13. Jaloezie
Midden in de nacht.
Jazz? hoor ik zacht uit de deuropening van mijn slaapkamer deur komen. ''Ja?'' zeg ik en ik wrijf even in mijn ogen. Het is nog donker in de kamer. Een zwarte schaduw gaat naast mijn bed staan. ''Ik ben het Chane..'' zegt hij. ''Ohh eh Hoi?'' zeg ik en ik ga rechtop zitten. ''Wat is er?'' Chane gaat op mijn bed zitten. Mijn ogen beginnen te wennen aan het donker en ik zie hem zitten maar ik kan niet precies zien hoe hij kijkt. ''Ik moet je wat vertellen.'' zegt hij. ''Oke ga je gang'' zeg ik en ik verwacht een heel verhaal. ''Ik ben jaloers...'' zegt hij dan. ''Op wie?'' vraag ik en ik gaap. ''Op Zayn..'' In één keer ben ik wakker. ''Op Zayn?''
''Ja''
''Waarom?''
''Omdat hij jouw vriend is..''
Ik kijk hem verbaasd aan ook al ziet hij dat waarschijnlijk niet.
''Wat?''
''Zayn is jouw vriend en dat wil ik al jaren zijn....''
''Maar je had elke maand een nieuwe vriendin?''
''Dat deed ik alleen maar om jouw jaloers te maken, natuurlijk gaf ik om ze maar jij bent alles voor mij...''
Ik reageer niet.
''En als jij weer terug gaat naar Nederland...dan kunnen wij misschien..''
''Zayn is geen vakantieliefje! Ik houd van hem!'' breek ik in.
Chane zwijgt.
''Chane ik vind het super lief.... Maar ik houd écht van Zayn...'''
Chane zegt nogsteeds niks en ik voel dat hij van mijn bed afstapt.
''Slaap lekker.'' zegt hij ik hoor de pijn in zijn stem.
''Chane...'' zeg ik maar hij sluit de deur. Ik ben weer helemaal alleen in mijn kamer. Ik laat mijn hoofd in mijn kussen vallen. ''Waarom ik?'' vraag ik en ik sluit mijn ogen. Ik zie Chane en Zayn... ''Ik houd van Zayn..'' herhaal ik en val in slaap.
***
Hooooooooii En wat vinden jullie? Arme Chane....
Hebben jullie Dark van xGrazy_Cupcakes nou al gelezen?? Of mijn nieuwe boek; Change My Mind ?
Hoop dat jullie het leuk vinden ;)
READ/FAN/VOTE
Byee xx Dreamy
JE LEEST
Live While We're Young © Ft. Zayn Malik [ON HOLD]
FanfictionStel je voor; Je Word verliefd op een jongen maar samen zijn gaat moeilijk. Hij is beroemd en woont in Londen, jij bent normaal en woont in Rotterdam. Jouw privatie staat op het spel en zijn carrière. Hem missen doet pijn maar bij hem zijn ook.... R...