Kapitola 12

298 15 0
                                    


Ale to bol len začiatok náročného dňa pre Briana.

Vidieť Jackie, ako sa vzrušene chystá na rande, ktoré ale nebolo s ním, bolo ťažké.

Pobehovala hore dole po izbe, v kúpeľni strávila asi hodinu a popritom si občas nadšene pospevovala.

Ale to nebolo nič v porovnaní s tým, keď vyšla von v tých najsexi šatách, s účesom a makeupom, ktorý by zložil na kolená aj silnejšie povahy, ako bol on. A v tej chvíli zazvonil Tom.

Jackie hodila ešte posledný pohľad na seba do zrkadla a odišla.

Brian ju sledoval, ako sa s ním víta a nastupujú do drahého BMW.

Dal im pár sekúnd a išiel za nimi.

V reštaurácii ho usadili o tri stoly ďalej, ako sedeli Jackie a Tom.

Z jeho pozície mal dokonalý výhľad na jej odhalený chrbát.

Toto bude dlhá noc, pomyslel si znechutene a odpil si z minerálky, ktorú mu medzičasom priniesla čašníčka.

Tom a Jackie vyzerali, že majú veľa spoločného, lebo ich konverzácia ani na chvíľu neustala.

Mal pocit, že Jackie úplne zabudla, že je tu.

Až na jeden okamih, keď Tom odišiel na toaletu, tak sa otočila presne na miesto, kde sedel a povzbudivo sa usmiala. A dokonca naňho mrkla.

Čo tým do čerta chcela naznačiť? Že všetko ide podľa plánu? Ale aké plány presne má? V hlave mu vírilo množstvo otázok.

V tej chvíli mu pípol mobil.

Jackie: Asi sa nudíš, že?

Brian zodvihol obočie.

Brian: V pohode. Robím svoju prácu.

Jackie: Aha jasne. Len vyzeraš tak...

Brian: Ako?

Jackie ale nestihla odpovedať, lebo v tej chvíli prišiel nazad k stolu Tom

Brian premýšlal, že ako asi vyzerá, keď v tom mu znova prišla správa.

Jackie: O chvíľu pôjdeme do kina. Je to ok?

Brian: Ak poviem nie, nepôjdeš?

Videl, ako Jackie píše a potom správu maže a zase tri bodky a zasa nič.

Brian: Len napíš do ktorého kina.

Jackie: Ďakujem.

Keď o pár minút vstupoval s popcornom v rukách do sály, musel zaostriť v tej tme zrak, aby našiel Jackie.

Sadol si o dve rady vyššie, aby nepútal pozornosť, lebo kino polo poloprázdne.

Tom to mal dobre premyslené. Vybral nejakú romantickú komédiu, s ktorou to chlap nikdy nemôže pokaziť. Pomyslel si znechutene Brian.

Ten z filmu nemal vôbec nič. Celú dobu sledoval dvojicu pred sebou.

Niežeby v poloprázdnej sále hrozilo Jackie nejaké veľké nebezpečenstvo, ale preto, lebo videl, ako sa učiteľ nenápadne nakláňal smerom k Jackie a šepká jej niečo do ucha.

A mal už vážne dosť, keď spravil ten najotrepanejší z baliacich techník a predstieral, že si narovnáva chrbát a naťahuje ruky a jedna ruka už neodišla z Jackinho operadla.

Možno by som jej mal povedať, čo cítim, napadlo mu náhle. Kým nie je úplne neskoro.

Z úvah ho vytrhol vibrujúci mobil.

Jackie: Po filme už pôjdeme k nám.

Jackie: Teda ku mne myslím

Bolo príjemné vedieť, že vníma svoj byt ako ich, ohrialo ho trochu pri srdci.

A v tej chvíli mu udrela ďalšia myšlienka do hlavy. Čo ak ho pozve dnu? S touto možnosťou nepočítal a nepripravil sa na ňu. Nešlo ani tak o žiarlenie, ale skôr o to, že dnu ísť nemôže a z auta ju moc neochráni, ak by sa niečo dialo.

Dúfal len, že sa tento scenár neuskutoční.

Keď BMW zastalo pri dome, Tom obišiel auto a galantne otvoril Jackie dvere. Tá zobrala ponúkanú ruku a Brian si všimol, že už sa nepustili, keď kráčali ku vchodovým dverám.

So zatajeným dychom sledoval, ako sa táto nepredvídateľná situácia vyvinie.

Jackie už nežiarila takou radosťou, ako predtým, ale na takú diaľku sa mu to ťažko dalo povedať s istotou.

Chvíľu tam tak stáli, ruka v ruke a niečo si hovorili. Brian sa snažil dostať viac informácií podľa reči jej tela, ale to bolo trochu mätúce.

Tvár síce vyzerala, že sa usmieva, ale telo sa odkláňalo. Možno preto, lebo vie, že je sledovaná, napadlo mu nakoniec.

V tej chvíli ju Tom objal a pritisol svoje pery na jej.

Brian zalapal po dychu.

Trvalo to len okamih a Jackie sa odtiahla ako prvá. So sklopeným zrakom sa usmiala, niečo povedala a stratila sa vo dverách.

Tom tam ešte chvíľočku stál, potom prešiel popri Brianovom aute a nasadol do svojho.

Len čo bol Tom z dosahu, Brian letel domov.

Schody bral po dvoch a udychčaný otvoril dvere. Jeho pohľad sa stretol s Jackie. Vyzerala, akoby sa jej leskli oči.

"Ublížil ti nejak?" vyhŕkol na ňu.

Jackie sa naňho len dívala a nič nepovedala.

"Hovor so mnou. Ak ti niečo spravil, tak..." pokračoval.

"Nie, nič mi nespravil. Som v poriadku:" prerušila ho Jackie potichu.

Nemal rád, keď sa v ženách nevyznal.  

JackpotDonde viven las historias. Descúbrelo ahora