Nunta

147 7 2
                                    

*Narează Fred*

Când am văzut o pe Sya, o lacrimă mi a picat pe obraz, nu am mai stat pe gânduri, am luat o in brate și am dus o in casa.

-O sa se facă bine?
Molly: -Nu știu dragule, îmi pare rău, dar e destul de grav...

Când am auzit asta am ieșit pe ușa cu lacrimi în ochi, George în urma mea.

George: -E doar vina mea...
-De ce spui asta...?
George: -Dacă eram mai atent asta nu se întâmpla...mergeam pe maturi, iar deodată o aud pe Sya cum striga la mine, nu am băgat de seama, credeam ca vrea sa facem concurs, care ajunge mai repede, dar intr o fracțiune de secunda, o vad cum se arunca în fata mea și o raza verde o lovește....

Nu am mai spus nimic...am plecat în casa deoarece mama ne strigase.
Intru în casa și o vad pe Sya întinsă pe canapea cu ochii deschiși, nu am mai ezitat, m am apropiat de ea și am sărutat o.

-Scuze, nu trebuia sa fac asta

Dau sa plec, dar simt cum Sya, pe jumătate amețita ma ia de mana și ma trage lângă ea.

Sya: - Stai cu mine, te rog.

Ceilalți și au dat seama ca avem nevoie sa mai vorbim și ne au lăsat singuri.

-Cum te simți, te doare rău?
Sya: -O durere suportabila.
-Uite îmi pare rău, m am comportat ca ultimul nesimțit, te rog iartă-mă, nu știu ce a fost în capul m-...
Nu am mai apucat sa zic nimic, căci Sya ma trage mai aproape de ea și ma săruta.

Sya: -Shh, e ok...te iert...si eu am cam exagerat...spune Sya cu jumătate de gura.
-Te i-....mi era greu sa continui, nu știu de ce, mi era frica de răspunsul ei, asa ca am lasăt o asa...
Sya: -Și eu te iubesc fred...mereu am făcut o.

Eu stăteam în genunchi lângă canapea, iar Sya întinsă pe canapea, în momentul acela Sya se ridica încet în fund, ma ia de cap, iar apoi ma strange tare la piept și îmi da un pupic în creștetul capului pentru a ma liniștii.
Îmi inconjor și eu mâinile în jurul ei și ne înghesuim ambii pe canapeaua îngustă.

*de dimineață*

*Narează Sya*

Dimineața ma trezesc în bratele lui Fred care se juca cu parul meu în timp ce vorbea cu George ce stătea lângă canapea și ne privea.

George: -Da o iubești pe fata asta, nu gluma.
Fred: -Mi asi da viata pentru ea...

Atunci George se ridica, îl bate pe Fred pe umăr și pleacă sa și facă o cafea.

Fred: -Neața somnorici!
-Neața!
Fred: -Cum ai dormit?
-Mai bine ca niciodată! Tu?
Fred: -Prefect!

Fred ma apuca ușor cu mâinile de fata, ma apropie mai tare de el și mi da un sărut lung și plin de sentimente.
După ce ne am oprit din sărut pentru ca nu mai aveam aer, ne uitam unul la altul și zâmbim.

Fred: -Mi a fost dor de asta!
-Crede ma, și mie!
Molly: -Neața copii!
Fred: -Neața mama!
-Neața doamna Weasley!
Molly: - Oh draga, vino sa te pansez, rana arata îngrozitor, va durea puțin, dar va trece mai repede asa, îți promit.

Ma ridic în fund pe canapea, în partea dreapta era Fred, iar în stânga doamna Weasley.
Ma durea extrem de tare. Il strângeam cât de tare puteam pe Fred de mana.

Fred: -Gata raza de soare, a trecut...si mi da un pupic pe frunte în timp ce ma strange la piept și ma mângâie pe cap.
-Nu știu dacă ți am spus, dar...astazi Bill se căsătorește cu Fleur, asa ca....Doamna Syandra Ledwic, dorești sa ma însoțești la acest eveniment?
-Da domnule Weasley, siiii...Domnisoa-
Fred: -Lasă, ca o sa te fac eu doamna Weasley peste puțin timp, dar mai așteapta puțin, spune asta și mi da un sărut scurt.

Ma ridic de pe canapea și ma duc sus sa mi iau ceva mai comod pe mine.
Ma schimb și plec jos, pentru o fracțiune de secunda am rămas blocata pe scări, Harry și Ginny stăteau în fata mea și se sărutau, între timp coboară și Fred din camera ( fusese și el sa se schimbe), ma apuca de talie și ne uitam amandoi mirati unul la altul.

-Credeam ca doar eu ii vad...ii spun eu în șoaptă lui Fred.
Fred: -Iubire, crede ma ca și eu ii vad.
Fred&eu: Neataaaaaa!!

In momentul acela Harry și Ginny sar ca arși și se uita la noi în timp ce fetele lor se feceau din ce în ce mai roșii.

Ginny: -Nu e ceea ce pare!
Harry: -Da...adica...amm.....da....

Atunci cobor încet scările și ma apropii încet de Harry.

-Sa ai grija de ea, e o fata specială, ii spun în timp ce i fac cu ochiul și îl iau în brațe.
Iar tuuuu domnișoara, ai grija, dacă îți face derbedeul asta ceva, vi la mine, am eu grija de el, spun eu în timp ce ii fac lui Ginny cu ochiul și îl bat pe Harry pe umăr.

Cei doi s au rușinat la afirmația mea, dar Ginny sparge gheata și vine sa ma ia în brațe

Ginny: - Mersi pentru tot, ești ca o sora mai mare pentru mine, te iubesc!
-awwweee, și eu te iubeeeeesc!!!

Atunci coboară și Fred scările, ma ia de la spate de umeri și începe sa mi i maseze.

Fred: -Ești geniala, ști?
-Daaa, mi s a mai spus, ii zic eu în timp ce ma întorc cu fata la el.

Ma apropii de el pentru a-l săruta, dar fix când buzele mai aveau un milimetru sa se atingă...

-Staaaai, ca nu meriți, dacă vrei...prinde maaaaaa, spun eu în timp ce fug pe ușa.
Fred: -Heeeei, nu i coreeeect, ai fugit inainteeeeee.

Fred fuge și el repede după mine, după vreo 2 minute de alergare obosesc și ma opresc, Fred vine din spate, ma apuca de talie, ma întoarce cu fata la el...

Fred: -Ha, te am prins! Spune după care îmi da un sărut lung.

Ma trântesc pe iarba de un verde aprins și ma uit la soarele care bătea pe cer. Fred se așează lângă mine și și pune capul pe pieptul meu, încep sa ma joc cu parul lui, dar asta nu a durat mult, deoarece Bill vine spre noi.

Bill: -Bună Sya!
-Buna Bill!
Bill: -Fred, vino sa ma ajuți puțin cu costumul, și hai, dupa asta începeți sa va pregătiți, ca mai e puțin pana începem.

Fred și Bill au plecat, dar nu înainte ca Fred sa mi dea un sărut.
Uite asa, se făcu și seara, eram în camera cu Ginny și Hermione care abea ajunsese, deodată, se aude o bătaie în ușă.

Fred: -Cioc, cioc, cioooc! Pot sa intru?
Hermione: -NU, nu ai voie sa o vezi pe Sya, mai așteaptă 10 minute, aștept o in spatele casei, va venii imediat.

*Narează Fred*

Ma duc în spatele casei sa o aștept pe Sya, cum mi a zis Hermione.
După 10 minute o vad, era superba, o rochie neagra lunga, parul în coc și un machiaj nu foarte strident, era perfecta.

-Da, bună seara, buna seara prințesă!
Sya: -Bună seara!
-Arati superb iubire, te iubesc!
Sya: -Și eu te iubesc, siii...as putea sa ma obijnuiesc cu Fred in costum...arati bine uratule!

O treg mai aproape de mine și o sărut, iar apoi mergem în cort.








Profeția ~ ( Fred Weasley ) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum