HENDRA
Χρειάστηκαν ελάχιστες ώρες στο τηλέφωνο ώστε να τα ξαναβρούν η Nicki με την Hendra και να θυμίζουν η μία στην άλλη πόσο σημαντική είναι.Ετσι η φιλία τους ενώθηκε μαζί με τον Marko και όλα μεταξύ τους ήταν ξανά φυσιολογικά.
Ο Marko είχε ξεπεράσει, και ξεχάσει πλέον τον Harry, σαν να μην υπήρχε πια. Η φιλία τους είχε χαλάσει λόγω του TEO, αφού εάν ήταν μαζί του θα ήταν σαν να κοροϊδεύει την Hendra που ήταν κολλητή του.
Η Hendra ένιωσε χάλια για αυτό βέβαια γιατί ήξερε πόσο πολύ ήθελε τον Harry ο Marko.
H Nicki στο ερωτικό πάλι ήταν χαμένη όπως πάντα, και φυσικά της άρεσε έτσι. Ήταν δύσκολο και απίθανο κάποιος να της 'κλέψει' την καρδιά.Η Hendra δεν μπορούσε να ξεχάσει τον Teo.Πώς άλλωστε;
Είχε αρχίσει ξανά να την παίρνει μηνύματα,αλλά όχι συχνά. Ένα μήνυμα κάθε ημέρα.Αυτή θεώρησε πως μέχρι και μηνύματα βαριόταν να της στείλει.Αλλά δεν ήταν έτσι.Απλά ο Teo είχε χάσει εντελώς τον έλεγχο. Δεν ήξερε τι να κάνει στην προκειμένου φάση που ήταν.
Πρώτη φορά ένιωθε ερωτευμένος, δεν ήξερε πως να διαχειριστεί την αγάπη του για εκείνη.
Αλλά η Hendra ηταν αποφασισμένη να σταματήσει. Ήταν η προδοσία που ένιωθε, η κοροϊδία και ο έρωτας για εκείνον. Όλα αυτά της έκαναν μεγάλο κακό και ήθελε να τα αφήσει όλα, να ασχοληθεί με εκείνη.Ήταν έτοιμη να προσπαθήσει για τον εαυτό της.
Άραγε ο Teo ήθελε για τους δύο τους να προσπαθήσει;«Τι σκέφτεσαι;», την διέκοψε ο Marko από τις σκέψεις και τα διλήμματα της.
«Τίποτα σημαντικό. Παραγγείλατε;», τους ρώτησε.
Ο Marko καθόταν δίπλα της και η Nicki απέναντι.
«Όχι ακόμα.», είπε ο Marko.
«Εγώ θα πάρω μια κρύα σοκολάτα.», τους είπε και θέλησαν και αυτοί το ίδιο.Εβγαλε από την τσάντα της, το πακέτο με τα τσιγάρα, τον αναπτήρα και το κινητό της.
Η Hendra πέρα από τον εθισμό του καπνίσματος ήταν πολύ αγαθή και δεν ήξερε πολλά για την 'κακή ζωή'.Ποτέ δεν μπορούσε να συνηθίσει την απουσία του πατέρα της,και απλά είχε την νικοτίνη ως λύση.
Πέρα από αυτό,ήθελε να γίνει σπουδαία. Όταν γνώρισε τον Teo,ένιωσε να είναι ευτυχισμένη, να περνάει καλά με έναν καινούργιο τρόπο,έμαθε πόσο όμορφα είναι να είναι αυτός.Δυστυχώς η κακιά όψη του Teo ήταν κάτι που πίστευε δεν θα μάθαινε τόσο σύντομα.
«Κορίτσι πρέπει να ετοιμαστείς και εσύ», της είπε η Nicki, καθώς η σερβιτόρα άφηνε τις σοκολάτες στο τραπέζι, φεύγοντας με ένα χαμόγελο.
«Θα με βοηθήσετε;», τους ρώτησε καθώς έπαιζε με το κουτί τσιγάρα.
«Αστειεύεσαι; Εννοείται!», είπε ο Marko.
Η Hendra χαμογέλασε.
«Ελπίζω να είσαι με νορμάλ συγκατοίκους.», είπε η Nicki.
«Παρομοίως», είπε η Hendra.
ESTÁS LEYENDO
𝖸𝖮𝖴:𝖺𝗋𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀(ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΌΡΘΩΣΗ)
Novela JuvenilΗ Hendra μια 17χρονη, κι είναι στην τελευταία τάξη του λυκείου.Ασχολειται πολύ με τα βιβλία κι με τους στόχους της. Ο Teo είναι 18 χρόνων, έχει τελειώσει το σχολείο. Είναι το κακό αγορι που θα ερωτευτεί η Hendra.Μόλις όμως τα φτιάξουν κι η Hendra π...