Sya lipseste...

121 6 10
                                    

*Perspectiva Fred*

După ce am avut acea discuție mai aprinsa cu Ron, am ieșit ca ars din cort, nici nu ma mai interesa de mana și o cautam pe Sya cu privirea.

   - Syaaaaa! Sya...hai sa vorbim, te rog...Unde ești?

Din urma mea Harry și Hermione ies din cort ajutând ma sa o caut pe Sya....nici urma de ea.

Hermione: - Aici...e baghetă ei...si...niste urme de pantofi, prea mari sa fie pantofii Syei...si nu sunt doar de la o persoana...sunt de la mai multe...

Fred: -Ce stam?! Ha sa o cautam!! Spune Fred lipsit de radare incepand sa urmeze pașii.

Harry: -Fred, stai! Ca facem cu Ron, el a rămas în cort.

Hermione: -Harry are dreptate.

Fred: -Ahhhh, nu suport sa zic asta, dar aveți dreptate, chiar dacă a fost un prost, tot fratele meu e.

Întrați în cort, cei trei se uita stânga, dreapta și nici urma de Ron.
Hermione: -Ron...Ron, unde ești?

Ron: -Aici. Se aude din spatele cortului.

Cei trei grăbiți aleargă afara din cort din nou și se îndreaptă spre Ron pentru ai zice ce s a întâmplat cu Sya.

Hermione: -Hai, grăbește te, trebuie sa strângem toate lucrurile și sa plecam cât mai repede.

Ron: -De ce? Ce s a întâmplat?

Fred: -Sya nu mai e și la vreo 3 metrii de cort sunt urme de pasi-

Hermione: -Dar nu pot fi pașii Syei, deoarece sunt prea mari sa fie ai ei și în plus sunt urme ai mai multor bocanci, deci cel care a luat o pe Sya nu era singur...Spune Hermione în timp ce îl întrerupe pe Fred.

Fred: -Cum a zis ea. Spune el dându și ochii peste cap

Ron: -E numai vina mea....Sya a fost rapita din vina mea...

Harry: -Nu te mai învinovăți, nu ai știut ce avea sa se întâmple. E vina ei ca a ieșit din cort...

Fred: -Ati înnebunit de tot, tu ce ai fi făcut deșteptule dacă cineva ti ar fi zis ca mai mult de jumate din familia ta a murit și tu nu ai fi putut face ceva în privința asta, a?!

Harry: -Nu e vina mea ca au murit! Și părinții mei sunt morți, dar nu reacționez asa!

Fred: -Ai tăi sunt moriti de cand erai mic, nu e același lucru, tu nu ai avut niciodată o familie!

Hermione: -Gataaaaa!!! Încetați odată! Sya e undeva acolo rapita de un grup de matahale și voi stați sa va certați ca orbii!!! Spune aceasta în timp ce dezasambla cortul.

După 10 minute totul era gata, iar cei patru cu țipete, urlete și neînțelegeri au plecat pe urmele Syei.....

------------------

Heeeei, scuze ca am lipsit asa mult, dar de acum o sa fiu mai activa și scuze ca acest capitol a fost mai scurt.

Ne vedem la capitolul următor

Profeția ~ ( Fred Weasley ) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum