8. Truly,Madly,Deeply
Zayn had Louis gebelt om ons te komen halen. In de auto ging hij naast mij zitten in plaats van voorin. Mijn hand lag gevouwen ik de zijne. Zijn hand voelde warm aan. Ik denk terug aan de kus en wat hij daarna zij; "ik houd van je". Ik krijg het warm van binnen als ik bedenk wat het betekend. Hij houd van me.
Ik zit in diepe gedachtes verzonken voor me uit te staren terwijl Zayn dicht tegen me aan zit. Hij zegt niks.
Louis verbreekt de stilte; "Zijn jullie nu officieel samen?" vraagt hij. Ik kijk naar Zayn, hij lacht. "Ik hoop het" zegt hij en hij kijkt me hoopvol aan. Ik staar in zijn mooie bruine ogen. Ik kan geen woord meer uitbrengen. Dan kust hij me. Zijn zachte lippen raken de mijnen; onze 2de kus. Zij lippen laten weer los. "Ik vat dat op als een ja" zegt Louis lachend. Zayn lacht ook. Het enige dat ik wil doen is hem stevig vast houden, en nooit meer loslaten.
Louis parkeerd de auto voor ons hotel. "We zijn er" zegt hij. Zayn blijft mijn hand vast houden als hij de portier opent en loopt mee naar mijn kamer. Voor mijn deur stopt hij. "Jazz?" vraagt hij. "Ja" antwoord ik en ik steek de sleutel in het slot. "Ik houd van je" ik glimlach. nu is het mijn beurt om hem te zoenen en ik druk mijn lippen op ze zijne. "Ik ook van jouw" zeg ik.
De volgende ochtend word ik wakker met een warm gevoel van binnen. Ik pak mijn mobiel en zie dat er een gemiste oproep staat van Zayn. Ik bel hem terug.
"Heyy met Harry"
"Hoi Harry dit is toch Zayns mobiel?"
"Dat klopt!"
Geef hier!!! hoor ik aan de andere kant. Ik begin te lachen dan hoor ik Zayns stem en maakt mijn hart een sprongetje.
"Heyy hoe ist??"
"Super, nu ik jouw stem hoor!! ben op de set van Kiss you kom je ook zo??"
"ik weet niet hoe ik daar kom"
"Ik stuur Louis wel ff dan neemt ie Mirre ook meteen mee!"
ik hoor Niall op de achtergrond juichen.
"Haha okay ik ga me aankleden tot zo!!"
"Tot zo!!"
Ik hang op en laat me in mijn kussen vallen. Zayn is zo ontzettend lief. Ik sta op en pak een spijkerbroek en een zwart t-shirt met Guns n roses erop. Ik loop naar de keuken en zie dat Mirre boodschappen heeft gedaan. Ik pak een boterham en een pak hagelslag en gooi er iets teveel op. Mirre komt ook de keuken in. Ze draagt een sierlijk wit jurkje met licht roze ballerina's. "Goede morgen!" zegt ze. Normaal heeft ze altijd een ochtend humeur maar sinds ze Niall kent komt ze 's ochtends lachend haar bed uit. "Goede morgen" antwoord ik. " Louis komt ons zo halen om naar de set van Kiss you te gaan" "weet ik Niall smste me net" haar ogen beginnen te glinsteren als ze over Niall praat. "Zijn jullie nou een stel?" vraag ik. "Nog niet officieel maar daar gaan binnenkort verandering in komen" zegt ze met een grijns op haar gezicht."En jij en Zayn dan?" "Ik denk het wel hij heeft me gekust" Mirre stikt bijna in haar melk en begint te hoesten. "Rustig Rustig" zeg ik en ik begin op haar rug te kloppen. "HIJ HEEFT JE GEZOEND??!" schreeuwt ze als ze is gestopt ik met kuchen. "Ja" zeg ik lachend. "Kan hij goed zoenen?" vraagt ze ongeduldig. " JA echt wel!!" zeg ik en ik begin te lachen. "Niall en ik zijn naar de film geweest" begint Mirre. " Het was super romantisch tot dat er wat fans kwamen om handtekeningen te vragen " "ja dat heb je als je date met een zanger" zeg ik. Dan dringt het tot me door: mijn leven gaar voorgoed veranderen!!"
***
Hopelijk vinden jullie het wat!
Ik ben trouwens samen met Just_MeAlise een vertaling aan het schrijven van het GE-WEL-DI-GE boek; Dark
We schrijven hem onder de naam: xGrazy_Cupcakes
en omdat er nog geen echte vertaling naar het Nederlands is gemaakt doen wij dat!!!
Please Read/Fan/Vote
bye xx Dreamy
JE LEEST
Live While We're Young © Ft. Zayn Malik [ON HOLD]
FanficStel je voor; Je Word verliefd op een jongen maar samen zijn gaat moeilijk. Hij is beroemd en woont in Londen, jij bent normaal en woont in Rotterdam. Jouw privatie staat op het spel en zijn carrière. Hem missen doet pijn maar bij hem zijn ook.... R...