Jackie sa zobudila v lepšej nálade, ako kedykoľvek predtým.
Celé telo ju síce bolelo, dokonca aj svaly o ktorých netušila, že vôbec má, ale rozhodne si nesťažovala. A mala v pláne pokračovať v tréningu len čo sa vráti s kávou. Cítila, že dnes potrebuje extra silnú, aby ju postavila na nohy.
Otočila sa na Briana, ktorý sladko spal. Ešte nikdy ho nevidela tak pokojného. Dala mu letmú pusu na líce a vstala z postele. Počula, ako niečo zamrmlam, ale spal ďalej.
Chvíľu zvažovala, či je to dobrý nápad ísť, ale vzápätí si povedala, že kaviareň je len kúsok, a pokiaľ sa Brian zobudí, bude už nazad.
Hodila na seba čisté veci a veselo vykročila von z domu.
A potom....potom si nepamätala vôbec nič.
Až to, keď sa o nejaký čas prebudila v dodávke s tmavými oknami. Vedľa nej niekto sedel. V hlave jej dunelo a nevedela sa zorientovať, čo sa stalo.
Vtedy začula známy hlas : "Ruženka je už hore?" prehovoril chlap vedľa nej.
Jackie zaklipkala očami a snažila sa zaostriť. "Tom? Čo do čerta to má znamenať?" spýtala sa.
Ten so sebaľúbim výrazom spustil : "Ano, som to ja. To si nečakala, že?" povedal a očividne čakal na odpoveď .
Ale Jackie nevedela, čo vlastne mala alebo nemala čakať.
"Čo sa stalo? A čo odo mňa chceš?" Jemne sa jej zatriasol hlas.
Jej myseľ sa čoraz viac preberala a Jackie si začala uvedomovať, v akej šlamastike sa ocitla.
"Uniesli sme ťa, ak si to ešte stále nepochopila," rozrehotal sa Tom.
Takéhoto ho vôbec nespoznávala.
Z uhladeného a milého chlapíka sa nakoniec vykľul zločinec.
Dobré na tom bolo, že ju prestal tlačiť pocit viny z ich rozchodu.
"Čo odo mňa chcete?" spýtala sa váhavo.
"Peniaze, veľa peňazí." povedal vecne Tom.
"O čom to hovoríš?" skúsila zachrániť ešte situáciu Jackie.
"Nerob zo seba väčšiu hlupaňu, než si. Myslíš, že ak by si nevyhrala jackpot, tak by som si ťa niekedy všimol? Si nudná, chladná a nevieš sa bozkávať." ukončil Tom.
V tej chvíli dodávka zastala a nejaký ďalší chlap otvoril dvere a vytiahol Jackie z auta.
Až teraz si všimla, že ma zviazané ruky za chrbtom. Bolo svetlo, takže videla jasne. Boli v nejakom lese a viedli ju do starej chaty.
Toto sa jej vôbec nepáčilo. Hrôza ňou prenikala viac a viac.
Uvedomila si, akú obrovskú hlúposť spravila, keď ráno odišla bez Briana.
Pri myšlienke naňho ju zabolelo.
Keď sa jej niečo stane, bude si to vyčítať.
Panika z toho, že sa jej pravdepodobne niečo zlé naozaj stane ju začala valcovať. Zrýchlil sa jej dych a začala hyperventilovať. Predklonila sa dopredu, aby sa jej lepšie dýchalo, ale nepomáhalo to. Obaja chlapi zastali a sledovali, čo robí.
"Nehraj tu na nás žiadne divadielko", spustil nahnevane Tom.
"Nikto ťa tu aj tak nepočuje, tak je to zbytočné". Dodal a jej záchvat paniky sa ešte zväčšil.
Keď po chvíli začala blednúť, muži pochopili, že to nehrá. Nožíkom rozrezali pásku, ktorou mala zviazané ruky a pomohli jej dovnútra. Tam ju hodili na zem.
Po pár minútach sa začala upokojovať. Dych sa jej dal takmer do normálu a srdce bilo len o trochu rýchlejšie. Tak toto je ono. Pomyslela si odovzdane.
Toto je druhá stránka tej výhry.
Preklínala deň, keď sa to všetko začalo. Bola odhodlaná im všetko dať, len sa obávala, že ju potom aj tak zabijú, keďže poznala, kto ju uniesol.
Snažila sa vymyslieť nejakú stratégiu, ale nič rozumné jej nenapadalo.
Zrazu započula výstrel. "Oh môj bože, už je to tu," zhrozene zašepkala.
V očiach jej síce neprebehol film jej spomienok, ako očakávala, ale nič to nezmiernilo na tom strachu, ktorý pociťovala.
Schúlila sa do klbka, hlavu zaborila do kolien a len čakala, čo sa stane.
V tej chvíli sa rozleteli dvere a do vnútra doletel Tom. Vrhol sa rovno k nej a vytiahol ju na nohy.
V ruke držal zbraň a celým svojim telom sa jej pritisol k chrbtu a na hlavu zamieril pištoľou.. Nechápala, čo sa to deje.
V tom sa medzi dverami objavil Brian.
"Odhoď zbraň, lebo ju zastrelím," zahučal jej do ucha Tom.
Brian stál bez pohnutia a len sa na Jackie díval. V jeho očiach sa vírilo toľko pocitov.
"Zastrelím ju!" kričal čoraz hlasnejšie Tom a očividne strácal kontrolu.
"Hovorím to posledný krát. Ak tú zbraň nepustíš, môžeš sa so svojou štetkou rozlúčiť," povedal Tom s nenávisťou a opovrhnutím.
Brianovi sa rozšírili nozdry a v očiach sa mu zračila taká agresivita, že sa Jackie striasla.
Ale potom nadobudol stratenú kontrolu a zložil zbraň.
"Tak sa mi to páči" s úlisným úškrnom povedal Tom.
A v tej chvíli odlepil zbraň z Jackinej hlavy a namieril na Briana.
Jackie s hrôzou sledovala, čo sa deje. Všetko sa udialo ako v zrýchlenom filme. Celým telom narazila dozadu do Toma a začula veľkú ranu. Netušila, čo to bolo, ale keď dopadla na neho, tak sa nehýbal.
V tom momente k nej dobehol Brian a vzal ju do náručia.
Otočila sa na Toma a zistila, že prestrelený hrudník. Ležal tam v kaluži krvi.
Jackie nechápala, ako to Brian spravil, keď si v tom všimla ako do miestnosti dobehol seržant Collins.
Kývol jej a skláňal sa nad Toma.
"Si v poriadku?" vystrašenými očami Brian premeriaval každý kúsok jej tela.
"Veľmi ma to mrzí" rozplakala sa mu v náručí. Bola to totálna hlúposť odisť.
"Ššššš, to je v poriadku, hlavne že je už po všetkom," pritisol si ju a nehodlal ju už nikdy pustiť.
"Ľúbim ťa a už nikdy nikomu nedovolím, aby ti ublížil" sľúbil jej Brian a vedel, že urobí všetko preto, aby dostál svojho slova
YOU ARE READING
Jackpot
RomanceJackie mala svoj najšťastnejší deň. Vyhrala neuveriteľnú 7-miestnu sumu v lotérií. Ale jej život sa začal komplikovať, keď jej výhra do života priniesla nielen peniaze, ale aj drzého bodyguarda, ktorý ešte k tomu bude u nej bývať. Ukážka: " No...