7. First date part 2
"Zijn we er bijna??" vraag ik. Ik zit geblindoekt in Nialls auto. "Bijna" zegt Mirre. Ik zucht. "Niall je bent je rijbewijs toch kwijt??" Zegt Zayn lachend. " Ik rijd ook niet dat doet Miranda." "Mirre pas alsjeblieft op je bent pas 18!!" zeg ik en houd me vast aan de deur. "Jaja chill" zegt ze en ik voel dat we sneller gaan. "Jij bent ook pas 19" "PAS NOU OP!!!" schreeuw ik. De vorige keer dat Mirre reed kwamen we thuis met 4 bekeuringen..... en de politie. Ik voel dat de auto stopt. "We zijn er" zegt Niall. Ik hoor de portieren opengaan. "Mag die blinddoek nou af??" zeg ik. "Bijnaa..." hoor ik Mirre zeggen. "Kom maar mee" zegt Niall en hij pakt mijn arm vast. Na ongeveer 3 min lopen stopt Niall. "Doe je blinddoek maar af" Ik haal de blinddoek voor mijn ogen weg. We staan midden in een bos. Er staat een taffeltje met eten. "De tafel is maar voor twee gedekt" zeg ik. "Klopt!" zegt Mirre "tot straks". Niall en Mirre lopen hand in hand terug. Ik kijk Zayn aan. We beginnen allebei te lachen. "Zullen we?" zegt Zayn terwijl hij mijn hand pakt. "Ja" antwoord ik en loop met hem mee. We gaan aan de picknick tafel zitten. "Hoe heeft hij jouw meegekregen?" vraag ik. "Toen ik hoorde dat wij samen konden zijn was dat genoeg." Ik bloos. Hij pakt twee broodjes en doet er jam op. We eten en drinken wat. Na ongeveer een half uur Is het eten op. "Zullen we wat gaan wandelen?" vraagt hij en staat op. "Ja is goed" zeg ik en ga naast hem lopen. Hij pakt mijn hand. "Mag ik?" vraagt hij. Ik bloos weer "tuurlijk" Even zijn we allebei stil tot Zayn weer begint te praten. "Je bent heel anders dan die andere meiden" Ik zwijg terwijl ik blijf luisteren naar zijn warme stem. "Vanaf ik je ontmoet heb.....denk ik aan je" Ik hoor hem aarzelen "Je bent zo ontzettend....jezelf" Ik kijk hem aan. Hij stopt met lopen, we staan bij een meer. "Zwemmen?" vraagt hij. Hij houd een Tas omhoog. "Miranda heeft je bikini ingepakt." ik begin te lachen en pak de tas aan. " Ik ben zo terug" zeg ik en loop naar de bomen.
Als ik terug kom in mijn zwarte bikini zie ik Zayn met zijn zwembroek aan zitten aan de rand van het meer. "Jij kan toch niet zwemmen?" vraag ik en ga naast hem zitten. Hij lacht "dat klopt maar ik overleef het wel ik kan hier staan" "Je vind zwemmen vreselijk dat heb jezelf gezegd" zeg ik. "ja maar jij vind het leuk dus we gaan zwemmen. Red je me wel als ik verdrink?" "Tuurlijk" zeg ik. en ik stap in het koude water. Ik ril even "Kom je?" zeg ik. Hij stapt het water in en loopt naar me toe. "Wauw" zegt hij zacht. "Het is hier inderdaad prachtig" zeg ik. "IK had het over jouw" fluisterd hij in mijn oor. Zijn mond komt dichter bij. Ik voel zijn warme lippen tegen ze mijne en krijg het warm van binnen. Even vergeet ik alles, Wie ik ben, waar ik ben, alles. Zijn lippen laten los. Ik open mijn ogen en kijk in de pachtige bruine ogen waar ik verliefd op werd. Ik zie zijn mondhoeken omhoog gaan. "Ik houd van je" fluisterd hij. "Ik ook van jouw"
JE LEEST
Live While We're Young © Ft. Zayn Malik [ON HOLD]
Hayran KurguStel je voor; Je Word verliefd op een jongen maar samen zijn gaat moeilijk. Hij is beroemd en woont in Londen, jij bent normaal en woont in Rotterdam. Jouw privatie staat op het spel en zijn carrière. Hem missen doet pijn maar bij hem zijn ook.... R...