TEO
Ξύπνησε στο σπίτι του Phillip, έξω από τον καναπέ,απέναντι μια γυναίκα με την ρόμπα της, να πετάει τα σκουπίδια στον κάδο.
Κοιταξε γύρω του. Υπήρχαν παντού σκουπίδια. «Γαμώτο, η Hendra.», φώναξε.
Ακόμα δεν πίστευε αυτό που έγινε. Πώς θα της εξηγούσε το λάθος του; πως θα τον συγχωρούσε.
Την αγαπώ όσο τίποτε άλλο.Πήρε την μπύρα που ήταν δίπλα του και ήπιε. Ο ήλιος φάνηκε να τον ενοχλεί. Μύριζε αλκοόλ. Διέκρινε πάνω του, και το άρωμα της Hendra.έβαλε τα χέρια του στο κεφάλι του.
«Γαμώτο», είπε, σε πλήρης απόγνωση. Δεν ήξερε τι ώρα ήταν, που ήτανε ο Phillip, πως τον πήρε έξω ο ύπνος.
Ήπιε όλο το ποτό που είχε απομείνει. Εμφανίστηκε ο Phillip.
«Πως είσαι φίλε;», τον ρώτησε.
«Άντε γαμησου Phillip»,του είπε ο Teo, χωρίς να βγάζει θυμό, στεναχώρια, το οτιδήποτε.
Εκείνη την στιγμή ένιωθε το απόλυτο τίποτα.
Προσπάθησε να την πάρει τηλέφωνο. Δεν το σήκωνε.
Σηκώθηκε και φόρεσε το τζάκετ.
«Έχει ωραία μέρα σήμερα.», είπε ο Teo «Γάμα την ζωή μου» είπε και έφυγε με την μηχανή.
Ζαλιζόταν πολύ, δεν ξέρει εάν θα άντεχε έως το σπίτι της Hendra.
Πήγε σπίτι του.Πριν μπει στο σπίτι του, ξαναπήρε την Hendra. Δεν το σήκωνε. Μπήκε μέσα, δεν ήταν κανείς. Πήγε στον ξενώνα, και τράβηξε τις κουρτίνες να μην μπαίνει φως μες στο δωμάτιο.
Είχε ξαπλώσει, χωρίς να βγάλει το τζάκετ του, και έπαιρνε τηλέφωνα την Hendra. Κάποια στιγμή έλεγε πως είναι απενεργοποιημένο.
Ξαναπήρε και έλεγε το ίδιο,έβγαινε τηλεφωνητής. Τότε της άφησε μήνυμα.
"Hendra, σε παρακαλώ, άσε με να σου εξηγήσω,πάρε με τηλέφωνο όταν ακούσεις το μήνυμα."
Ήλπιζε σε αυτό το μήνυμα.
Είναι τόσο άδικο για εκείνη, να έρθουν τα πράγματα έτσι...Μακάρι να μπορούσα να ήμουν μαζί της τώρα και να ήμασταν όπως πριν.
Είχε μετανιώσει για το οτιδήποτε λάθος. Είχε μετανιώσει με την Anna.
Αλλά ήταν μαζί της πριν την Hendra.
Ποτέ δεν την πλήγωσε έτσι. Εξάλλου η Anna ήταν φίλη με προνόμια.
Εάν την έβρισκε μπροστά της, θα την σκότωνε.
Προς το παρόν, σκότωνε εκείνον με το ποτό.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝖸𝖮𝖴:𝖺𝗋𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀(ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΌΡΘΩΣΗ)
Ficção AdolescenteΗ Hendra μια 17χρονη, κι είναι στην τελευταία τάξη του λυκείου.Ασχολειται πολύ με τα βιβλία κι με τους στόχους της. Ο Teo είναι 18 χρόνων, έχει τελειώσει το σχολείο. Είναι το κακό αγορι που θα ερωτευτεί η Hendra.Μόλις όμως τα φτιάξουν κι η Hendra π...