Κεφάλαιο 23

63 8 0
                                    

Ο Teo την έπαιρνε τηλέφωνο επί δύο ημέρες, χωρίς εκείνη να δείχνει ανταπόκριση.

Ήθελε τόσο να του μιλήσει, απλά προσπαθούσε κι ολας να καταλάβει την στάση του. Όταν πήγε με τον Marko σχολείο, βρήκε τον Teo να την περιμένει. Καθότανε μαζί με την παρέα του σε ένα μαύρο αυτοκίνητο.Μολις την είδε, αμέσως πήγε σε εκείνη.

«Marko θα σε πείραζε να μας αφήσεις λίγο;», τον ρώτησε ευγενικά.

«Κανένα πρόβλημα,» του είπε ο Marko κι έριξε μία τελευταία ματιά στην Hendra.

«Πες μου» του λέει., «Συγνώμη. Απλά ζήλεψα κι γενικά δεν τα πάω καλά με τον Kris.»,

«Γιατι δεν τα πάτε καλά;», «Απλώς δεν τα πάμε».

«Δεκτή η απάντηση, αλλά η Anna?», «Κάνε μου μια χάρη. Εμπιστεψου με»

Εκείνη τον κοίταζε χωρίς να μιλήσει, έπειτα απάντησε καταφατικά.

Εκείνος της χαμογέλασε.

«Θα βγούμε σήμερα;», την ρώτησε.

«Ναι, αλλά απόγευμα.», «Σύμφωνοι.»

Ο Teo έφυγε κι πήγε με την παρέα του. Εκεί πήγε και η Anna μαζί με την Mia. Η Hendra είχε καταλάβει ότι δεν την χώνευε, κι εννοείται δεν την ενδιέφερε.
Στο σχολείο όλο χάζευε.Σκεφτοταν άλλα πράγματα. Απλά ανυπομονούσα να βγει με τον Teo επειδή της είχε λείψει.Τις επόμενες ώρες δεν τον είδε.
Μονο την Mia μαζί με μια άλλη κοπέλα να χαζογελανε.

«Τι έγινε με τον Teo», την ρώτησε ο Marko. «Μου ζήτησε συγνώμη.»

«Καλά έκανε. Πάντως ήταν υπερβολικός, αλλά ζήλεψε, λογικο».

«Ναι, λογικο».Επανελαβε εκείνη.

Μετά το σχολείο, ο Marko την πήγε σπίτι.«Τα λέμε αυριο», της είπε.

Μόλις μπήκε είδε την μητέρα της, να τρέχει από εδώ κι εκεί. «Τι έγινε;», την ρώτησε.

«Με φώναξαν από την δουλειά,Πρέπει να φύγω. Θα γυρίσω αργά το βράδυ.»

«Εντάξει.Εγώ θα λείψω το απογευμα.», «Και η Sesili», την ρώτησε.

«Δεν βρήκες κοπέλα να την προσέχεις;», «Προσπάθησα να βρω, αλλά καμία δεν μπορεί.Συγνώμη Hendra αλλά πρέπει να κάτσεις σήμερα.».

«Εντάξει.»,της είπε η Hendra, όχι ενθουσιασμενη.

Έπειτα που έφυγε η μητέρα της, πήρε τον Teo τηλέφωνο κι του εξήγησε ότι δεν μπορεί να έρθει σήμερα.«Εντάξει, τα λέμε». Εκείνη πειραχτηκε,που ήταν απότομος.
Η Sesili κοιμόταν.Η Hendra ξαπλωνε στο δωμάτιο της με το λαπτοπ πάνω της.

Ξαφνικά ακούστηκε το παράθυρο της. Μόλις κοίταξε είδε τον Teo. «Πας καλά, θα σκοτωθείς.», εκείνη γέλασε. «Δεν παθαίνω τίποτα Hendra, δυστυχώς για σένα.Καιρό έχω να έρθω εδώ.»
«Αρκετο», του απάντησε.

«Η αδερφή σου;», «Κοιμάται.»

«Παλι καλά, δεν το έχω με τα παιδια»,είπε ο Teo και Hendra γελασε.

Ο Teo ψαχουλευε τα πράγματα της. «Έχεις πολλά βιβλια», της είπε.

«Το ξέρω.»

«Εγώ τελειώνω το βίβλιο».,«Μένω άφωνη, τολμώ να πω.»

Την κοίταξε κι έριξε ένα πλατύ χαμόγελο.

Την ρώτησε τι έκανε τις μέρες που έλειπε. Εκείνη του απάντησε ότι πήγαινε με τον Marko κι την Nicki βόλτα και διάβασμα.

«Μαζί μου θα κάνεις άλλα», «Τι άλλα», ρώτησε. Εκείνος χαμογελασε.

«Να δούμε καμιά ταινία;»,Εκεινη έβαλε Netflix.ο Teo επέλεξε την ταινία. Βρήκε μια δράμα, πρόσφατη.

Ειχανε ξαπλώσει στο κρεβάτι. Εκείνη είχε γειρει το κεφάλι της στον ώμο του. Είχανε ένα μπολ με ποπκορν.Η Hendra έβλεπε τον Teo να της ρίχνει κλέφτες ματιές.Εκεινη γελασε. «Τι εγινε», είπε αυτός γελώντας. «Έχεις υπέροχα ματιά.»

Του είπε. «Έχεις υπέροχο βλέμμα», της είπε.

Μετά που τελείωσε η ταινία συνέχισαν να διαβάζουν το βιβλίο που του έδωσε.Αυτη την φορά της διάβαζε εκείνος. Η Hendra έκπληκτη που διάβαζε τόσο υπέροχα. Ήθελε να τον άκουει για ώρες.Ηταν ξαπλωμένη πάνω του. Σε λίγο την είχε πάρει ο ύπνος. Ο Teo έκατσε μαζί της, την χάζευε.Επειτε τον πήρε κι εκείνον ο ύπνος.

𝖸𝖮𝖴:𝖺𝗋𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀(ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΌΡΘΩΣΗ)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant