George: uuuuuuuuu, porumbeilor!
Molly zâmbește, ii dau un cot subtil lui George, îmi arunca punga cu gheata, îl ia pe George de ureche și ne șoptește:
Noi plecam, puteți încuia ușa, și ne face cu ochiul.
Eu și Fred ne făcusem în momentul ala mai ceva ca roșiile în solar.
Fred: deciii.....
- deciii ce?
Fred: continuam?
Ii dau în cot și începem sa radem.
CITEȘTI
Profeția ~ ( Fred Weasley )
RomanceSyandra Ledwic este o tânără de 15 ani care provine dintr o familie mare de vrăjitori. Syandra este în anul 6 la Hogwarts, are 2 surori mai mari, un frate geamăn și 2 surori mai mici. Aceasta este foarte bună prietena cu Fred și George Weasley, fami...