"Ești Perfectul Meu"

176 9 0
                                    

*perspectiva fred*

Când am am ajuns o vad pe Sya plangand pe un scaun, ma duc la ea și o iau în brate, o pup pe frunte și o întreb.
-Ce ai pățit prințesă?
Cu șiroaie de lacrimi în ochi îmi întinde o carte, pe coperta scria "Viitorul" deschid cartea, încep sa citesc, cu fiecare cuvant citit ma îngrozesc mai tare, m am oprit din citit, am izbit cartea de un perete, eram nervos, m am dus și am luat o pe Sya in brate.

Pe prima pagina a cărții era scrisa profeția noastră și dedesupt scria "orice profeție se adeverește, într un mod sau altul" , după pe următoarea pagina, începe usor, ușor sa povestească ce s a întâmplat pana acum, când am aflat profeția, când i am spus primul te iubesc, când am avut primul sărut, când Hermione a aflat ca suntem împreună, cartea prezice viitorul...m am uitat în ochii ei cu mila, ambii știam ca prin fraza "doar sânge din sângele sau va putea salva pe celalt", cartea urma sa ne spună ca un membru din familia Ledwic se va sacrifica pentru Sya.
Sya plângea în hohote, aproape pica din picioare, se uita la mine și mi spune.
Sya: -Nu pot lăsa pe nimeni sa moara din cauza mea, trebuie s o fac!
Nu am mai apucat sa spun nimic...am alergat ca disperatul după ea, știam ce urma sa faca, știam ca se va duce în turnul de Astronomie, știam ca vrea sa se sinucidă pentru a evita moartea unui membru din familie.

⚠️Suicide alert⚠️

Alerg după ea ca disperatul cu lacrimile care îmi curgeau pe obraji și strigam după ea
-Sa nu te prind ca faci asta, sa nu te prind ca îndrăznești! tipam eu după ea plangand in hohote.
Ajuns în turnul de Astronomie o vad pe Sya urcata pe margine, era gata sa se arunce.
-Sya, te iubesc, nu face asta, te rog, vom trece împreună prin asta, doar tu și cu mine, te iubesc Syandra Ledwic, nu ma părăsi, spun eu plâns tot
Sya: -Cine a spus ca nu vom fi împreună, tot lângă tine voi fi Fred, doar ca de sus, te voi iubi mereu, nu uita asta, dar nu vreau sa pierd pe nimeni drag, mai ales pe tine...
Fix când era gata sa se arunce, de pe scari se aude un "STAI", In momentul ala, Harry, Ron, Tony, Hermione, Ginny și George apar.
Tony: -Sa nu te prind ca faci asta, Hermione ne a spus despre ce e vorba, și te vom ajuta, te rog, nu face asta, ce m a-și face eu fără dublura mea preferata, spune el cu lacrimi în ochi încercând sa schițeze un zâmbet pe fata. Mai ți minte când am fugit de acasa, iar mama și tata se saturasera de prostiile mele, și nu au venit sa ma caute, tu ai fost singura care a venit sa ma caute Sya, tu, doar tu, și pentru asta îți sunt dator, nu te pot lăsa sa mori, dacă tu nu veneai în seara aia după mine acum eram mort.
Sya: -Da...imi amintesc seara aia...te am găsit la marginea pădurii plangand, am venit te am luat în brate și ți am zis...
Sya&Tony: -Sunt aici, am fost și voi fi, te iubesc.
Ron: -Sau mai ți minte când am mâncat un bar întreg de dulciuri amndoi, iar după ne a fost rău 3 zile, zâmbim toți
Hermione&Ginny: -Sau când am avut o petrecere în pijamale, ne am bătut cu perne, și am cantat toată noaptea...
Harry: -Sau când mi ai bandajat piciorul după ce am picat la Quidditch...
George: -Sau in anul 2, cand ai data probele pt Quidditch, și ai fost acceptata din prima, iar dupa ai casticat primul tău meci....
-Sau când ți am zis primul te iubesc...continui eu în timp ce toți se uitau mirați la mine.

⚠️Suicide alert încheiat⚠️

In momentul acela Sya sare de acolo direct în bratele noastre.
Sya: -Va iubesc mai, pe toți
Sya i a luat pe toți în brate, pe mine m a lăsat ultimul, când mi a venit rândul, m a luat de gulerul de la cămașă, m a sărutat lung și după mi a șoptit la ureche.
Sya: -Ești tot ce mi as putea dori Fred Weasley, ești perfectul meu.
In momentul ala am luat-o pe sus și am sărutat o, eram asa ușurat ca am reușit împreună cu ceilalți sa o facem sa si schimbe alegerea, după ce ne am revenit, Sya, Hermione și Ginny s au dus în camera, iar eu, Ron, George, Harry și Tony am rămas în camera comuna.
Tony: -Auzi Fred, vino puțin pe hol
M am ridicat de pe canapea și l am urmat.
Tony: -Deci...tu și sor-mea, a?
-Pai da....
Tony s a uitat ciudat la mine, mi a pus mana pe umăr și mi a zis.
Tony: -Ti o las, dar sa ai mare grija de ea, e singura la care mai țin cu adevărat, vreau sa o vad fericita, as muri daca as pierdeo.
-Nu as îndrăzni sa i fac vreun rău, o iubesc prea mult.
Dupa aste ne am întors în camera pentru a ne culca.
In seara aceea am dormit în pat cu Sya, pt ca Ginny sa poată dormi cu noi și sa nu i mai deranjeze pe colegii sai de camera și în plus cred ca amndoi aveam nevoie sa dormim unul în bratele celuilalt.

Profeția ~ ( Fred Weasley ) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum