6. first date part 1
''Jazzy?? wakker worden'' hoor ik zachtjes. ''Mirre?'' ik kijk op de wekker en zie 5:52 staan. ''Jaa kom je bed uit!''. ''Waarom?!! kijk hoe laat het is!'' zeg ik en ik pak een kussen en druk hem op mijn hoofd. ''Niall belde net!! Ik heb een Date!!'' ''Wat bezielt dat joch om om half 6 's ochtends te bellen!'' zeg ik en haal het kussen van mijn hoofd af. ''Hij heeft nu opnames maar hij komt me zo ophalen om wat leuks te gaan doen!'' zegt ze en ik zie een big smile op haar gezicht. '' Waarom maak je mij hier voor wakker??'' zeg ik licht geïrriteerd. ''Omdat.....Niall Zayn meeneemt en hij een verassing voor jullie heeft!!!'' Bij Zayns naam maakt mijn hart een sprongetje. ''Z....Z...Zayn?!'' Jaaa!!!! zeg ze vrolijk en schud me door elkaar. Ik blijf voor me uit staren. Dan dringt het tot me door dat ik een date heb met DE Zayn Malik...Ik lach. En laat mezelf in mijn kussen vallen. ''ik ga me aankleden'' zegt Mirre en ze loopt mijn slaapkamer uit. Ik blijf nog 5 min liggen en dan stap ik uit mijn bed en loop naar mijn kledingkast. Oke...Wat moet ik ooit aan??!!! Het is zomer dus mischien een jurkje? Dan zie ik dat ik die natuurlijk niet heb meegenomen omdat ik er een hekel aan heb. Ik hoor de slaapkamer deur opengaan en draai me om. Mirre staat in de deur opening. Ze draagt een Wit jurkje met spaghetti mouwtjes en blauwe pumps, haar blonde haren hangen los over haar rug. Ik haar ene hand houdt ze een wot met zwarte handtas vast en in de anders een broekje en shirt. '''Hier'' zegt ze. '' Draag dit maar'' Het is een donker blauw shortje waarvan de onderkant van de pijpen paars zijn de kleuren lopen mooi over. Het shirtje is simpel zwart met korte mouwen met studs erop. '''draag je zwarte hoedje'' zegt ze voor ze de deur stuit. ''Dankje!!'' schreeuw ik haar na. Ik kleed me om en pak mijn zwarte vans. Ik loop naar de speigel. '''Nice!!'' zeg ik en ik loop naar de keuken. 6:32 staat op de klok. Ik doe mijn mobiel aan. 3 messages staat er. Ik open de eerste hij is van Chane, een vriend van me.
Heyyy Jazzy, Nederland is het boring zonder jouw. Bel me als je tijd hebt xxxChan
De andere twee berichtjes zijn van Zayn. Ik lach als ik ze open.
Heyy gister was amezing thanxx x Z
heb jij enig idd wat Niall van plan is?? xx Z
Ik antwoord: Geen idd Mirre wilde niets zeggen maar wat het ook is het is vast leuk xJ
Zayn: Als jij er maar bent xZ
Ik lach naar mijn telefoon en stop hem terug in mijn broekzak.
dan gaat de deurbel. daar komt mijn eerste date met Zayn....
JE LEEST
Live While We're Young © Ft. Zayn Malik [ON HOLD]
FanfictionStel je voor; Je Word verliefd op een jongen maar samen zijn gaat moeilijk. Hij is beroemd en woont in Londen, jij bent normaal en woont in Rotterdam. Jouw privatie staat op het spel en zijn carrière. Hem missen doet pijn maar bij hem zijn ook.... R...