4. Shock
Ik kom de Hotel kamer binnen. Er is niemand. Ik loop naar de bank, ga zitten en probeer te begrijpen wat er precies is gebeurt. Ik heb net Zayn ontmoet.... beter gezegt; hij heeft me gewoon thuis gebracht. Ik kijk naar mijn hand, zijn nummer is nog duidelijk zichtbaar. Er spookt van alles door mijn hoofd, waarom geeft hij mij zijn nummer?, waarom ben ik speciaal maar vooral wat gebeurt er als ik hem bel? Ik heb gewoon de idool van mijn beste vriendin ontmoet!! althans één van de vijf.
"Vriendin... Shit!!!! Mirre!!!!" schreeuw ik en spring van de bank af, ren naar de telefoon en toets zo snel als ik kan Mirre's nummer in.De telefoon gaat over. Ze neemt op.
"JAZZ BEN JIJ DAT???!!!" schreeuwt ze.
"Ehh ja....." stamel ik. "Sorry ik was verdwaald en....." Ze laat me niet uitpraten.
"Ben je oke?!!" vraagt ze.
"Ja ik ben in het hotel.
"Ooh goddank!!" ik hoor de opluchting in haar stem. "Leg me staks alles uit ik kom er nu aan!" zegt ze en ze hangt op.
Als Mirre binnen komt met 9 tassen vol kleding zit ik in de kleermakerszit op de bank starend naar mijn hand.
"Kijk wat ik heb!!" roept ze vrolijk en ze zet de tassen op het tafeltje voor mijn neus. Ze rommelt wat in een paarse shop tas waarvan ik het merk vaag herken.
"Mirre..... "probeer ik haar te onderbreken. "Ik heb een jongen ontmoet." Onmiddelijk kijkt ze omhoog van haar kleding, er is maar één ding dat ze interresanter vind dan kleding, schoenen en make up en dat zijn jongens. Ze staart me aan.
"Jaaaa!!!!" ze springt naast me op de bank. "Hoe heet ie? hoe oud is ie? is ie knap?"
Ik lach. "Nou kijk..." begin ik. "Hij is niet bepaald..eh..doorsnee."
"Vertel!!" dringt ze aan.
"Je gelooft me toch niet...."
"WEL!! zeg nou!!"
"Hij heet Zayn, ik heb geen idee hoe oud hij is en ja heel knap."
Mirre kijkt me met grote ogen aan. "Z....Z...Z...ZAYN!!!!!!!! VAN ONE DIRECTION???!!!!!"
"Eh..ja...." antwoord ik wachtend op haar hysterische reactie.
Haar ogen worden nog groter, ze spring van de bank en begint op en neer te springen!!!!! "ONE DIRECTION!!!!!!!!!! Heb je zijn nummer??!!!"
"Ja..."
"BEL HEM!! NU!!!" ze pakt haar iphone uit haar tas en geeft hem aan mij. "BEL!!!!" Ik houd de telefoon vast kijk naar mijn hand. In een soort van trans toets ik het nummer in. Ik houd de telefoon tegen mijn oor en hoor hem over gaan. Al snel hoor ik een warme stem die opneemt.
"Hoi met Zayn" zegt hij.
"Hoi met Jazz."
"Heeyy!!" hij klinkt opeens een stuk opgewekter. Ik lach.
"Zou je het leuk vinden om een keer langs te komen in ons hotel?" vraag ik.
"Ja tuurlijk!! ik kom morgen langs okey?"
"Okey!! zeg ik.
"Tot morgen." zegt hij.
"Tot morgen."
JE LEEST
Live While We're Young © Ft. Zayn Malik [ON HOLD]
FanfictionStel je voor; Je Word verliefd op een jongen maar samen zijn gaat moeilijk. Hij is beroemd en woont in Londen, jij bent normaal en woont in Rotterdam. Jouw privatie staat op het spel en zijn carrière. Hem missen doet pijn maar bij hem zijn ook.... R...