Κεφάλαιο 10

73 8 0
                                    

Έτσι τις επόμενες μέρες ο Teo κι η Hendra πήγαιναν πότε σινεμά να βλέπουν ταινίες που τους άρεσαν κι τους έφερναν πιο κοντά με κάθε ευκαιρία, πότε στο καφέ-εστιατόριο, για πικνίκ κι να την αφήνει στο σχολείο. Όλοι είχανε μάθει για την σχέση τους. Ο Marko αρκετές φορές την απέφευγε. Ενώ έβγαινε συχνά με την Nicki όσο πιο πολύ μπορεί.

Όταν η Hendra πρόσεχε την Sesili ο Teo ερχόταν από το δωμάτιο της. Ξαπλώναν μαζί στο κρεβάτι το βράδυ κι αυτή του διάβαζε την συνέχεια του βιβλίου, απο εκεί όπου είχαν μείνει,Μερικές φορές ο Teo όταν εκείνη την επερνε ο ύπνος την χάζευε για ώρες. Έπειτα την σκεπαζε κι έφευγε.

Μία μέρα, ο Teo αποφάσισε να πάνε σε μουσείο. Του άρεσε πάρα πολύ να πηγαίνει. Κυριως να βλέπει πίνακες.Αυτη σπάνια πήγαινε.

Την είχε καλέσει σε ένα μουσείο με πίνακες. Του είχε πει ότι στο πάρτυ όπου γνωρίστηκαν της είχαν κάνει εντύπωση μερικοί. Ήταν ενθουσιασμένη. όταν έμαθε πως θα πάνε μαζί. Σήμαινε πολλά για εκείνη. Εκεί, όπου πήγαινε με πρόσκληση ήταν εγκαίνια κάποιων καινούργιων πινάκων όπου για αυτά τα μικρά εγκαίνια είχε αναλάβει ο θείος του. Έτσι βρήκε κι τις προσκλήσεις. «Ελπίζω να σου αρεσει» της είπε καθώς πηγαιναν μέσα. Η Hendra φορούσε ένα κίτρινο maxi φόρεμα με μαύρα παπούτσια μικρό μήκος γόβα που της είχε προτείνει η Nicki.Τα μαλλιά της ήταν πιασμένα κι κάποια κάτω.Όλοι ήταν επίσημα ντυμένοι. Για άλλη μια φορά πίστευε πως η Nicki την έσωσε από το 'πηγάδι της ντροπής '. Υπήρχε ένας μικρός μπουφές. Από ποτό μόνο σαμπάνια κι νερό.

Ο Teo φορούσε ένα απλό κοστούμι σατέν υφάσματος. «μην το συνηθίσεις » της είπε.Ήταν τόσο όμορφος, ο πιο όμορφος εκεί πέρα για την Hendra.

«έρχεσαι αρκετά συχνά σε τέτοια εγκαίνια κι εκδηλώσεις;», τον ρώτησε.

«Ναι, δεν μου φαίνεται αλλά μου αρέσει. Ειδικά με πίνακες. Αρκεί να αξιζει.Εσυ;»

«Εγω για να είμαι ειλικρινής ούτε σε πάρτυ δεν πήγαινα με συνωστισμό δέκα ατόμων» είπε. Ο Teo την κοίταξε. Της εγνεψε ένα πλατύ χαμόγελο.

Τα εγκαίνια δεν κράτησαν πολύ.Αυτη δεν φαινόταν να βαριόταν. Ίσα ίσα που της άρεσε.Βεβαια κανένας πίνακας από αυτούς δεν της άρεσαν.

«Εσύ πρέπει να είσαι η Hendra» Ένας γκριζομαλλης, ηλικίας άνω των πενήντα την πλησίασε.Διπλα του ο Teo. Προφανώς σκέφτηκε η Hendra ο θειος του. «χαρηκα»

«Είσαι πιο όμορφη από ότι μου έλεγε ο ανηψιος μου. Νόμιζα θα ήσουν καμία egirlie, αλλά εσύ είσαι πανέμορφη. «e-girl θειε», τον διόρθωσε ο Teo γελώντας «Μπα, δεν μου ταιριάζει» είπε αστειεμενα αυτή.«Πως σου φάνηκαν οι πίνακες;», την ρώτησε ο θείος του Teo. Εκείνη φυσικά για να μην φανεί αγενής του απάντησε υπέροχοι.

«Θα χαρώ να σε ξαναδώ Hendra. Έχω αδυναμία στο Teo κι είμαι χαρούμενος που έχει τέτοια κοπέλα.Με συγχωρείτε όμως πρέπει να πάω κι σε άλλους καλεσμένους θα τα πούμε μετα».

«Σε ζάλισε;» την ρώτησε. «Καθόλου. Ίσα ίσα φάνηκε πολύ συμπαθητικός.», δήλωσε.

«Όλους τους συμπαθείς εσύ» της είπε γλυκά εκείνος. «έτσι φαινεται», είπε η Hendra.

𝖸𝖮𝖴:𝖺𝗋𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀(ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΌΡΘΩΣΗ)Where stories live. Discover now