De dimineață mă trezesc din nou în bratele lui Fred, ciudat, parca aseară îl lăsasem în pat la el, în fine, îl sărut usor ca să nu l trezesc și ma duc sa mi fac un dus.
După dus ma schimb ies din baie și vad ca ceilalți încă dorm, numai Fred al meu stătea în vârful patului și aștepta să ies de la baie.-Ști, din câte îmi aduc eu aminte...aseara te am lăsat în pat la tine...
Fred: -Eee, m am teleportat peste noapte, îmi arunca un zâmbet larg.
-E 8, hai, fa ce ai de făcut la baie, și sa mergem în sala mare, ca mi e foame.Pana a ieșit Fred de la baie, s au trezit și restul, nici urma de Tony, asa ca, ma duc la el în camera sa l scol.
-Trezireaaaaaaa!
Tony: - AAAAAAAA, BAAAA, ÎMI SARE SUFLETU, MAI HOOOOO!
-Hahaha, ce amuzant, treci la masa, în 5 minute ești în sala comuna, ii spun asta în timp ce ies cu un zâmbet larg pe ușa.Când ajung în sala comuna, ii vad pe Harry, Ron, Hermione, George și Fred pe canapea, ma îndrept spre ei și ma așez pe jos lângă canapea, deoarece nu mai aveam loc.
-Și....V ați pregătit pentru testul lui Snape?
Ron&Harry: -TEST?!
-Daaaa, teeest.
Ron: -Nu am învățat nimic.
Harry: -Nici eu!
Hermione: -Eu da.
-Și eu! Adică na, zic asa ca e test surpriza, a zis ca ne da test, dar nu a anunțat ziua, poate fi oricând, e bine sa fiți pregătiți.După 2 minute apare și Tony și mergem în sala mare. Dumbledore avea de făcut un anunț.
Dumbledore: -Atenție! Astăzi, înainte de a mânca, vom vedea care sunt cei trei aleși pentru "Turnirul celor 3 Vrăjitori" asa ca, va rog sa va așezați la locurile voastre și sa fiți atenți.
-Abea aștept sa vad cine va fi, spun eu cu un zâmbet pe față.
Fred: -Dar de ce ești asa bucuroasă draga mea?
-De ce sunt asa bucuroasă? Paaaai, poate pentru ca știu ca ești în siguranță, ca nu ai avut voie sa ți pui numele în Pocal.
Fred: -Aham....daca eram mai mare, ma inscriam fără sa mai stau pe gânduri, nu ma oprea nimic!
-Hahaha, dar ce păcat ca nu ești, ii arunc un zâmbet malefic, iar el se strâmbă la mine.Pocalul arunca primul nume.
Dumbledore: - Viktor Krum!
Toata lumea pauda
- Fleur Delacour!
Aplaudam din nou.
- Iar elevul de la Hogwarts esteeeee....Cedric Diggory!
Toți cei de la Hufflepuff aplaudau cât de tare puteau...cand din pocal mai iese un bilețel....toti eram cu sufletul la gura...
- Syandra Ledwic?!
Când mi am auzit numele am încremenit...Hermione ma împingea de le spate sa ma duc.Ajung într-o camera cu restul concurenților, se uitau ciudat la mine, deodată pe ușa întra Dumbledore cu restul profesorilor.
Dumbledore: -LEDWIC, ȚI AI PUS CUMVA NUMELE ÎN POCAL?!
-Nu domnule!
Dumbledore: -Ești sigura!? Sigur nu ai pus un elev mai mare sa ți pună nuemel acolo?!
- Credeți ma ca as fi știut dacă mi a-și fi pus numele în Pocal, în plus, nu voi participa...
McGonagall: - Nu ai de ales drăguță, ne pare rău, nu avem cum sa încalcam regurile...Va trebui sa participi la Turnir.Am fugit de acolo cu lacrimi în ochi, îmi era frica...Ajung în camera comuna și acolo îmi vad prietenii mei și pe Fred, toți erau foarte îngrijorați.
Fred: -Sya...
Nu l am băgat în seama, m am dus în camera și m am încuiat, pentru un moment nerealizand ca încă împart camera cu ei.
Fred i a rugat pe restul sa plece puțin.Fred: Hei...Eu sunt...Pot intra?
Mi am luat bagheta și am deschis usa cu o vraja "Alohomora".
Fred a întrai în camera și m a văzut pe pat plângând, băgată în plapumă.*Narează Fred*
M am așezat pe pat lângă Sya și am luat o in brate.
- Va fi ok, îți promit, sunt aici, te iubesc enorm, știu ca nu ai vrut asta, dar nu avem de ales, și mie mi e teama, dar știu ca ești puternica și vei reuși.
Sya: - Și eu te iubesc Freddie și mersi ca mi ești alături!Din poziția în care eram, am luat-o de bărbie și i am dat un pupic pe frunte, iar apoi un sărut scurt.
_______________________________________
Îmi pare rau ca acest capitol este cam scurt, dar nu am prea mai avut idei, dacă vreți sa mi mai dați idei le aștept cu nerăbdare în privat, următorul capitol va fi mai lung, va promit ❤️
CITEȘTI
Profeția ~ ( Fred Weasley )
RomanceSyandra Ledwic este o tânără de 15 ani care provine dintr o familie mare de vrăjitori. Syandra este în anul 6 la Hogwarts, are 2 surori mai mari, un frate geamăn și 2 surori mai mici. Aceasta este foarte bună prietena cu Fred și George Weasley, fami...