Kapitola 16

358 19 0
                                    


Keď Brian videl to objatie, plné silných pocitov, zostalo mu takmer zle.

Vedel si veľmi dobre predstaviť, čo tomu objatiu na rozlúčku predchádzalo.

Zaťal zuby a vyrazil.

Cítil, ako mu každou minútou ticha stúpa adrenalín a kým prišli k bytu mal také nervy, že sa na ňu ani nedokázal pozrieť. Dokonca vybehol z auta prvý a ani po ceste na ňu nepočkal.

Čo bolo úplne v protiklade s jeho prácou.

Jackie nemienila riešiť prečo má zlú náladu. Mala dosť problémov so svojimi pocitmi a so zmätkom, ktorý pociťovala.

Vedela, že sa dostala do slepej uličky. Zamilovala sa do chlapa, ktorý nemá o ňu záujem. A keby aj náhodou trochu mal, tak to nemôže fungovať. A tým pádom to vlastne nemôže fungovať s nikým, koho by v budúcnosti stretla.

S nelichotivou predstavou zavrela za sebou dvere, zamkla a išla do izby. Brian už bol vo svojej, tak s ním aspoň nemusela prísť do konfliktu.

Po dobrej hodine blúdenia po izbe sa prezliekla do pohodlného pyžama a rozhodla sa, že tejto situácií pomôže jedine veľká porcia čokoládovej zmrzliny. A zhodou náhod jednu takú práve mala v mrazničke.

Z Brianovej izby už riadnu chvíľu nepočula žiadne zvuky, tak sa domnievala, že už zaspal.

Tak sme tu len ty a ja, pousmiala sa na zmrzlinu v ruke a nabrala si plnú lyžičku. Ty ma nikdy nesklameš, roztúžene vzdychla , keď sa jej ľadová hmota začala topiť na jazyku.

Sadla si na gauč a vyložila nohy na stôl. Neriešila slušné spôsoby. Koniec koncov, bola doma.

V hlave jej začali naskakovať spomienky na obdobie predtým, ako vyhrala. O čo bol jej život jednoduchší, ale aj zložitejší zároveň. Koľko vecí sa odvtedy zmenilo. Bola šťastná, že sa jej to tajomstvo doteraz podarilo skryť pred všetkými, lebo to by jej život nabral oveľa divokejšie obrátky. A nie tým dobrým smerom.

Možno by bolo rozumnejšie, aby ju chránil niekto iný, ukončila svoje úvahy.

Zahĺbená do svojich úvah ani nepočula, ako sa za jej chrbtom otvorili Brianove dvere.

"To musel byť riadne žhavý večer, keď potrebuješ schladiť," poznamenal a išiel si do chladničky vziať pivo.

Jackie ani nemienila odpovedať.

"Prečo si na mňa taký odporný?" spýtala sa pokojne.

Neviem, či jej tón, alebo obsah tej otázky ho viac zaujal a otočil sa smerom k nej. Spýtavo sa na ňu zadíval a hľadal v jej očiach známky škodoradosti alebo provokácie.

Ale žiadne nenašiel. Tak si sadol vedľa nej a tiež vyložil nohy na stôl.

Obaja tam hodnú chvíľu sedeli bez slova až Brian to ticho prerušil

" Si v pohode? Stalo sa niečo?" začal sa trošku obávať.

"Nie", znela strohá odpoveď.

"To bola odpoveď na ktorú otázku?" pokračoval už v miernejšom tóne.

"Na obidve. Nie som v pohode a nič sa nestalo". Povedala a významne sa naňho zadívala.

Brian bol zmätený. Nevedel, či to chápe správne.

"Keď vravíš, že sa nič nestalo, myslíš tým, že sa nič zlé nestalo, alebo že sa nič nestalo akože nič nestalo?"

Jackie sa pousmiala.

JackpotDonde viven las historias. Descúbrelo ahora