Chane

251 8 0
                                    

(CHANE SPREEK JE UIT ALS SJEEN)

12. Chane

Ik spring in Chane's armen. ''Hey beauty'' roept hij vrolijk. Hij tilt me op. ''Chany!!'' roep ik vrolijk en hij zet me weer neer. Hij kijkt Zayn aan. ''Jij komt me bekend voor..'' zegt hij tegen Zayn. ''Mogelijk'' antwoord Zayn. ''Zayn Malik van One Direction'' zegt hij en hij steekt zijn hand. Chane schud zijn hand ''Chane Andrews'' zegt hij. ''Van One Direction zei je? Daar had jij toch zo'n hekel aan?'' vraagt Chane en hij draait zich naar mij. Ik begin te lachen. ''Ehh..Ja eerst wel maar nu ken ik Zayn en hij is eh.. mijn vriend'' Chane kijkt me verbaasd aan. ''Vriend? als in vriendje?'' Ik kijk hem zo onschuldig mogenlijk aan ''Ja..'' zeg ik dan. Chane kijkt naar Zayn en dan naar Niall. ''Dan ben jij zeker Miranda's vriendje?'' zegt hij. Niall knikt. ''Hoelang ben je nu in Londen? 4 dagen? en jullie hebben allebei een vriend?!'' Chane kijkt me verward aan. Ik heb niks om terug te zeggen en probeer het onderwerp te veranderen. ''Wat doe je eigenlijk hier in Londen?'' vraag ik. ''Ik dacht is verras mijn favoriete meisje maar blijkbaar ben ik niet nodig'' zegt hij en hij naar Zayn. Weer geef ik geen antwoord. ''Mag ik vanavond blijven slapen?'' vraagt hij. Ik zie Zayn schrikken van zijn vraag. ''Tuurlijk'' antwoord ik. Zayn kijkt me aan maar zegt niks. ''Wij moeten maar eens gaan'' zegt Niall en hij geeft Mirre een kus op haar wang. ''Goed idee'' zegt Zayn. En hij loopt naar me toen, hij legt zijn handen op mijn heupen en kust me. ''Tot morgen schoonheid'' zegt hij hard genoeg dat Chane het hoort. Als ze weg zijn zucht Chane. ''Ik laat je nooit meer zo lang alleen.'' zegt hij en hij loopt naar de bank. Ik negeer hem en pak een deken uit de kast en gooi hem op Chane. ''Truste'' zeg ik bot en ik loop naar mijn kamer.

***

Hoooii sorry dat het zo kort is maar ik moet ook nog Natuur-Scheikunde leren :P
Heb trouwens een nieuwe Fanfic: Change My Mind
Schrijf ook samen met Just_MeAlise een vertaling van het boek Dark op het account: xGrazy_Cupcake :D
Pleaaseee Read/Fan/Vote

Byee x Dreamy

Live While We're Young © Ft. Zayn Malik [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu