Verliefd??

333 10 0
                                    

5. Verliefd??

Ik kom net mijn slaapkamer uitgelopen als ik zie dat de hele hotel kamer is opgeruimd en Mirre totaal opgetut aan de kamertafel zit met haar laptop." Goeie morgen" zeg ik terwijl ik door loop naar de keuken. Ik open de koelkast en zie alleen nog een stuk kaas liggen. "Mirre heb jij het brood opgemaakt??" schreeuw ik naar de woonkamer. "Jaaa!!" schreeuwt ze terug. Lekker dan geen ontbijt. Ik leg het stuk kaas terug en pak het glas melk dat Mirre alvast voor me had klaargezet. Ik loop terug naar de bank waar Mirre zit en plof neer. "Waarom ben je zo opgetut?" vraag ik en ik neem een slok van mijn melk. "Omdat ik mijn toekomstige man vanmiddag ontmoet" zegt ze en ze strijkt over haar zwarte jurkje. In haar haar zit een haarband met een blauw bloemetje en haar blonde lange plukken -die tot over haar billen komen- hangen los. Haar make-up bestaat uit enkel zwarte mascara en eyeliner, maar haar lippen zijn vel roze gestift. Ze draagt haar goude hartjes knopjes in haar oren. Aan haar voeten zitten enorme zwarte pumps en haar nagels zijn ook blauw gelakt.

Ik grinnik" JOUW toekomstige man??!! Je vond Harry toch de leukste??" "Jaa miss is dat wel zo maar Zayn is ook heel knap!!" zegt ze en ze doet haar laptop dicht. Ik blijf nog 10 min tv kijken voor ik me ook ga omkleden.

Ik rommel wat is mijn kast en pak er een doodgewoone spijkerbroek uit. Verder zoek ik mijn favoriete shirt; een grijs shirtje met korte mouwen waar de tekst; 'Music is my only Drug' op staat. Ik trek hem aan en ga naar de badkamer. Ik kam mijn donkerblonde haar dat net over mijn schouders valt. Er zitten wat donker bruine highlights in. Mijn lok hangt naar links. Ik doe alleen wat mascara op. Als ik net mijn haar heb gevlochten en over mijn schouder hang gaat de bel.

Ik hoor dat Mirre de deur open doet. Vervolgens hoor ik meerdere stemmen. Ik herken Zayns stem ertussen. Voor de rest hoor ik ook ergens iets van een Iersaccent maar dat weet ik niet zeker. Ik haal diep adem en kom de badkamer uitlopen. In de deur opening staat Zayn achter hem staat een blonde jongen Niall volgens mij. Ik heb gister avond hun namen snel even uit mijn hoofd geleerd zodat ik niet overkom als een of andere sukkel. naast Niall staat een Jongen met bruin haar. Hem herken ik, Louis. Mirre laat ze binnen en sluit de deur. Ze zijn dus met zijn drieën. Het valt me nu pas op dat ik nog niks heb gezegd of gedaan heb en snel loop ik op de jongens af. Zayn komt naast me staan en complimenteerd mijn haar. Mirre is heel rustig -wat ze van mij perse moest blijven- en praat wat met Niall. "Waar zijn de andere??" vraag ik. " Harry en Liam hadden wat anders te doen " antwoord Louis die net naast me is komen staan. Zayn glimlacht "maar wij zijn er." Ik lach "gelukkig maar"

Na ongeveer 2 uur met de jongens te hebben gepraat en Mirre om een handtekening en foto's vroeg moesten ze weer weg. Louis is onderhand een vriend geworden en Zayn was heel lief. Mirre zat alsmaar met Niall te kletsen en volgens mij hadden zij het ook heel gezellig.

"Zullen we zo naar het centrum??" vraagt Mirre. "Nee ik heb niet zo zin" eigenlijk heb ik helemaal nergens zin in maar dat zeg ik niet."Ben zo terug" zegt Mirre en ze loopt naar haar slaapkamer. Ik ga op de bank zitten en staar uit het raam. Er is maar 1 ding waar ik aan kan denken. Zayn..... Na maanden geen jongens meer vertrouwen en geen verliefdheden ben ik weer verliefd. Verliefd op Zayn van One Direction.......

Live While We're Young © Ft. Zayn Malik [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu