" Prečo ste prišiel do vnútra?" spustila naňho bez zahriatia Jackie.
V očiach jej to iskrilo, ako počas búrky. Bolo vidno, že sa snaží ovládať, ale veľmi jej to nešlo.
" Pokiaľ do budovy nemohol prísť nikto z vonku, nehrozilo vám takmer žiadne riziko. Ale keď tam prišli rodičia, mojou prácou je chrániť vás." povedal pokojne Brian, aj keď vo vnútri ten jej tón riadne dúchal do kotla.
Jackie sa naňho nechápavo dívala, akoby spadol z mesiaca
V tom, akoby si uvedomila celú tú situáciu a všetky jej možné rizika, len povedala :"Ďakujem". A zamyslene klesla do sedačky.
Celou cestou k nej domov nepovedala ani slovo, a bolo jasné, že je myšlienkami niekde úplne inde.
Keď otvorila dvere svojho apartmánu, Brian prešiel popri nej a nakázal jej nepohnúť sa.
Nahliadol do každej miestnosti a o minútu sa k nej vrátil.
To bude takto vyzerať môj život? Preľakla sa Jackie.
Ale spomeň si, kvôli čomu to je? Vydralo sa na povrch jej podvedomie. Si nechutne bohatáááá. Zakričalo jej.
Vzrušenie jej prebehlo celým telom. Toto je ono. Na toto čakala celý svoj život. Vďaka tomuto bohatstvu môže zmeniť životy toľkých ľudí, spraviť veci, ktoré budú naozaj znamenať veľa.
Jej vzrušené myšlienky sa začali rozkotúľavať, až očami narazila na vracajúceho sa Briana.
Vo svetle tohto rozrušenia, vlastne jej bodyguard nevyzeral až tak zle.
Jeho skvelá výška a vypracované telo pôsobilo dosť sexi.
Mal síce hroznú povahu a bol nepríjemný, ale mal fakt pekné modré oči a peknú tvár.
Teda, ak sa niekomu páčia drsňáci z filmov.
Čo samozrejme neboj prípad Jackie.
Zopár drsňákov už prešlo jej rukami a vďaka tomu si už dávno stanovila, že jej sféra záujmu sú sympatickí intelektuáli.
"Musíme si stanoviť, ako vás budem chrániť," prerušil jej neuspokojivým smerom sa uberajúce myšlienky.
" Aj keď to bude veľmi ťažké, nesmiete o vašej výhre nikomu povedať a musíte sa správať ako predtým," začal svoj preslov Brian.
Jackie naňho nechápavo pozerala.
"Ako to myslíte, že o tom nesmiem nikomu povedať? Jasné, že to nebudem vykrikovať po ulici, ale musím to povedať rodine a najbližším priateľom".
" Komukoľvek to poviete, vystavíte jeho aj seba veľkému nebezpečenstvu. Toto je správa, ktorá sa bude šíriť rýchlejšie, ako svetlo. Čiže stačí, aby ste to povedala jednej kamarátke, a tá určite neudrží jazyk za zubami a do pár hodín tu máte desiatky " najlepších kamarátov", ktorých ste nevideli roky, ale zrazu si na vás spomenuli. A teda to je ten lepší prípad. Budú tu aj ľudia, ktorých ste nikdy nevideli, a určite ani nikdy nechcete", mrknutím ukončil svoj monológ.
Možno tú situáciu zbytočne zdramatizoval, ale potreboval, aby si Jackie uvedomila, že jej život už nikdy nebude ako pred výhrou.
A s tými neskutočnými peniazmi prichádza aj obrovská daň.
A ak chce mať stále takú peknú tváričku, tak musí robiť to, čo jej povie.
" V poriadku. Tak ako to bude vyzerať? " spýtala sa už takmer spracovaná Jackie.
" Budete v noci v aute hliadkovať pred domom a počas práce budete pred škôlkou? A ako to bude vyzerať medzi tým? Budete mi chodiť za chrbtom? Lebo ak nemôžem nikomu povedať, že som vyhrala, tak nemôžem mať ani bodyguarda." začala zo seba chŕliť svoje otázky.
Brian sa samoľúbo usmial. Toto si vychutnám, pomyslel si.
"Žiadne hliadkovanie v aute. Budem s vami bývať tu. Musím spraviť nejaké nevyhnutné úpravy, nainštalovať bezpečnostný systém, ktorý nebude pútať pozornosť. Ale mali by sme to zvládnuť. Počas práce budem čakať vonku a keď budete mať plány mimo domu alebo práce, tak budem celú dobu s vami," predostrel jej svoj plán ako hotovú vec.
Inak sa to nedá opísať, ako že Jackie padla sánka dolu. " Akože budete bývať tu?"
" Jednoducho. Tá izba vedľa vašej spálne mi vyhovuje," odpovedal Brian akoby sa nič nedialo.
" Aha, tak vám vyhovuje? " neveriacky pokračovala stále ešte ohúrena Jackie.
" A akože, čo mám všetkým povedať? Kto ste a čo robíte v mojom byte?"
" Že si potrebujete privyrobiť a preto ste ma zobrali do podnájmu ." odpovedal pohotovo, akoby to bolo úplne jednoduché a logické riešenie.
Jackie nevedela, čo má na to povedať.
Ten nápad bol celkom rozumný, ale ani v najhoršom sne si nevedela predstaviť, že bude zdieľať svoj drahocenný apartmán s tak nepríjemným individuom.
Brian si jej mlčanie vysvetlil ako súhlas a dodal :" Tak super, dohodnuté. V aute mám nevyhnutné veci na dnes a zajtra si prinesiem ostatné veci. " a odišiel po ne do auta.
Jackie stála ako obarená.
Nevedela, čo má povedať, čo si má o tom pomyslieť a ani ako sa k tejto novej situácií má postaviť.
Tak odišla do "svojej" izby a až do rána z nej nevyšla.
YOU ARE READING
Jackpot
RomanceJackie mala svoj najšťastnejší deň. Vyhrala neuveriteľnú 7-miestnu sumu v lotérií. Ale jej život sa začal komplikovať, keď jej výhra do života priniesla nielen peniaze, ale aj drzého bodyguarda, ktorý ešte k tomu bude u nej bývať. Ukážka: " No...