Wat gebeurt als je een totaal onbekende Jongen ontmoet en hij blijk een ander te zijn. Ontdek het in Live While We're Young een One Direction Fan Fiction.
Have Funn xx
1. Vakantie
"Houd toch eens op over die jongens!" schreeuw ik plagend naar Miranda en gooi een tijdschrift naar haar hoofd. "Jaja rustig" lacht ze terwijl ze het vliegende tijdschrift ontwijkt. "Ze zijn gewoon zo....." "Kop dicht!" schreeuw ik weer. "Het zijn gewoon een stel rijke luis jongetjes die een beetje kunnen zingen." "One Direction is veeeeeeeel meer dan dat" Schreeuwt Miranda terug. "Haha oke ik houd al op" zeg ik lachend. "Hey zeg eens Jazz ben jij niet verliefd?" vraagt Miranda. "Mirre hou daar toch eens mee op. Ik ben niet verliefd "'antwoord ik een beetje geirriteerd. "Kom op Jessica sinds Ronald heb je geen jongen meer aangekeken. Ooit moet je verder met je leven." zegt ze. "Dat doe ik ook alleen zonder jongens" zeg ik met een big smile op mijn gezicht. "aargg" gromt ze terug. "Heb je je koffer voor Engeland al gepakt?" vraag ik met de hoop van onderwerp te kunnen veranderen. "Ben bijna klaar" zegt ze meteen opgewekt. "Ik kan niet wachten!!" "Ja he onze eerste vakantie samen!! alleen!! zonder ouders!!" zeg ik bijna weer schreeuwend. "Mischien komen we one direction wel tegen!!" tetterd Miranda in mijn oren. "Pffffff never!!" lach ik.
"Jessica Eten!!" wordt er van beneden geschreewt. "Dat is mijn moeder" zeg ik. "Jij gaat lekker eten en dan kom ik je morgen ochtend ophalen voor Engeland" zegt Miranda terwijl ze haar tijdschriften terug in haar tas doet. ze gooit de tas op haar rug en loopt de trap af. ik volg haar. "Doeiii!!!" hoor ik Miranda nog schreeuwen. "Doei Mirre" roep ik terug maar de deur is al dicht.
Ik schuif aan tafel, naast mijn moeder en tegenover mijn kleine broertje Sam. "Jessica..." begint mijn moeder. oh nee denk ik niet weer zo'n 'wees alsjeblieft voorzichtig in Engeland preek'. "Ja mam?" zeg ik terwijl ik lach als een boer met kiespijn. "Heb je alles bij je voor morgen?" vraagt ze. "Ja mam." zeg ik een beetje geirriteerd. "En neem je ook een EHBO doos mee? "MAMMMMM!!! ik ben 16 alsjeblieft zeg." zeg ik terwijl ik nog een bord pasta pak. "Ik wil gewoon weten dat je veilig bent" zegt ze bezorgt. "Mam ik vind het super lief maar ik red me wel in Engeland" zeg ik en ik zet mijn bord neer. "ja...." hoor ik zacht. en dan is het stil. Als ik mijn eten op heb. zet ik mijn bord op tafel geef mijn moeder een kus en loop naar boven. ik ga vandaag maar vroeg slapen. voor ik mijn pyjama aantrek check ik nog 1x mijn mobiel en dan stap ik in bed.
JE LEEST
Live While We're Young © Ft. Zayn Malik [ON HOLD]
FanfictionStel je voor; Je Word verliefd op een jongen maar samen zijn gaat moeilijk. Hij is beroemd en woont in Londen, jij bent normaal en woont in Rotterdam. Jouw privatie staat op het spel en zijn carrière. Hem missen doet pijn maar bij hem zijn ook.... R...