Brian počul každé jedno slovo, ktoré si alkoholom podgurážené ženy vymenili, keďže jeho dvere boli stále len privreté.
Nasledovalo tiché zaklopanie a hneď na to Jackiina hlava nakukla.
Z obývačky bolo počuť povzbudivý pokrik.
"Hmm, môžem ísť na chvíľu dnu?" neisto sa opýtala.
"Iste, potrebujete niečo? " spýtal sa so sebavedomím úsmevom.
"Ani veľmi nie, len som chcela vedieť, či vás moc nerušíme."
Brian čakal, čo bude nasledovať, tak hral jej hru.
"Nie, viem, že potrebujete vypustiť paru, kľudne sa bavte dokedy chcete." vyzývavo na ňu pozrel.
"Ďakujem, viem, že sme nevykročili správnou nohou. Tak.... pokúsime sa byť čo najtichšie." dokončila Jackie a chystala sa na odchod.
"To je všetko, čo ste chcela?" spýtal sa Brian a zdvihol pritom jedno obočie.
"Áno, chcela som len trochu vyčistiť vzduch medzi nami ," a vyšla z miestnosti.
Brian zostal sedieť bez pohybu a len sa usmieval.
"No tak čo?" od nedočkavosti pištali Jackiine kamošky.
" Vôbec nič. Vravela som vám, že je divný. Asi je naozaj gay." počul Jackie, ako šepotom vysvetľuje svoju vymyslenú story.
"To si robíš srandu? To si za ním prišla, že ho pobozkáš a on povedal, že nemá záujem?" spýtala sa neveriaco jedna z nich.
Nepočul žiadnu odpoveď, tak predpokladal, že Jackie len prikývla.
"Prečo musia byť všetci sexi chlapi gayovia?" vzdychla si niektorá ďalšia.
Tak už mám tejto šarády dosť, pomyslel si Brian.
Bol známy tým, že len máločo ho dokázalo vyviesť z rovnováhy. Ale tohto už mal fakt dosť.
Nikto ho nebude nazývať gayom. A rozhodne nie nejaká malá sexi bruneta.
Ráznym krokom prešiel popri gauči a zastavil sa až pri Jackie, ktorá si nevšimla, že prichádza.
Otočil ju smerom k sebe, a bez zaváhania povedal: "Zmenil som názor." Pritisol si nenásytne svoje pery na jej a vášnivo ju pobozkal.
Potom sa odtiahol, otočil sa na päte a nechal tam stáť Jackie, ktorej myseľ nestíhala zaznamenávať, čo sa práve stalo.
Kolená sa jej roztriasli, až si musela sadnúť. Dotkla sa pier a snažila sa pochopiť, čo sa práve udialo. Ale vzrušenie jej zastieralo zdravý úsudok.
"To, že je gay, môžeme vylúčiť," povedala s úškrnom jedna zo žien.
YOU ARE READING
Jackpot
RomanceJackie mala svoj najšťastnejší deň. Vyhrala neuveriteľnú 7-miestnu sumu v lotérií. Ale jej život sa začal komplikovať, keď jej výhra do života priniesla nielen peniaze, ale aj drzého bodyguarda, ktorý ešte k tomu bude u nej bývať. Ukážka: " No...