Surpriza

192 9 2
                                    

Înainte de a începe, va rog uitați-vă la ultimul rand jumate din capitolul asta, mulțumesc, va iubesc 🧡

Era dimineața, un zâmbet larg îmi surâde pe fata când vad ca Fred era treaz și se juca cu parul meu, ma întorc cu fața la el
Fred: -Neața raza de soare!
-Neața frumosule!
Mi a zâmbit și mi a dat un sărut lung și pasional.
Ron: -Luați-vă o camera, scarbosilor!
Eu și Fred zâmbim unul la altul, Ron s a băgat din nou la somn, era în jurul orei 6 dimineața, era duminica deci mai aveam câteva ore de stat împreună cu Fred, pana sa se trezească restul.
Mai stam vreo 10 minute uitându-ne unul la altul, jucându-ne unul cu parul altuia și zâmbind unul la altul, pana când Fred ma ia ușor de mana și ma trege spre baie.
-Ce facem aici?
Fred ma ia ușor de talie, ma pune pe marginea chiuvetei și începe sa ma sărute. Pielea mi se făcuse de găină, nu mai aveam aer, Fred observa asta și se orbește zâmbindu-mi calm.
Din poziția în care eram, eu pe marginea chiuvetei și Fred în picioare între picioarele mele, ma pun cu capul pe pieptul lui și ii spun.
-Dacă ne a auzit cineva?
Fred: -Toți dorm buștean.
-Dar Ron?
Fred: -Ron? Ron e mai ceva ca toti.
Zâmbim amndoi. Imi ridic capul de pe pieptul lui și ma uit în ochii lui.
Fred: -Te iubesc enorm de mult Sya!
-Ești tot ce mi a-și putea dori Fred Weasley! Te iubesc uratule!
Ma ia de talie și ma săruta.
-Acum gata, ca vreau sa ma schimb, ieși puțin, te rog.
Fred iese, ma schimb, ies din baie și îl vad deja schimbat, era în pat și "citea" o carte, pe mn ma bufnește rasul, se uita urat la mine.
Fred: -Ce e asa amuzat? Nu vezi ce iubit deștept ai?
-Daaaa, de nu mai poate, iubitul meu ar trebui sa învețe sa tina o carte în mana, și după sa citească din ea, ca dacă se uita mai atent la ea, vede ca i cu susul în jos.
Radem amandoi, se scoala și Hermione.
Hermione: -Neața frumoșilor!
Fred&eu: -Neața, neața!
Hermione: -Și ce planuri aveti azi? Ii face lui Fred cu ochiul
Fred: -A da, am uitat sa ti spun Sya, diseară la 8, te aștept în fata scolii, am o surpriza pentru tine.
Ma uit mirata la el și îl întreb.
-Cu ce ocazie?
Fred: -Pai, n a fost ieri ziua ta?
-Hai maaaai, nu trebuia sa va deranjaaaati!
Hermione: -Meriți, nu vreau sa ma laud, dar cadoul de la sfârșit a fost ideea mea.
-Pe bune? Deja e prea mult! Ma enervați! Și surpriza și cadou? Sunteți culmea!
Fred se ridica din pat, ma săruta și mi spune.
Fred: -Pentru cât ne ai ajutat tu toți anii ăștia pe noi, măcar atat sa facem, o meriți din plin, o spune strângând-ma tare la piept și apoi dându-mi un mic sărut. Trebuie sa plec, mai am de aranjat.
-Bine...Pa, te iubesc!
Fred: -Și eu, spune el ieșind pe ușa.
Pana seara nu s a mai întâmplat nimic interesant, Hermione și Ginny m au ajutat sa te pregătesc, mi se părea ciudat, pana seara nici urma de Fred prin tot castelul, în fine, se face seara, era 7:55, stăteam în fata castelului cum mi a spus Fred, îl așteptam...S a făcut 8:05 și nimic, peste 2 min simt cum cineva ma apuca ușor de talie, inițial m am speriat, dar după mi am dat seama ca e Fred, m am întors la el și l am sărutat.
Fred: -Ți a fost dor de mine draga?
-Normal!
Fred ma ia de mana și începem sa alergam.
-Unde mergem?
Fred: -O sa vezi, ai încredere.
Peste 10 min de mers, ajungem pe un deal. (Fiind început de toamna, cam atunci începea soarele sa apună, deci era o priveliște minunata)
În vârful dealului vad cum era aranjat frumos pe o pătură un coșuleț cu diferite mâncăruri (/dulciuri).
-E superb, nu trebuia s o faceți, dar mulțumesc, va ador.
Fred: -Heeeei, voiai sa zici, "te ador", nu "va ador", a fost mai mult ideea meeeeea.
-Egoistule, îl iau de guler și îl sărut.
Fred: -Dar sunt al tău.
-Normal.
Ne așezăm pe pătură, stam puțin uitându-ne la apus, iar după asta strecor mana în coșuleț sa iau în jeleu, dar Fred ma vede și înainte sa apuc sa duc jeleul la gura, Fred îl mănâncă.
-Heeeeei, era al meeeeeu.
Fred: -Era, acum e la mine în stomac. Se ridica de pe pătură, fura punga cu jeleuri din coșuleț, și fuge cu ea.
Fred: -Daca ii vrei, vino sa ii iei.
Ma ridic și ma duc după el, la un ment dat, se oprește brusc, iar eu neputând sa ma opresc la timp, pic peste el și ne rostogolim la vale.
Nu l mai văzusem niciodată asa pe Fred, adică, atunci când a văzut ca începem ușor, ușor sa ne rostogolim, și a băgat repede punga de jeleuri în buzunar și mâinile și le a pus în jurul meu, pentru a nu ma lovi de ceva.
Când ne am oprit s a ridicat repede în fund.
Fred: -Esti ok? Te ai lovit?
-Sunt ok, nu am nimic, tu?
Fred: -Sunt bine.
Într o fracțiune de secunda, ma urc pe el și ii spun
-Închide ochii, am o surpriza.
Fred își închide ușor ochii și își pune mâinile pe talia mea, strângând-ma, dar nu într un mod violent, tuguiase buzele și aștepta să l sărut, dar nimic nu se întâmpla, deschide ochii și ma vede cum deja mâncasem jumate de pungă de jeleuri.
Fred: -Heeeeei
-Haha, am câștigat!
Îmi ia punga din mana, mi o arunca la vreo 2 metri distanta de noi pt a nu putea sa ajung la ea, și se întoarce roata, de data asta el era peste mine.
Fred: -Haha, sa vad cum mai ajungi la punga acum.
-Eeeeee, lasă că mă ceva mai dulce, ii apuc ușor de ceafă și il trag spre mine, încep sa l sărut, face și el același lucru, deodată sărutul din unul pasional devine agresiv.

18+

Fred se oprește și își da tricoul jos, ma uit puțin mirata la el, și puțin speriata, era prima data, nu știam cum sa reacționez, și Fred știa asta, asa ca ma întreabă.
Fred: -Ești sigura? Continuăm?
-Da, e ok.
După ce am spus asta se ridica de pe mine, ma ridic și eu, ne punem ambii în genunchi, Fred începe sa ma sărute putin agresiv, deodată observ ca tricoul meu era lângă a lui Fred, ma simțeam bine, dar și puțin ciudat, dar nu mi pasa cât timp eram cu Fred.
După asta ma ia ușor în brate și ma duce sus pe pătură, pentru ca iarba era puțin uda.
Ma lasă pe patura și se aseaza in fata mea, ma întinde pe spate, ma ia de genunchi și mi desparte, nu ma împotrivesc, aveam încrederea în el, se pune între pirioarele mele și se apleacă pentru a ma săruta din nou, cu o mana se juca cu breteaua de la sutien și cu cealaltă simt cum îmi desface nasturele de la pantaloni, în secunda următoare pantalonii mei erau lângă patura.
Nu ma las mai prejos și ii desfac și eu nasturele de la pantaloni, ii arunc pantalonii lângă ai mei și realizam ca ambii eram acum doar în lenjerie intima.
Mai continuam asa 3 min și observ cum Fred ma tine de mana cu mana lui stânga și cu cea dreapta se plimba pe corpul meu, încep sa ma încălzesc, dar nu zic nimic, Fred ajunsese cu mana pe elasticul chilotului meu, strângându-ma ușor de talie.
Fred se oprește și ma ajuta sa ma îmbrac.
-De ce te ai oprit?
Fred: -Pentru ca nu ești pregătită iubito, asta mai poate aștepta puțin, crede ma ca abea aștept sa fi a mea cu totul.
Fred se duce spre coșul de picnic și scoate din spatele lui câteva artificii și un buchet de flori, buchetul mi l da mie și după se duce puțin mai încolo pentru a aprinde artificiile.
-Mulțumesc!
Fred: -Pentru?
-Pentru tot, te iubesc!
Fred: -eu mai mult!
Ma apropi de el și îl sărut. Am stat și am admirat focul de artificii în timp ce mâncăm. Dupa asta am mers înapoi în școală sa ne culcam, pentru ca era 1:00 și în câteva ore trebuia sa ne sculam, deoarece era luni și aveam ore.

Va rog, nu întrebați ce este cu capitolul asta, mulțumesc 😏😅😊



Profeția ~ ( Fred Weasley ) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum