HENDRA
Σκέφτηκε να φτιάξει κάτι να φάει,αλλά δεν πεινούσε.Ξάπλωσε λίγο στο κρεβάτι. Στο κομοδίνο είδε το βιβλίο που είχε δώσει στον Teo.Άνοιξε το βιβλίο και άρχισε να διαβάζει από εκεί που είχε αφήσει τον σελιδοδείκτη ο Teo.
"Δείξε μου την πιο όμορφη απ'όλες στον κόσμο,η δικιά της ομορφιά θα είναι σαν μια λεξούλα σημειωμένη στο περιθώριο ενός βιβλίου, που θα γράφει πόσο ανώτερη απ' όλες είναι η ομορφιά εκείνης."
Επάνω στο κομοδίνο,είχε και άλλα βιβλία.Τα περισσότερα ήτανε του Steven King.Της Hendra δεν της άρεσαν τέτοιου είδους βιβλία. Προτιμούσε το μυθιστόρημα,τα ρομαντικά. Ακριβώς τα αντίθετα με τον Teo δηλαδή.
Το σπίτι ήτανε γενικά τακτοποιημένο,πέρα από κάτι ρούχα πεταμένα.
Κοίταξε την κουρτίνα. Την προηγούμενη φορά είχε κάτι κόκκινες, αυτή την φορά είχε ένα φωτεινό κίτρινο.Τις προτιμούσε.Μόλις παρατήρησε όλο το σπίτι, έλεγξε το κινητό της. Είχε περάσει μια ώρα, από τότε που έφυγε ο Teo.Ειχε αρχίσει να ανησυχεί,αφού της είχε πει δεν θα αργήσει.
Εξάλλου, δεν της εξήγησε και που θα πάει.
Η μία ώρα έγινε δύο ώρες, και είχε αρχίσει να νευριάζει κιόλας.Έβαλε ένα ποτήρι να πιει και έκατσε στο τραπέζι. Έξω, ήταν πλέον νύχτα. Η Hendra ένιωθε άβολα μόνη της.Του έστειλε μήνυμα. Εκείνος παρόλο που στάλθηκε δεν το είδε.Τον πήρε και δύο φορές τηλέφωνο, αλλά δεν το σήκωσε.
Ξάπλωσε στο κρεβάτι και κοιτούσε τα μηνύματα που του είχε στείλει πριν ένα μισάωρο.Καθως τον περίμενε όμως, εκείνη την πήρε ο ύπνος.
Δεν κοιμήθηκε αρκετή Ώρα. Ξύπνησε, μόλις άκουσε τον Teo να μπαίνει στο σπίτι.
Εκείνη σηκώθηκε από το κρεβάτι.
«Που ήσουνα Teo?»,του είπε δείχνοντας πως ανησύχησε.
«Ήμουν με δύο φιλους», είπε ψυχρά αυτός.
Η Hendra φάνηκε να νευρίασε με την ψυχρότητα του.
«Με δουλεύεις; Έλειπες κυριολεκτικά τρεις ώρες Teo. Τρεις ολόκληρες ώρες με άφησες, χωρίς καν να μου στείλεις οποιοδήποτε μήνυμα.».
Εκεινος κοιτούσε και άκουγε κάθε λέξη της.
Το μόνο που της είπε ήτανε συγνώμη.
«Τι έκανες τόση ώρα;», του παραπονέθηκε.
«Έγινε κάτι, συγνώμη.Πιστεύεις πως αλλιώς θα σε άφηνα έτσι;», της είπε με χαλαρότητα.Εκείνη ηρέμησε. Προσπάθησε να τον καταλάβει, αλλά δυσκολεύουν με τις διάφορες σκέψεις της.
«Ποιους φίλους;», ρώτησε.
«Πλάκα μου κάνεις Hendra γαμω; Τι εννοείς με ποιους φίλους;», ο τόνος της φωνής του είχε ανέβει.«Απλά σε ρώτησα, και περιμένω απάντηση Teo».
«Ήρθε ο Phillip με κάτι άλλα παιδιά από Οστιν και ήμασταν όλοι, μαζί από τα παιδιά του Χιούστον.», είπε ο Teo.
Η Hendra δεν μπόρεσε να καταλάβει. Τι πρόκειται σημαντικό να ήτανε αυτή η μεγάλη συνάντηση τόσο ατόμων;
Δεν το συνέχισε.Παρέμεινε ήρεμη και αμίλητη.«Hendra...» της Είπε. Εκείνη ανέβασε το βλέμμα της στο δικό του.
«Είναι μεγάλη ιστορία, συγγνώμη. Μου έχεις εμπιστοσύνη;», την ρώτησε.
Αυτή απάντησε ναι. Αλλά της φάνηκε περίεργο όλο αυτό. Ηθελε να το προσπεράσει και να ελπίζει πως δεν γίνεται κάτι άλλο. Εξάλλου, του είχε εμπιστοσύνη, όπως και αυτός σε αυτήν. Τουλάχιστον έτσι ηθελε να ήλπιζε.
'«Απλά δεν θέλω να είσαι με κάποιους από εδώ μαλάκες», της είπε.
Δεν απάντησε εκείνη.Εκείνος την πλησίασε.Η Hendra, ήταν ακούνητη, στην θέση της.
«Θες να κάνουμε μπάνιο;», την ρώτησε.
«Ναι», του είπε.Πήγανε στο μπάνιο και ο Teo έβγαλε την μπλούζα του.Η Hendra κοίταξε τα τατουαζ του.Εκείνη έβγαλε την μπλούζα της.
«Γαμωτο, κάνει κρυο»,της είπε με μια αστεία έκφραση,κατά φέρνοντας να την κάνει να γελάσει. Έβγαλαν όλα τα ρούχα τους και άνοιξαν το νερό του ντους. Στην αρχή ήταν πολύ κρύο, αλλά έπειτα έγινε αρκετό καυτό, αλλά και οι δύο το απολάμβαναν.Η Hendra απλά απολάμβανε τις κινήσεις των χεριών του Teo,καθώς την φιλούσε στον λαιμό. Της άρεσε.
Μόλις τελείωσαν, ξάπλωσαν στο κρεβάτι. Ο Teo ήταν μόνο με την φόρμα που φόρεσε και αυτή με μια φαρδιά μπλούζα δική του.
Η Hendra καθόταν από την αριστερή πλευρά, με το κεφάλι της να κοιτάζει δεξιά προς τον Teo και να τον χαζεύει. Της άρεσε πάρα πολυ αυτό.«Θελω να κάνουμε ερωτα και να κοιμηθούμε γυμνοί», της είπε.
Εκείνη χαμογέλασε.
Έβαλε το χέρι της στην κοιλιά του, που τόσο πολύ της άρεσε, και έκλεισε τα μάτια της. Εκείνος φαινόταν πως την χάζευε.
Ένιωσε το χέρι του Teo να μπαίνει μέσα από την μπλούζα, καθώς ανέβαινε επάνω από την μέση, στην πλάτη της και αργά αργα προς τα κάτω.Η Hendra άκουγε την ανάσα της να δυναμώνει, όσο πιο κάτω πήγαινε ο Teo.Εκείνος τότε άνοιξε τα μάτια του.Τα μάτια του είχαν καρφωθεί επάνω της. Ο Teo δεν σταμάτησε.
Η Hendra εσφιγγε το χέρι του.
Έπειτα από λίγο, σταμάτησε. Ανέβασε το χέρι του στην κοιλιά της και το τράβηξε προς το μέρος του.
«Σαγαπω», της είπε.Τώρα τελευταία της το έλεγε πολύ συχνά και της άρεσε. Την έλεγε πολύ όμορφα αυτή την λέξη,σιγανά.
Η λέξη του Teo ήτανε το τέλος, πριν την αρχή που κάνανε έρωτα.
Έκαναν έρωτα και κοιμήθηκαν γυμνοί.
DU LIEST GERADE
𝖸𝖮𝖴:𝖺𝗋𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀(ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΌΡΘΩΣΗ)
JugendliteraturΗ Hendra μια 17χρονη, κι είναι στην τελευταία τάξη του λυκείου.Ασχολειται πολύ με τα βιβλία κι με τους στόχους της. Ο Teo είναι 18 χρόνων, έχει τελειώσει το σχολείο. Είναι το κακό αγορι που θα ερωτευτεί η Hendra.Μόλις όμως τα φτιάξουν κι η Hendra π...